וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מה עשו בר ואון רפאלי בפתח תקווה?

רונית מטיאס

11.8.2019 / 13:06

וגם: עושים כבוד לאיציק אברכהן ושופרסל, קולקציה חדשה למייקל קורס ומי זכה בתחרות הוידאו ארט של AHAVA?

חופש בסיסי

אורן בר גיל, בר רפאלי ואון רפאלי. אלירן אביטל
אורן בר גיל, בר רפאלי ואון רפאלי/אלירן אביטל

אורן בר-גיל, סמנכ"ל שיווק ובעלים קבוצת HOODIES; ניצן ישראלי' מנכ"ל הרשת; שרית מלמן, המעצבת הראשית ושותפה בקבוצה וסתיו דוידוף, מנהלת השיווק, נטשו את המשרדים הממוזגים והתייצבו באולפני אוטופיה בפתח-תקווה, כדי לפגוש את בר ואון רפאלי, הפרזנטורים של המותג, שהצטלמו לקמפיין סתיו-חורף 2019-20 של HOODIES. העונה HOODIES ממשיכה בקמפיין FREEDOM IS BASIC המתחבר לאמירה האופנתית הנקייה והקלאסית של המותג.

האחים רפאלי מדדו והצטלמו עם כל פריטי המותג, עברו מבייסיק לקולקציית הג'ינס, ודגמי הקזו'אל פרו החדשים. בר-גיל, בעלים וסמנכ''ל השיווק של הקבוצה אמר כי הם שמחים להמשיך לעונה נוספת עם הצמד המנצח רפאלי שממשיכים להציג חיבור אידיאלי, ועם ערכי המותג הם בטוחים כי הקמפיין החדש והקולקציה ימשיכו לחזק את מעמדה של HOODIES כמותג הבייסיק האופנתי המוביל בישראל.

seperator

סביבה תוססת

גלית צוקרמן, סמי קצב, , אביב כהן, דני הרוש, רפי סער, אייל שוחט, דני ארדרייך. מורג ביטון,
גלית צוקרמן, סמי קצב, אביב כהן, דני הרוש, רפי סער, אייל שוחט, דני ארדרייך/מורג ביטון

"סודה סטרים" חנכה את מטה המשרדים העולמי שלה בקומפלקס "O-TECH" בכפר-סבא. בשטח, המשתרע על שטח של 4,500 מ"ר, יועסקו כ-250 עובדים.

רפי סער, ראש עיריית כפר-סבא אמר כי הקומפלקס מעצים את פעילות המגזר העסקי בעיר ויוסיף אלפי מקומות עבודה. אייל שוחט, מנכ"ל סודה סטרים אמר כי החברה שמחה לחנוך את מטה המשרדים החדש שמוסיף גאווה גדולה לחברה ולעובדיה.

קומפלקס O-TECH, מוקם על-ידי חברת "אושירה" - זרוע הנדל"ן של קבוצת SK GROUP שבבעלות איש העסקים סמי קצב. הפרויקט מיועד לחברות בתחומי ההייטק, ביוטק וחברות בינלאומיות, כולל 3 מבנים, בשטח כולל של כ-52,000 מ"ר , המתחם הוא חלק מקמפוס בשטח של 100,000 מ"ר.

אביב כהן, מנכ"ל "אושירה" אמר כי פרויקטO-Tech הוא מתחם חדשני וחלק מקמפוס גדול המאפשר לשוכרים סביבת עבודה נוחה ונעימה המשלבת משרדים יוקרתיים ומשוכללים לצד סביבה ירוקה פסטורלית.

seperator

אוף קורס

מעיין קרת ערן סילניקוב יאנה שולמן. huawei,
מעיין קרת ערן סילניקוב יאנה שולמן/huawei

ערן סילניקוב, מנהל מותג מייקל קורס בישראל, יאנה שולמן, מנהלת שיווק מייקל קורס ומעיין קרת מנהלת יחסי ציבור של קבוצת אל שרד, השיקו על ארוחת-בוקר בחנות הדגל של המותג בקניון רמת-אביב את קולקצייתPRE FALL 19 של מייקל קורס, המושקת בכל העולם. סילניקוב סיפר כי הקולקציה מושקת בישראל בחנות הדגל של המותג בקניון רמת-אביב, וברשת FACTORY54.

המוזמנים הציצו בקולקציה המורכבת מ-3 סיפורים מרכזיים: ISLAND ESCAPE, EXTRA, EXTRA ו MKGO RAINBOW LIMITED ADITTION CAPSULE- קפסולה במהדורה מוגבלת שנוצרה ושיצר קורס - גיי גאה, כהומאז' לחגיגות ה-50 למצעד הגאווה בניו-יורק.

seperator

אור והוקרה

עירית אורן גונדרס ויצחק אברכהן. מקור רלי פרתץ,
עירית אורן גונדרס ויצחק אברכהן/מקור רלי פרתץ

עירית אורן-גונדרס, יו"ר עמותת אור למשפחות, העניקה לאיציק אברכהן, מנכ"ל קבוצת שופרסל, תעודת הוקרה על תרומתה הגדולה של קבוצת שופרסל והירתמותה לעזור למשפחות שכולות חברות העמותה במסגרת פעילותה החברתית. אברכהן התרגש והבטיח כי שופרסל תמשיך לעמוד לצד המשפחות השכולות ככל שנדרש.

seperator

מתק שפתיים

להבית אקרמן ואורית קאופמן. huawei,
להבית אקרמן ואורית קאופמן/huawei

אילן כרבאסי, מנכ"ל חברת אלפאמדיקס העוסקת בתחום האסתטיקה הרפואית, ואורית קאופמן הסמנכ"לית, השיקו במשרדי החברה בפתח-תקווה, מוצרים חדשים מסדרת חומרי המילוי היוקרתית BELOTERO - מבוססי חומצה היאלורונית איכותית מבית ענקית התרופות MERZ. קאופמן אמרה כי מדובר בסדרת חומרי מילוי מהמבוקשות והאיכותיות בתחום בעולם, המאופיינת בהתאמה מושלמת לאזור המוזרק.

הרחבת קו מוצרי Belotero, והשקת חידושים פורצי דרך בהתאמה לרוח התקופה ולצרכי המטופלות, מציב את המותג ואת חברת MERZ שפיתחה אותו, בחוד החנית של תעשיית ההזרקות. ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור אמרה כי בעידן הרשתות החברתיות, נושא ההזרקות והשפתיים בפרט תופס מקום חשוב, כשטווח גילאי המטופלות רחב מבעבר, שינוי שהוליד צורך ממשי לייצר מוצרים המאפשרים לרופאים, להעניק טיפול המותאם בצורה מושלמת למטופל.

seperator

השיבה מהודו

פאבן קאפור, אנשומאן מגזין, וג''קי מוקמל. מורג ביטון,
פאבן קאפור, אנשומאן מגזין, וג''קי מוקמל/מורג ביטון

פאבן קאפור שגריר הודו בישראל; אנשומאן מגזין, יו"ר ומנכ"ל CBRE הודו ; וג'קי מוקמל יו"ר CBRE ישראל, נפגשו בוועידת עסקים בחסות חברת CBRE הודו' הנערכת מדי שנה במקומות שונים בעולם, כשהשנה החליטו המארגנים לערוך את הועידה בתל-אביב, כדי ללמוד מקרוב על היכולות הכלכליות והתפתחות ענף הנדל''ן והפיננסים בישראל. מוקמל שהיה בין המארחים של ההודים ציין, שלרוב אנשי העסקים ההודים זהו ביקור ראשון בישראל והם התרשמו מאוד מהתפתחות הכלכלה, התשתיות והנדל''ן, וחלקם יבדקו אופציות ושותפויות עם עולם העסקים הישראלי.

seperator

בואי כלה

אבי מזור, אהרון רון כהן. כריסטינה מייק,
אבי מזור, אהרון רון כהן/כריסטינה מייק

אבי מזור, מנכ"ל מתחם האירועים 'תרין' בראשון לציון ארח את אירוע פרויקט '150 שמלות כלה וילד' שנועד למימון תהליך הפונדקאות העתידי של מעצב האופנה אהרון רון כהן ובן זוגו, שעלותו למעלה מ-150,000 דולרים. בני משפחה וסלברטאים התנדבו לדגמן את השמלות של כהן במטרה למכור 150 שמלות כלה שיממנו את עלות הפונדקאות.

seperator

באים באהבה

יפעת יפה ,חגית לוקוף,  רון מיכאל, נתי אייזנקוט, אוריאל זיו, נתי אייזנקוט. יח"צ,
יפעת יפה ,חגית לוקוף, רון מיכאל, נתי אייזנקוט, אוריאל זיו, נתי אייזנקוט/יח"צ

בגלריה "נווה שכטר" בנווה צדק בתל אביב, נערך אירוע הכרזת זוכי תחרות סרטי הווידאו ארט של AHAVA. התחרות הראשונה עסקה בחיבור בין מדע וטבע, סביב השקת סדרת הטיפוח החדשה: תפוח סדום. הפרס הראשון על-סך 10,000 שקל הוענק ליוצרת רוני לבון, סטודנטית שנה ד', המחלקה לתקשורת חזותית, שנקר.

seperator

שולחן כחול לבן

פנינה טמנו שאטה, רועי לוי, גבי אשכנזי ורון כץ. אסף לוי,
פנינה טמנו שאטה, רועי לוי, גבי אשכנזי ורון כץ/אסף לוי

יאיר לפיד, ח"כ פנינה טמנו-שאטה, וגבי אשכנזי, הגיעו לקפה גרג בעופר הקניון הגדול פתח-תקווה ועודדו את כולם כי חייבים לצאת ולהצביע. רון כץ, מ"מ ראש העיר, ורועי לוי, זכיין הסניף, דאגו שלא יציקו להם.

seperator

סנדרה מאוהבת

סנדרה רינגלר. גיא כושי ויריב פיין,
סנדרה רינגלר/גיא כושי ויריב פיין

רגע לפני טו באב, רשת התכשיטים והשעונים אימפרס, החלטה לצאת בקמפיין שיעלה בהשקעה של 400 אלף שקל, לרגל השקת קולקציית תכשיטי אהבה בהובלת הסטייליסטית סנדרה רינגלר שחתומה על עיצוב קולקציית התכשיטים. דניאל רחום, סמנכ"לית השיווק של רשת אימפרס, סיפרה כי התכשיטים עשויים מזהב ומשובצים יהלומים, ועוצבו בהשראת סמלים, אותיות ומוטיבים של חג האהבה. לרשת אימפרס מקבוצת רולטיים 15 סניפים בפריסה ארצית ואתר מכירות און ליין.

seperator

פנאי בקניון

אוליאנה פרדריך, אתי אורן  שרלין סלע. יח"צ,
אוליאנה פרדריך, אתי אורן שרלין סלע/יח"צ

אתי אורן, מנהלת שיווק רשת אפרודיטה, ויוסי לגזיאל, מנכ"ל קניון הזהב ראשל"צ, הסירו בחנות המותג בקניון, את קולקציית בגדי הפנאי עם מלכת היופי שרלין סלע ונערת ישראל אוליאנה פרידריך.

בקטנה

קבוצת קאופמן, יבואנית נטוצי, קליה איטליה ומותגי ריהוט פרימיום, השיקה חנות חדשה של רשת איטלסופה בחוצות המפרץ אאוטלט. רואי שדלצקי, סמנכ"ל מכירות נטוצי ישראל, ארח את: הנדל"ניסטית עינת טל, עו"ד לימור מגן-תלם, היועצת המשפטית של עיריית מגדל העמק ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully