וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו טופז חתם עם קשת עד 2004

רוני קורן-דינר

30.12.2002 / 14:34

ימשיך לשדר את "ראשון בבידור"; הבוקר העבירה קשת לרשות השנייה את הסבריה לגבי השערורייה טופז - אוריירו; ברשות עדיין בוחנים האפשרות להכריח את קשת להקליט את התוכנית מראש

הבדרן דודו טופז חתם בשבועות האחרונים על הסכם מחודש עם זכיינית ערוץ 2 קשת, להמשך שידור תוכניתו "הראשון בבידור" לפחות עד שנת 2004. זאת, לאחר שנודע כי אנשי ערוץ 10 פנו לטופז בניסיון להעבירו לערוץ 10.

הבוקר העבירה חברת קשת לרשות השנייה את הסבריה לגבי השערורייה שעורר טופז כאשר אירח בתוכניתו את כוכבת הטלנובלות נטליה אוריירו לפני כשלושה שבועות. במהלך הראיון, כזכור, נגע טופז באוריירו ורמז לה רמיזות מיניות לכאורה, ליטף אותה וקינח בנשיכת כתפה. בקשת אישרו כי נחתם הסכם מחודש עם טופז, אך סירבו להתייחס לשאלה האם ההסכם נחתם לפני השערורייה האחרונה או לאחריה.

יצוין כי בעקבות האירוע הגיע לרשות השנייה מספר שיא של תלונות מאז תחילת שידורי ערוץ 2, וזאת מעבר לאלפי התגובות שעורר האירוע באתרי האינטרנט השונים. הרשות השנייה פתחה נגד קשת בהליך של הפרת תנאי זיכיון, ובוועדת הטלוויזיה של הרשות בוחנים כעת את האפשרות להנחות את קשת להימנע משידור חי של "הראשון בבידור", ולהקליטה מראש. לאחר שהוועדה תשקול את הסבריה של קשת ותצפה בקטעים מעוררי מחלוקת קודמים בהם היה מעורב טופז, היא תכריע לגבי ההנחיה להקליט את התוכנית מראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully