וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: התחזה לכדורגלנים מליגת-העל ומשך כספים מחשבונם

מתן ברניר

25.8.2019 / 16:40

על פי כתב האישום, זיו ברמי זייף תעודות זהות של עשרה כדורגלנים מליגת העל והצליח למשוך במרמה סכום של 52 אלף שקל

איש עסקים עם כסף במגרש כדורגל. ShutterStock
כסף/ShutterStock

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הודיעה כי היא הגישה כתב אישום כנגד זיו ברמי (25), תושב עכו, שזייף תעודות זהות של כדורגלנים מוכרים מקבוצות ליגת העל, ובאמצעותן משך עשרות אלפי שקלים מחשבונותיהם.

כתב האישום כולל 13 אישומים של זיוף בנסיבות מחמירות, שימוש במסמך מזויף, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ועבירות נוספות. לטענת הפרקליטות, ברמי קיבל במרמה כספים השייכים ל-10 מתלוננים ביניהם כדורגלנים מקבוצות בליגת העל.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידיי עו"ד דרור לוי, במהלך שנת 2019 נהג הנאשם להגיע לסניפי בנק שונים, כשהוא מצויד בתעודות הזהות המזויפות. בין היתר, התחזה ברמי לשחקנים סאן מנחם, ועופרי ארד ממכבי חיפה; שחר הירש, רז כהן, ניר לקס ואוראל דגני מהפועל תל אביב; וגיא מלמד ממכבי נתניה.

ברמי הספיק לעשות זאת במשך תקופה של כ-10 ימים, במהלכה ביקש למשוך סכום כולל של כ-130 אלף שקל מתוכם קיבל במרמה 52 אלף שקל. בחלק מהמקרים הגיע הנאשם לבנקים שונים וביקש למשוך סכום כסף, אך עורר את חשדם של העובדים והוא עזב את המקום.

ברמי נתפס כשהגיע בתאריך 7.8.19 לסניף בנק הפועלים בראשון לציון, הזדהה בפני פקיד הבנק באמצעות תעודה מזויפת וביקש למשוך כסף, הבנק דיווח למשטרה והנאשם נעצר במקום.

לטענת הפרקליטות, בידיה הודעות מפקידי הבנק, במסגרתם מסרו חלק מפקידי הבנק תיאור העונה לדמותו של ברמי, לרבות סממנים ייחודים בדמות שפמו וקעקוע על זרוע ימין; סרטוני מצלמות אבטחה מכל הסניפים אליהם הגיע ברמי; תעודות הזהות המזויפות; איכונים של הטלפון הנייד שלו; והודעות של הכדורגלנים שנעקצו לכאורה.

***חזקת החפות: ההליך המשפטי נגד ברמי נמצא בראשיתו. ברמי הוא בגדר נאשם, ועומדת לו חזקת החפות

  • עוד באותו נושא:
  • הונאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully