וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון בר ימונה למנכ"ל-שותף בחברת לוקיישן מדיה

15.8.2019 / 16:05

בר שימש בשלוש השנים האחרונות כסמנכ"ל בפלייבאז ומנהל הפעילות המסחרית והשיווקית שלה בישראל: "נרגש לצאת לדרך חדשה ומעניינת. מגיע נחוש להוביל את החברה למקום שאליו אנחנו שואפים"

ירון בר. אתר רשמי
ביי ביי, מתחם שרונה. ירון בר/אתר רשמי

ירון בר, מותיקי שוק הדיגיטל והמדיה בישראל, מונה למנכ"ל ושותף בחברת פרסום ה- INDOOR המובילה בישראל לוקיישן מדיה. בר חבר לבעלי לוקיישן ולעומק התודעה זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין וישמש כמנכ"ל לוקיישן במקום איתי פז שפרש לאחרונה מתפקידו.

ב-3 השנים האחרונות ניהל בר את הפעילות המסחרית והשיווקית של פלייבאז בישראל, שימש כחבר הנהלה והיה שותף מרכזי לצמיחה הגדולה שלה בישראל, החברה היוותה תחת ניהולו מנוע ליצירת מודלים מסחריים בארץ ובעולם.

בר הוא מוותיקי שוק המדיה והפרסום הדיגיטלי הישראלי וכיהן בין השאר מנהל מכירות ב-YNET וכסמנכ"ל המכירות של אתר הספורט ONE.

זיו פופלבסקי, מבעלי לוקיישן מדיה: "אין לי ספק שירון הוא האיש הנכון להצעיד את לוקיישן מדיה קדימה ולהיכנס איתנו למסלול של שותפות. התקשורת הבין אישית והיכולות המסחריות של ירון, לצד הצלחותיו בניהול צוותים ומכירות, הופכות אותו לאדם המתאים ביותר לתפקיד. אני מאחל לו בהצלחה, ואין לי ספק שנכונות לנו עוד הרבה שנים יחד, אני רוצה להודות לאיתי פז על 7 שנים נפלאות שבהן הוא הצעיד את לוקיישן לשיאים חדשים ועל החברות שנרקמה בדרך".

ירון בר: "לאחר שלוש שנים מעניינות ומוצלחות בפלייבאז אני נרגש לצאת לדרך חדשה ומאתגרת עם שותפיי החדשים בלוקיישן מדיה. אין לי ספק כי תחום המדיה המפולחת והייחודית בו עוסקת לוקיישן נמצא בצמיחה מתמדת ואני מגיע נחוש להוביל את החברה למקום אליו אנחנו שואפים בשנים הקרובות, בהזדמנות זו אני רוצה להודות להנהלת פלייבאז וכלל העובדים בחברה על תקופה מאתגרת, מעניינת וטובה מאוד יחד ואין לי ספק שפלייבאז תמשיך להוביל את שוק התוכן הדיגיטלי המקומי והעולמי".

תום פחיס, מבעלי פלייבאז: "אנחנו מודים לירון על שלוש שנים של הובלת השוק הישראלי בפלייבאז לגבהים חדשים דרך שותפויות עם הלקוחות הגדולים בארץ. השוק הישראלי ממשיך להיות מהשווקים המתמקדמים והחדשניים שפלייבאז עובדת איתם, Sandbox שמתוכו צומחים רעיונות מקוריים, מוצרים וכיוונים עסקיים חדשים. אנחנו נרגשים לראות לאן עוד יצמח השוק המקומי בעבודתנו המשותפת, ומאחלים לירון שימשיך להוביל ולהיות המנהיג התותח שהוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully