וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי הגיע להתאפר כמו נועה קירל?

רונית מטיאס

21.8.2019 / 13:26

וגם: בטבע נאות שומרים על סודיות, אבירים חדשים מצטרפים למסדר הגריל ורותי ומאיר שיטרית חוגגים את הנכד החדש

להתאפר כמו נועה

נועה קירל אלי גספאן ורוברט בן שוש. שוקה כהן
נועה קירל, אלי גספאן ורוברט בן שושן/שוקה כהן

אלי גיספאן, מנכ"ל מאק ישראל, השיק אתמול בחנות הדגל של MAC בקניון רמת אביב שיתוף פעולה של מאק עם נועה קירל - כוכבת הפופ הגדולה בישראל, שהתוצאה שלה MAC X NOA KIREL - סדרת מוצרי איפור במהדורה מוגבלת. חברת האיפור MAC יצרה סדרת איפור מעוצבת בחתימתה ובהשראתה של קירל.

יובל רוזנשטיין וערן קראוס. huawei,
יובל רוזנשטיין וערן קראוס/huawei

המוזמנים נהנו מקוקטייל של קפה אלברט, וקירל הנרגשת סיפרה על סדרת האיפור שיצרה, הכוללת 4 מוצרים האהובים עליה מהמותג M.A.C.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
יובל רוזנשטיין וטלי בר אל. שוקה כהן
יובל רוזנשטיין וטלי בר אל/שוקה כהן

בחוגגים: יובל רוזנשטיין, מנכ"ל מותגי אסתי לאודר ובובי בראון; עידו ברק, סמנכ"ל סחר ומכירות באסתי לאודר; ערן קראוס, מנכ"ל קליניק ישראל; אביעד מלכה, סמנכ"ל לוגיסטיקה ותפעול אסתי לאודר ישראל ושירל עודד, מנכ"לית חטיבת הבישום; טלי בר-אל, סמנכ"לית שיווק קניון רמת אביב; רוברט בן-שושן סוכנה של קירל ומנכ"ל סוכנות רוברטו; עירית רחמים וחברתה היליא לוי.

בלט בהעדרו אורן רווח, יו"ר קבוצת החברות אסתי לאודר, שנסע לטבריה עם בכיר בחברה שהגיע מחו"ל.

seperator

משוגעים עליה

גלית גוטמן ועפרה לוין-שביט. דודי חסון,
גלית גוטמן ועפרה לוין-שביט/דודי חסון

עפרה לוין-שביט, סמנכ"לית שיווק ומבעלי חברת האופנה קרייזי ליין, קפצה לסט צילומי קמפיין חורף 2019 בבית הסקוטי, שם פגשה את הפרזנטורית גלית גוטמן שחוגגת 20 עונות שהיא עובדת עם החברה. לוין-שביט ציינה כי המותג נמצא בצמיחה יחסית לשוק האופנה, ויש גידול של כ-50% במכירות אונליין, ועד סוף השנה תעמוד הרשת על 100 חנויות בפריסה ארצית.

seperator

אבירים ואוכלים

מיכאל אוסטינוב,יבגני קובל, ניב גלבוע וסרגיי סולוביוב מסעדת קורדרו. ולדי סולו,
מיכאל אוסטינוב,יבגני קובל, ניב גלבוע וסרגיי סולוביוב מסעדת קורדרו/ולדי סולו

תמי לנצוט, מנכ"לית מסדר אבירי הגריל וניב גלבוע, היועץ הגסטרונומי, ארחו במסעדת "קורדרו" בנווה צדק שבבעלות סרגיי סולוביוב ומיכאל אוסטינוב, את מסדר אבירי הגריל שפתח לראשונה את שעריו למועמדים חדשים בישראל. מסדר אבירי הגריל הוא ארגון גסטרונומי בינלאומי שנוסד בפריז ופועל ב-84 מדינות, ומטרתו קידום ושימור אמנות הבישול שמעריכה אוכל גורמה ויין משובח.

seperator

נעליים גנובות

דביר אינדיג ומיכאל אילוז. מורג ביטון,
דביר אינדיג ומיכאל אילוז/מורג ביטון

מיכאל אילוז, מנכ"ל "טבע נאות", קפץ לסיור מקצועי במתחם "בריקסטון" - מתחם הכספות הפרטי הראשון בישראל, שם נפגש עם עו"ד דביר אינדיג, מנכ"ל "בריקסטון" ובדק אפשרות שכל תרשימי העיצוב של הקולקציות החדשות של החברה, יאוחסנו בכספת מיוחדת עד להשקתן, לאור העובדה שבשנים האחרונות חברות בעולם מחקות את דגמי נעלי החברה.

seperator

הברית של שטרית

משהאדרי, מאיר כהן, רות שטרית ושלמה פרנקל. רפי דלויה
משה אדרי, מאיר כהן, רות שטרית ושלמה פרנקל/רפי דלויה

רותי ומאיר שטרית חגגו באולמי עדיה ביבנה ברית מילה לנכדם הראשון ארי רפאל שטרית - בנם של דוד שטרית ואשתו חיה.

בחוגגים: ח"כ מאיר כהן, אחיה של רותי, אנשי העסקים משה אדרי, שלמה פרנקל, רפי אלול, גבי פרץ, וראש עיריית יבנה צבי גוב-ארי.

seperator

רחשי לב

יעקב אטרקצי, זיו ליברמן, אמונה פנחסי. ולרי קירקופולו,
יעקב אטרקצי, זיו ליברמן, אמונה פנחסי/ולרי קירקופולו

עמותת 'רחשי לב' המסייעת לילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם ערכה ב"בית על הים" ערב הוקרה לבנות השירות הלאומי שסיימו שנת ההתנדבות. בתוכנית: החלפת מתנות בין הילדים והמשפחות לבנות השירות ומסיבת ריקודים.

במברכים: יעקב אטרקצי, מנכ"ל חברת הנדל"ן אאורה שאימצה במהלך השנה את פרויקט בנות השירות הלאומי, שאמר כי זו גאווה גדולה לעמוד מאחורי פרויקט שכזה, אבנר גולנדברג יו"ר אגודת ידידי העמותה ומבעלי קבוצת 'נתון' הביע הערכה לעבודת הקודש של הבנות, ושימי גשייד מנכ"ל רחשי לב.

seperator

מאיטליה באהבה

ציום שגב ניקולה פארלה קטיה די ליאו ושרית פיינשטיין. רפי דלויה
ציון שגב, ניקולה פארלה, קטיה די ליאו ושרית פיינשטיין/רפי דלויה

ציון שגב ושרית פינשטיין מ'דיור אינטריורס' אירחו בחנות הדגל של החברה ב.ת פולג נתניה את קטיה דיליאו וניקולה פרלה, מבעלי ומעצב ראשי של המותג האיטלקי FDESiGN, להשקת הקולקציה החדשה של המותג ל-2020, וסיפרו על ההיכרות האקראית בסיור עיסקי באיטליה לפני שנים רבות. לימים, כשניקולה הקים את חברת FDESIGN החליטו השניים לצאת לדרך משותפת ולהכניס לעיצובים של ניקולה התאמות רלבנטיות לקהל הישראלי.

שגב אמר שאין שותפים עסקיים טובים מהם, הם המפעל היחידי באיטליה שפתוח באוגוסט, עובד בשבת ובראשון, ונותן מענה זריז ויעיל. פארלה הציג את הקולקציה וסיפר על תוכניות המותג שהחל לפני כ-20 שנה, כשניקולה, שנודע בכינוי נער הקפיטונאז' - מומחיות בסגנון עיצוב קלאסי במפעל קטן עם שני עובדים בעיצומו של משבר כלכלי קשה, שהצליח לפרוץ שווקים באירופה, ארה"ב וישראל.

seperator

חוזרים ללימודים

משה רוזנבלום אן זיוי ליאור נרקיס וגילי אלגבי. דור ערבה,
משה רוזנבלום, אן זיוי, ליאור נרקיס וגילי אלגבי/דור ערבה

משה רוזנבלום, משנה למנכ"ל מליסרון ומנכ"ל קניוני עופר, השיק בקניון אביב את הערוכהת THIS IS US להעלאת המודעות לקבלת האחר והשונה, מניעת אלימות ובריונות על ספסל הלימודים. התערוכה היא יוזמה של הסטייליסט גילי אלגבי והצלם דניאל קמינסקי, שגייסו סלבס לצילומי תערוכה ייחודית לרגל החזרה לבית הספר.

seperator

סיפור עם בשר

יאיר לוי איציק  טוויטו ושילה טוויטו. משה לוי,
יאיר לוי, איציק טוויטו ושילה טוויטו/משה לוי

יאיר לוי, מנכ"ל אמגזית, התרגש לשמוע את איציק טוויטו משדרות, שטיל התפוצץ בתוך מעשנת הבשר המשפחתית, מספר על תחושות החשש של הילדים והעובדה שההפגזה האחרונה הכריחה את המשפחה לבטל את תוכנית החופשה. לוי התייצב בביתם עם מעשנת בשר איכותית שהחברה משווקת והעניק אותה כאות הערכה לעמידות תושבי שדרות ועוטף עזה במערכה הנמשכת, וקרא לחברות נוספות להירתם ולתמוך בתושבי עוטף עזה.

seperator

שבט אחים גם יחד

עינב אוחיון, אמיר הלוי, יהודה יפרח, רווי רז ואלון שופ. שרון קידר,
עינב אוחיון, אמיר הלוי, יהודה יפרח, רווי רז ואלון שופ/שרון קידר

ריזורט Dream Islandבבעלות קבוצת שבט אחים, שהגיע לשלב הסופי להקמתו, פתח את שעריו לסיור רשמי ראשון, לפני הפתיחה לקהל. יהודה יפרח, מבעלי קבוצת שבט אחים; רווי רז, מנכ"לית הקבוצה; ואלון שופ, יו"ר Dream Island, אירחו את אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות הלוי ואת אבישי בר-אושר, מנהל פיתוח ההשקעות במשרד התיירות, לסיור מודרך במתחמי הריזוט המשתרעים על-פני למעלה מ-60 דונם. עינב אוחיון, מנהלת עמותת התיירות של שפלת יהודה המלווה את המיזם מההיבט האזורי הצטרפה לסיור.

seperator

ואן גוך בישראל

ג'ייסון שלאדנהאופן  ואורי שקל. מקור רהב,
ג'ייסון שלאדנהאופן ואורי שקל/מקור רהב

ג'ייסון שלאדנהאופן, נשיא ומנכ"ל עולמי ואן-גוך, הגיע לביקור ראשון בישראל, במהלכו ערך סיור במפעלים, נפגש עם צוות ההנהלה, ושפט בגמר תחרות קוקטיילים של מותג ואן-גוך VAN GOGH YACHT WEEK וטייל עם אורי שקל, מנכ"ל מאסטרפיס טים, יבואנית ואן גוך בישראל.

seperator

נקיים ובטוחים

נורית הראל וקרן פלס. ברק דיגיטל,
נורית הראל וקרן פלס/ברק דיגיטל

לקראת פתיחת שנת הלימודים גויסה הזמרת קרן פלס לקמפיין חדש לאלכו-ג'ל של ד"ר פישר המסייע בשמירה על היגיינת הידיים בכל זמן ובכל מקום ללא צורך במים וסבון. נורית הראל, יו"ר תשלובת ד"ר פישר, פגשה את פלס על סט הצילומים ושמעה ממנה כי היא לא שולחת את הילדים לבית הספר ולגן ללא אלכו ג'ל שנמצא ברשימת הקניות שלה לצד ילקוט, ספרים, מחברות ועפרונות.

seperator

חגיגה נשית

גולן נהרדע, מולי קוטלר, שירלי רחמוט, יפעת ברכה דה לרנה ליא קיזל. huawei,
גולן נהרדע, מולי קוטלר, שירלי רחמוט, יפעת ברכה דה לרנה ליא קיזל/huawei

יפעת דה לרנה-ברכה, מנכ"לית מותג ליה לונדון, וגולן נהרדעא, בעל משרד תקשורת על שמו, יצאו בקמפיין עצמתי וייחודי המוקדש כולו לנשים, שקרא לנשים מכל המגזרים, הקהילות והגילאים, להגיע ליום אודישן. ההיענות הייתה עצומה, ומתוך 300 נשים, נבחרו 10 נשים שישמשו פרזנטוריות.

בקטנה

ניב הראל, מנכ"ל ומבעלי ICON FITNESS רשת מועדוני הכושר הלואו-קוסט מבית HOLMES PLACE, מרחיב את פעילותו ופותח את הסניף ה-14 של הרשת באשקלון, לאור הצלחת הסניף הראשון בעיר ובעקבות הביקוש הגובר. הסניף החדש יפתח בהשקעה של כ 4.5 מיליון שקל בשכונת הסיטי ברחוב שדרות בן גוריון מול הים, בסוף אוקטובר 2019, וישתרע על שטח של 1000 מ"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully