וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנה, מתנות ומאפים מתוקים: החנויות החדשות בקניון עזריאלי גבעתיים

בשיתוף קניוני עזריאלי, בשיתוף קניוני עזריאלי

21.8.2019 / 14:17

למגוון הרחב של החנויות בקניון מצטרפות חנות המתנות של MEMENTO, קונדיטוריית "מתוקה", רשת חנויות הנעליים שופרא וחברת ההלבשה התחתונה FEMINA. מה מחכה לכם בכל אחת מהן?

MEMENTO

זוכרים את הרגע המרגש הזה שבו קיבלנו מתנה, מזמן, כשהיינו קטנים? ב-MEMENTO מחיים את הקסם שמתרחש כשמקבלים מתנה אישית ובחנות החדשה בקניון עזריאלי גבעתיים תוכלו למצוא מגוון רחב של מתנות וכלי בית, בדגש על עיצוב ישראלי. החנות, שממוקמת בקומה השנייה בקניון, מציגה מוצרים חדשים, מקוריים, מעוררי השראה ומשמחים במיוחד ונותנת במה למעצבים ויוצרים ישראלים, צעירים וגם ותיקים.

חנות מתנות וכלי בית ממנטו. יח"צ,
מגוון עצום של מתנות וכלי בית. MEMENTO/יח"צ

מתוקה

רשת הקונדיטוריה הישראלית פתחה סניף חדש בקניון עזריאלי גבעתיים, סניף שמצטרף לשלושת סניפיה בתל אביב. הסניף החדש, שבהקמתו הושקעו כ-700 אלף שקלים, מציע לממכר מאפים ומוצרי קונדיטוריה ייחודים מבית היוצר של הקונדיטורית והבעלים מירי ארזי, לצד ארוחות קלות וקפה משובח שיוכנו במקום. כמו כן, ניתן להזמין במקום או לרכוש מגשי אירוח וכיבוד לאירועים פרטיים או עסקיים (מלוחים ומתוקים) מתוך המגוון הרחב של הרשת.

"בשנים האחרונות המותג מתוקה גדל והתחזק בתחום הכיבוד והאירוח", אומרת מירי ארזי, קונדיטורית ובעלים של רשת "מתוקה", "לאחר הקמת מפעל בוטיק חדש, הגיע הרגע להגיע ליותר לקוחות פרטיים עם סניפים חדשים שהרשת מתעתדת להקים בשנים הקרובות . אנו גאים להשיק את הסניף החדש בגבעתיים. גם כאן הקפדנו לשמור על העיצוב האישי והחם של הסניף, ואנו שמחים להציע ללקוחות הקניון ותושבי האזור ליהנות ממוצרים טריים ואיכותיים במקום או לקחת הביתה".

מאפים של מתוקה. בני גם,
ניתן להזמין במקום או לרכוש מגשי אירוח וכיבוד לאירועים פרטיים או עסקיים. מתקוה/בני גם

שופרא

לרשת 20 חנויות ברחבי הארץ, שמציגות חיבה מיוחדת לנעליים שאין בשום מקום אחר - מקוריות וצבעוניות, כאלו שתופסות את תשומת הלב. כבר שני עשורים ששופרא בוחרת מותגי נעליים ייחודיים מכל העולם - בין אם באופן הייצור, בחומרים, בעיצוב או בכולם יחד. התוצאה היא פסיפס חד פעמי, המתחלף מעונה לעונה ומציג מגוון עצום שנבחר בקפידה. גם החנות שבקומה הראשונה של קניון עזריאלי גבעתיים מעוצבת באופן אקלקטי וצבעוני כמו שאר חנויות הרשת וזהו ה-מקום לאוהבי נעליים.

רשת חנויות הנעליים שופרא. יח"צ,
ה-מקום לאוהבי נעליים. שופרא/יח"צ

FEMINA

אחת החברות המובילות בתחום ההלבשה התחתונה בישראל מצטרפת למגוון החנויות שבקניון. כבר 60 שנה החברה מתמחה בעיצוב ופיתוח מוצרים בסטנדרטים בינלאומיים. ב-17 סניפי המותג ברחבי הארץ מציעה FEMINA מגוון רחב של מוצרים כגון חזיות ותחתונים, לצד לבוש לילה, מחטבים, גרביים, גרבונים, נעלי בית ועוד. את קולקציות החברה ניתן להשיג ברשת חנויות המותג ובמגוון רשתות אופנה והלבשה תחתונה.

מוצרי הלבשה תחתונה FEMINA. יח"צ,
מגוון רחב של מוצרים כגון חזיות ותחתונים, לצד לבוש לילה, מחטבים, גרביים, גרבונים, נעלי בית ועוד/יח"צ
בשיתוף קניוני עזריאלי, בשיתוף קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully