וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרטיס הכניסה שלכם להייטק: התואר הכי פרקטי בשוק העבודה

בשיתוף המכללה האקדמית צפת, בשיתוף המכללה האקדמית צפת

26.8.2019 / 14:34

אנחנו חיים בעולם דיגיטלי ומיום ליום גובר הצורך שלנו ושל ארגונים ועסקים לעבוד עם מערכות ממוחשבות. החוג למערכות מידע קהילתיות במכללה האקדמית צפת יספק לכם ידע, כלים וניסיון שיאפשרו לכם להשתלב בעולם הדיגיטלי ובמגוון רחב של מקומות עבודה בתחומים שונים

הספרייה במכללה האקדמית צפת. יוני לובלינר,
העידן המודרני הוא עידן של מערכות מידע: אתרים, פלטפורמות, אפליקציות, פורטלים ועוד ועוד. המכללה האקדמית צפת/יוני לובלינר

אם תביטו סביבכם תגלו שאתם מוקפים יישומים דיגיטליים. זה המטריקס של העולם כיום. כל ארגון, עסק או חברה מנוהלת על ידי מערכות מידע וחיי היומיום שלנו מושפעים מתפקוד ויעילות המערכות האלה. כל אתר שאתם נכנסים אליו באינטרנט, כל יישום שבו אתם משתמשים במחשב או בטלפון חכם היא מערכת מידע. המשמעות ברורה: העולם נשען על מערכות מידע ותמיד יצטרכו אנשים שיידעו לתכנת לפתח, לנהל, לתמוך ולהטמיע מערכות מידע.

מערכות מידע הוא כנראה התואר הפרקטי ביותר שתוכלו ללמוד כיום. העידן המודרני הוא עידן של מערכות מידע: אתרים, פלטפורמות, אפליקציות, פורטלים ועוד ועוד. כל אלה זקוקים למומחים שיודעים לאפיין את הצורך הקיים במערכת, לתכנן, לפתח, להקים ולנהל אותה.

תואר במערכות מידע מציע מגוון אדיר של מקצועות מבוקשים, בארגונים שונים: חברות טכנולוגיה עילית המפתחות מוצרי תוכנה ויישומים, יחידות מחשב של ארגונים במגזר הפרטי והציבורי, תעשייה מסורתית ותעשייה מתוחכמת, ארגוני בריאות, חינוך, תיירות ועוד. התואר מתמקד בטכנולוגיות המידע בהיבטי פיתוח תוכנה, ומדעי הנתונים, והן בהבנה מעמיקה של משתמשי המערכת ובניתוח מערכות, כך שהבוגרים יוכלו הן לפתח תוכנה והן להיות החולייה המקשרת בין מפתחי התוכנה והארגון, המזהים צרכים ומתאימים להם פתרונות.

רוצים ללמוד לתואר במערכות מידע במכללה האקדמית צפת? הקליקו כאן

נחשפים ליזמות ולחדשות ומקבלים "כישורים רכים"

בשונה מתואר במדעי המחשב או לימודי הנדסת תוכנה, אשר מתבססים אך ורק על לימודי טכנולוגיה, הלימודים לתואר במערכות מידע משלבים מצד אחד את הנושאים המרכזיים בתחומי הטכנולוגיה כגון שפות תכנות, מסדי נתונים, אבטחת מידע, טכנולוגיות אינטרנט ומדעי הנתונים, ובנוסף מעניקים גם כישורים המאפשרים להבין את הסביבה, הצרכים והמשתמשים של מערכות ממוחשבות, כגון עיצוב מבוסס משתמש וניתוח מערכות מידע.

במהלך התואר הסטודנטים מקבלים חשיפה לנושאי יזמות וחדשנות, שמסייעים הן לאלו שחפצים להיות יזמים והן לאילו שמבקשים להביא חדשנות לארגונים קיימים. בנוסף, נלמדים ומתורגלים "כישורים רכים" שעוזרים לעבודה בתחומי הטכנולוגיה העילית כגון עבודת צוות, יכולת הצגה בכתב ובעל-פה בשיטות חדשניות, והתנסות בלמידה עצמית באמצעות קורסים מתוקשבים.

סטודנטיות בחוג למערכות מידע, המכללה האקדמית צפת. יוני לובלינר,
תואר אקדמי במערכות מידע כבר כולל בתוכו גם את אותם קורסים בתחומים השונים כגון סייבר ובניית אתרים. סטודנטיות במכללה האקדמית צפת/יוני לובלינר

המקום ללמוד בו ניהול מערכות מידע ולקבל כלים פרקטיים

כהקשר עם העולם האמיתי מתבטא לאורך כל התוכנית, באמצעות שיתוף פעולה עם ארגונים וחברות תוכנה מאזורים שכנים למכללה. מרבית חברי הסגל והמרצים בחוג הם בעלי ניסיון בתעשייה, והלימודים הם באוריינטציה של קשר מתמיד עם התעשייה.

בשנה הראשונה ללימודים מתבצעת סדנא ליזמות וחדשנות שבמסגרתה הסטודנטים נחשפים לעולם היזמי, וגם מבצעים פרויקט של תכנון מיזם אשר נועד לפתור בעיה אמיתית, מתוך אתגרים המוצגים לסטודנטים.

החל מהשנה השנייה הסטודנטים יכולים להתמחות בארגונים וחברות תוכנה כחלק מלימודיהם, ולהמשיך לעבוד על פרויקט היזמות.

בשנה השלישית ללימודים מתוכנן ומתבצע על ידי הסטודנטים והסטודנטיות פרויקט גמר מעשי בארגון או פרויקט יזמי, אשר עונה על בעיות מן העולם האמיתי, הפרויקט הוא גולת הכותרת של התוכנית ומתבצע במשך שנה שלמה בהנחיית חבר סגל. דוגמאות לפרויקטים מסכמים של בוגרי החוג, שפותחו עקב צורך אמיתי שהתעורר בארגון הן מערכת מידע לניהול מכירות בחברת פרטנר, מערכת ניהול משימות בחברת החשמל, מערכת מידע "בתי כנסת" עבור המוזיאון ליהדות הונגריה והקמת פורטל ניהול ידע ומידע ארגוני לחברת תקשוב.

דוגמאות לפרויקטים מסכמים של בוגרי החוג, שפותחו עקב צורך אמיתי שהתעורר בארגון הן מערכת מידע לניהול מכירות בחברת פרטנר, מערכת ניהול משימות בחברת החשמל, מערכת מידע "בתי כנסת" עבור המוזיאון ליהדות הונגריה והקמת פורטל ניהול ידע ומידע ארגוני לחברת תקשוב.
תואר במערכות מידע קהילתיות במכללה האקדמית צפת עדיף על קורס בודד בתחום דוגמת סייבר או בניית אתרים, משום שקורס בודד מגביל את הלומד לתחום צר, בעוד שעולם הטכנולוגיה העילית הוא דינמי. תואר אקדמי זה כבר כולל בתוכו גם את אותם קורסים בתחומים השונים כגון סייבר ובניית אתרים. אך בנוסף מאפשר לבוגר לעבוד במגוון תחומים וסוגי ארגונים, וגם להיות מסוגל ללמוד נושאים חדשים בעולם הדינמי.

העידן הטכנולוגי בו אנו חיים מאופיין במערכות מידע רבות, אשר משתכללות ומתחדשות בהתמדה ומהוות חלק בלתי נפרד מחיינו. בואו ללמוד את התואר הפרקטי ביותר שתוכלו ללמוד היום, המציע מגוון מקצועות מאתגרים ומגוונים הנדרשים בתחום הטכנולוגיה העילית.

רוצים ללמוד לתואר במערכות מידע במכללה האקדמית צפת? הקליקו כאן

בשיתוף המכללה האקדמית צפת, בשיתוף המכללה האקדמית צפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully