וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל פנטזי נטוורק שהיכה חבר דירקטוריון יוצא לחופשה יזומה

גיא בן סימון

26.8.2019 / 13:24

במהלך הפסקה של ישיבת הדירקטוריון בשבוע שעבר תקף המנכ"ל דני צדוק חבר דירקטוריון. בעקבות האירוע האלים יוצא המנכ"ל לחופשה בת 14 יום

עובדים ועובדות בחדר ישיבות. ShutterStock
חדר ישיבות/ShutterStock

דני צדוק, המנכ"ל המשותף בחברת פנטזי נטוורק , הודיע להנהלת החברה וחברי הדירקטוריון כי הוא מבקש לצאת לחופשה למשך 14 ימים בהם ימנע מלעסוק בענייני החברה בעקבות האירוע האלים אשר התרחש במהלך הפסקה בישיבת דירקטוריון בשבוע שעבר, כך דיווחה היום (ב') החברה למשקיעים.

במהלך ההפסקה תקף צדוק את חבר הדירקטוריון שמעון כהן. בחברה מציינים כי "האירוע טופל ברמת החברה בהתאם להנחיות היועצים המשפטיים, ומר צדוק התחייב בפני הנהלת החברה וחברי הדירקטוריון כי אירוע שכזה לא יישנה בעתיד, וכי הצדדים ישבו את ההדורים. החברה סבורה כי אין באירוע זה כדי לגרום להשפעה על פעילות החברה או ניהולה השוטף".

פנטזי נטוורק היא חברת החזקות המבצעת השקעות בחברות מתחומים שונים, כגון תחום הפעלת תחנות הדלק ותחום הקנאביס. החברה מתמקדת באיתור עסקאות להשקעה וכן באפשרות למיזוג עם חברות בתחום חברות ההזנק ובעיקר בתחום הקנאביס. החברה מחזיקה ב-50% מחברת אופריין תחנות דלק בע"מ, מחזיקה ב-4.34% מחברת הקנאביס היי פארמה מקיבוץ רמות מנשה וב-12% בחברה נוספת הפועלת בתחום, קנאדוף.

במהלך הרבעון האחרון החברה הפסיקה מספר התקשרויות עם חברות קנאביס על רקע אי-בהירות משפטית לגבי חוקיות מכירת ה-CBD בארה"ב והעלות הגבוהה הכרוכה בקבלת חוות-דעת משפטית בנושא, וכן בהתחשב בהיקף ההשקעה.

בחודש יוני האחרון פנטזי נטוורק הודיעה על השקעה של 2 מיליון שקל בחברת היי פארמה, מתוכם כבר העבירה פנטזי נטוורק בעבר סך של 250 אלף שקל. זאת, כנגד הקצאה של מניות היי פארמה באופן שלאחר ההשקעה הנ"ל והשקעת חברת אופקטרא נדל"ן תחזיק פנטזי נטוורק ב-4.34% מהיי פארמה. היי פארמה התקשרה לאחרונה בעסקת השקעה ומיזוג עם חברת אופקטרא נדל"ן, כשבמסגרת עסקה זו תרכוש אופקטרא את הון המניות של היי כנגד הקצאת מניות אופקטרא, כך שפנטזי נטוורק עשויה לקבל מניות של חברת אופקטרא חלף ההחזקה הישירה שלה בהיי פארמה.

ב-8 לספטמבר אמורה החברה לקיים אסיפה כללית לדיון בדוחותיה בשנתיים החולפות ואישור כהונת יו"ר הדירקטוריון ראובן יגאנה.

בששת החודשים האחרונים איבדה פנטזי נטוורק כ-40% מערכה, והחברה נסחרת כיום בבורסה בתל-אביב לפי שווי של 15.9 מיליון שקל בלבד.

שמעון כהן השוהה בחופשה משפחתית הגיב לפרסומים: "המדובר באירוע נקודתי בלבד. מר צדוק התנצל על האירוע וקיבלתי את התנצלותו, תוך התחשבות ברקע שקדם לתקיפה - אשפוזו של מר צדוק. בהתחשב באמור, אף לא ראיתי מקום לדווח על האירוע לגורמי האכיפה. כפי שפורסם, האירוע טופל ברמת החברה ואני סמוך ובטוח כי אירוע שכזה לא ישנה בעתיד. אבהיר, כי אין באירוע, בכדי לפגוע בהנהלות השוטפת של החברה וכי חברי הדירקטוריון ונושאי המשרה הבכירה ימשיכו לעשות לילות כימים, בכדי לפתח את החברה ולהשיא ערך למשקיעיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully