וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי הגיע להשיק את הגלקסי החדש?

רונית מטיאס

25.8.2019 / 14:35

וגם: שחקני הכדורגל פותחים את הבורסה, השף טל כהן מארח, נורית דאבוש מפרישה חלה בפירנאים ויפית גרינברג חוגגת יום הולדת

אירוע עשר

דניאל רי, רונן סלם, גסטין גו וגיא היבש. שוקה כהן
דניאל רי, רונן סלם, גסטין ג'ו וגיא היבש/שוקה כהן

בכירי ענף התקשורת והפרסום התייצבו להשקת מכשיר ה-Galaxy Note 10 החדש של סמסונג, שנערכה במלון ריץ קרלטון הרצליה. האירוע המושקע בהפקת סופר פוש כלל ארוחת-בוקר מול הים, עמדות צילום מיוחדות, עמדות איור עם טליה צורף, והופעה של הקומיקאי והיוצר רשף לוי.

במשיקים: ג'סטין ג'ו, מנכ"ל סמסונג ישראל; גיא היבש, דירקטור חטיבת המובייל של סמסונג ישראל; דניאל רי, מנהל החטיבה העסקית של חטיבת המובייל בסמסונג ישראל; רונן סלם, סמנכ"ל השיווק של סמסונג ישראל; קובי בש, מנהל חטיבת האלקטרוניקה הצרכנית; מיה סגל, דוברת סמסונג ישראל; דפנה בסטר, נשיאת סופר פוש שהפיקה את האירוע המושלם; יניב ריבלין, מנכ"ל בירד ישראל; גיא קליינמן, מנכ"ל מלון ריץ' קרלטון הרצליה; אדם פולצ'ק, מנכ"ל משרד הפרסום לאו ברנט; יוני דותן, משנה למנכ"ל סוכנות התוכן ADD ; שראל דניר, סמנכ"ל פיתוח עסקי חברת התוכן Peach ושגרירי המותג.

seperator

ליגה משלהם

איתי בן זאב, , רינה מצליח, ארז כלפון. סיון פרג',
איתי בן זאב, רינה מצליח, ארז כלפון/סיון פרג'

הנהלת מנהלת הליגות לכדורגל, בעלי קבוצות, שחקנים ומאמנים פתחו את המסחר בבורסה לניירות ערך, לרגל פתיחת עונת ליגת הבורסה לניירות שהחלה אתמול. הקפטנים של הקבוצות המובילות התכבדו בלחציה על הבאזר. לפני כחודשיים חתמו הבורסה לני"ע ומנהלת הליגות לכדורגל, על הסכם חסות ראשית לשלוש השנים הבאות, במסגרתו שמה הרשמי של ליגת העל יהיה "ליגת הבורסה לניירות ערך". גם רינה מצליח, שדרנית ספורט בעברה הגיעה.

ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות לכדורגל, אמר כי הבורסה לניירות ערך היא הגוף הפיננסי המוביל והחשוב במדינת ישראל וההחלטה שלו לחתום על החוזה מראה על האמון הרב שלהם בספורט האהוב בישראל והודה לבורסה שתסייע בכלים ובהכשרה פיננסית לשחקנים ובעלי תפקידים במועדון ליום שאחרי הפרישה. איתי בן-זאב, מנכ"ל הבורסה לניירות ערך אמר כי מטרתם היא לחבר את הציבור הישראלי לבורסה הלאומית, ואין דרך טובה יותר לעשות זאת אלא באמצעות הכדורגל הישראלי, והם רואים ערך רב בשיתוף הפעולה האסטרטגי עם מנהלת הליגות לכדורגל ומאמינים בחיבור לקהל מגוון וחדש של ציבור מכל רחבי הארץ.

seperator

ארוחה סגורה

יואש בן אליעזר, טל כהן, עדי בן דוד. אמיר מנחם,
יואש בן אליעזר, טל כהן, עדי בן דוד/אמיר מנחם

השף טל כהן, מבעלי סעדת סילו, ארח בסלון ביתו את הארוחה האחרונה של פרויקט casa s.pellegrino במהלכו שפים מובילים ארחו בביתם ארוחות ערב אינטימיות. השף כהן בנה תפריט של 8 מנות בהשראת אש ולהבה, חלקן הוגשו עם אש בוערת לשולחן, כולל קינוח שוקולד. בין מנה למנה, סיפר כהן חוויות מהעבודה המשותפת עם טמפו-יבואנית סן פלגרינו, מסע קולינארי בחו"ל, במהלכו שאב השראות למנות. יואש בן-אליעזר, משנה למנכ"ל טמפו ועדי בן-דוד, מנהלת מותג סן פלגרינו, אכלו, נהנו וסיכמו את הפרויקט כהצלחה.

seperator

חגיגה כפולה

עתליה שמלצר, יפית גרינברג, ליאורה בירנהק, יעל אלמוג, בת אל נור. איטליאנו,
עתליה שמלצר, יפית גרינברג, הניה נור, ליאורה בירנהק, יעל אלמוג/איטליאנו

הניה נור, מבעלי קבוצת נור, ערכה בביתה יום הולדת לחברתה יפית גרינברג, מבעלי סטימצקי, החברות הטובות החליטו להפתיע את נור והרימו גם לה לכבוד יום הולדתה. החברות העניקו לכל אחת צמיד יהלומים עם חמסה מאמאיל של התכשיטן גיל מסיקה. נור נתנה לכל חברה מתנה מפנקת של מותג GA-DE הכוללת קרם אניגמה, ומוצרי איפור, גרינברג העניקה לכל אחת את הספר "השטן לובשת לולו למון".

בין החוגגות: עתליה שמלצר, נשיאת קבוצת שלמה; ד"ר יעל אלמוג, מבעלי גיתם; ליאורה בירנהק, מבעלי מנעמים, רחלי עטיה, מבעלי עטייה נכסים.

seperator

חלה באנדורה

נורית דאבוש ובתה ליאב. מקור דאבוש,
נורית דאבוש ובתה אליאב/מקור דאבוש

נורית דאבוש ובתה אליאב, שבו מטיול לשומרי מסורת באנדורה. דאבוש סיפרה כי במוצ"ש ביקשו ממנה לקיים טקס הפרשת חלה, וכך בין הרי הפירנאים הרצתה על מרים הנביאה כמנהיגה בעם ישראל, וברכה את עשרות הנשים שהשתתפו בטקס המרגש, כל אחת ובקשתה. "היה מרגש עד דמעות"

seperator

היסטוריה בתערוכה

ולדימיר וקסמן אינה דונציס. huawei,
ולדימיר וקסמן אינה דונציס/huawei

ולדימיר וקסמן, מבעלי חברת ישראדון - ממובילות תחום יבוא מוצרי הבית למעלה מ-20 שנה, השיק בתערוכת העיצוב שנערכה ב"אקספו", את קולקציית הכלים ופריטי עיצוב שהחברה מייבאת, כולל של מותג-CARMANI מותג יוקרתי שנוסד בתחילת המאה ה-20 על-ידי משפחת פרסטון הפולנית. וקסמן סיפר כי אבי המשפחה, קרמני פרסטון, האמין שעם התפתחות המהפכה הטכנולוגית, האומנות תהיה נגישה לכולם, והקים את חברת CARMANI שעיקר התמחותה עיצוב הבית. בתחילת מלחמת העולם המשפחה עזבה לאוסטרליה וונסה קרמני המשיכה לפתח את המותג. בסוף המאה ה- 20 חברת HANIPOL רכשה את רוב מניות CARMANI וכיום היא הבעלים של המותג.

seperator

נאמנה לתמנון

ריף נאמן ומיטל נחום. ליהי שפייכר,
ריף נאמן ומיטל נחום/ליהי שפייכר

ריף נאמן, הפרזנטורית של רשת האופנה 'תמנון' תעשיר את חשבון הבנק שלה ב-150,000 שקל, לאחר שהצטלמה לקמפיין סתיו חורף 2019-20 של הרשת. מיטל נחום, מנהלת השיווק של הרשת, אמרה כי הם שמחים להמשיך איתה לעונה נוספת, כי היא מייצגת ערכי אופנה, רעננות, בטחון עצמי וישראליות, והם משוכנעים שהיא תתרום להמשך התחזקות המותג. נחום הוסיפה כי רשת תמנון הפועלת 25 שנה בבעלות פרטית וניהול של ברוך ריינר המנכ"ל והבעלים, עברה לאחרונה תהליך התרחבות ומתיחת פנים, והיא נחשבת לאחת מרשתות האופנה המובילות בישראל המציעה בגדים אופנתיים במחירים נגישים לנשים, גברים וילדים, לצד אקססוריז ואביזרים לבית. הרשת מעסיקה למעלה מ-1,100 עובדים בכ-90 סניפים הממוקמים בקניונים ובמרכזי קניות ברחבי הארץ.

seperator

חגיגה בקוס

ג'יל יהב, טלי אורן, זיו קווין. huawei,
ג'יל יהב, טלי אורן, זיו קווין/huawei

זיו קווין, מנכ"לית COS ישראל, הציגה בשואו-רום של החברה בתל-אביב את הקולקציה שתחמם לנו את החורף. טלי אורן, מנהלת TLV MALL וג'יל יהב מנהלת השיווק, קפצו להתרשם מהפריטים שיגיעו בקרוב לחנות שבקניון ושמעו כי חנות הדגל הראשונה של COS נפתחה בריג'ינט סטריט, לונדון במרץ 2007 ומאז הקמתו נפתחו חנויות מותג באזורים שונים ברחבי אירופה, אמריקה ואסיה לרבות: אוסטרליה, אוסטריה, בחריין, בלגיה, קנדה, דנמרק, גרמניה, פינלנד, צרפת, הונג קונג, איטליה, אירלנד, קוריאה, סין, הולנד, נורבגיה, פולין, פורטוגל, סינגפור, ספרד, שבדיה, שוויץ, אנגליה, ארה"ב, תאילנד ורוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully