וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוגסת בשוק הכריכים: התחום החדש אליו פורצת חברת הקייטרינג הגדולה בארץ

בשיתוף שיר בן, בשיתוף שיר בן

5.9.2019 / 11:37

אחרי שכבשה את שוק האוכל המוסדי והפרטי, חברת "שיר בן" עתידה לפתוח מפעל גדול לכריכים בבאר שבע. "טריות, טעם מעולה וסטנדרט גבוהים הם אבות המזון שלנו", אומר סמנכ"ל החברה בן אוחיון

כריך טונה עם ירקות. יח"צ,
בעולם שבו כולם מחפשים לחסוך בזמן, הכריך הוא פתרון מהיר ויעיל בייחוד להורים עסוקים ומהווה ארוחה של ממש/יח"צ

אם בעבר כריך סטנדרטי הורכב משתי פרוסות לחם עם תוספת כלשהי ביניהן, היום הסנדוויצ'ים הפכו לארוחה טעימה ומלאה לכל דבר. בנוסף, בדור האינסטנט שרוצה הכול כאן ועכשיו אכן מדובר בפתרון חכם. חברת שיר בן, שגרמה לבלוטות הטעם של צה"ל, משרד הביטחון, חברת החשמל ועוד חברות מובילות במשק לעבוד שעות נוספות, מצטרפת כעת גם לענף הכריכים. בשנת 2020 ייפתח מפעל הכריכים של החברה בבאר שבע, בנוסף למפעל הקייטרינג, מתוך חזון לספק מאות מקומות עבודה לתושבי הדרום.

הרעיון להקמת מפעל לכריכים נולד, כאשר החברה חיפשה להרחיב את סל המוצרים שהיא מציעה בשוק ההסעדה. בשיר בן זיהו תובנה צרכנית עם פוטנציאל, שעדיין לא מומש: בעולם שבו כולם מחפשים לחסוך בזמן, הכריך הוא פתרון מהיר ויעיל בייחוד להורים עסוקים ומהווה ארוחה של ממש המכילה את כל אבות המזון. מעבר לכך, בחברה עובדים על ליין כריכי בריאות, שיהוו פתרון לאוכלוסייה המנהלת אורח חיים ספורטיבי ואף דיאטטי.

בשיר בן ניתן יהיה למצוא מגוון עצום של כריכים מחיטה מלאה, שיפון, כוסמין וללא גלוטן עשירים בחלבונים, ויטמינים ומינרלים. גם שוחרי הלחם הלבן, יוכלו להתענג על מבחר כריכים עסיסיים, שיאופיינו בטעם, טריות ואיכות ללא פשרות. הכריכים יימכרו במרכוליות, בנקודות מכירה, במקומות עבודה ובתחנות דלק.

כל הכריכים יורכבו בליווי צמוד של תזונאית קלינית והקפדה על התקנים ובקרת האיכות המחמירים הנדרשים על ידי משרד הבריאות. בחברה עמלו על הרכבת מתכונים מנצחים באמצעות שף ראשי מנוסה ושימוש בחומרי גלם איכותיים.

שפים עובדים במטבח תעשייתי. יח"צ,
כל הכריכים יורכבו בליווי צמוד של תזונאית קלינית והקפדה על התקנים ובקרת האיכות המחמירים הנדרשים על ידי משרד הבריאות/יח"צ

חברת שיר בן נמצאת בדירוג s100'Dun מבית גלובס והיא בין מאה החברות המובילות במשק הישראלי. מאחורי ההישג המדהים עומדת משפחה מסורה, שקלטה מאות עובדים ישראלים רובם מהדרום והפריפריה ומשקיעה שעות רבות בלימוד, שירות ופיתוח תחום ההסעדה והקייטרינג בישראל. "כחלק מחזון החברה הרואה את הנגב כמרכז העשייה של ישראל, החלטנו על הקמת מפעל לכריכים בדרום המספק עבודה למאות עובדים, אומר בן אוחיון סמנכ"ל החברה. "לאחר 30 שנה בענף הקולינריה, הקמת המפעל בשילוב הערכים הבסיסיים של שיר בן הוא פשוט מתבקש. שמירה על טריות, הקפדה על בקרה ובטיחות, טעם מעולה וסטנדרט איכותי הם אבות המזון שלנו".

בשיתוף שיר בן, בשיתוף שיר בן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully