וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: כך יתמודד מנפח הבלונים עם הבירוקרטיה

אלון גל

23.8.2019 / 0:00

המאמן האישי מגיע לוואלה! עסקים: מדי שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים את כולנו. הפעם: מאזין שמתקשה להתמודד עם הקשיים הבירוקרטיים שהעירייה מעמידה בפניו

בלון גומי למיגור שיערות בבית. Aaron Amat, ShutterStock
מנפח בלון/ShutterStock, Aaron Amat

מאזין שעובד בשנים האחרונות כמנפח בלונים במופעי רחוב בנמל תל אביב סיפר למאמן האישי אלון גל בתוכניתו ברדיו 103FM כי עיריית תל אביב החלה לאחרונה להערים עליו קשיים שמקשים עליו להתפרנס. "כבר שנים שאני מעצב בלונים לפי שמות וזהו מטה לחמי", אמר, "אבל בחודשי הקיץ לא איפשרו לי להופיע בנמל בכל יום, אלא רק בסופי השבוע.

"כנראה שאנשים לא מבינים תרבות. אני נכס תרבותי", הצהיר, "הבלונים הם רק תירוץ, אני עושה לאנשים בכל הגילאים שמח". עכשיו, משנאלץ להפחית את כמות ההופעות, נפגעה לו גם ההכנסה החודשית. "היו לי כל מיני תוכניות כלכליות שנתקעו, ונקלעתי לכל מיני משברים, כך שחשבתי שאמשיך עם הבלונים. המצב הנוכחי מקשה עלי ומוציא ממני את האנרגיה והשמחה הטבעית שיש לי בדרך כלל".

אז למה המאזין מתעקש להישאר ולהופיע בנמל תל אביב? הרי יש עוד הרבה מאוד מקומות הומי אדם אחרים שבהם הוא יכול להציג את המופע שלו, כמו למשל קניונים? לא אם תשאלו אותו. "בעברי התנדבתי ב'עמותת חיים'", סיפר, "וכשרצינו לעשות אירוע התרמה בקניון לילדים חולי סרטן, זה היה מאוד לא פשוט. היינו צריכים להשיג הרבה מאוד אישורים עבור אירוע חד פעמי".

לפני הכל, ביקש גל מהמאזין שלא ייתן למצב להוריד לו את הרוח מהמפרשים, והסביר: "אני בטוח שיש עוד 30 מקומות אחרים וציבוריים שישמחו שתופיע אצלם כי אתה מביא ערך ושמחה. במקום להתעסק בעירייה ובבירוקרטיה, נצל את האנרגיה שלך בשביל לחפש מקומות אחרים". ובכלל, בגלל שהחיים הם בסך הכל סטטיסטיקה, "בטוח יסכימו לקבל אותך במקום אחד מתוך כל ה־30 אליהם תפנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully