וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: למה עצמו באי ההשקה את עיניהם?

רונית מטיאס

4.9.2019 / 13:16

וגם: אגד מחשמלת את ירושלים, קניון חדש בריש והצעה מפתה לשחקני נבחרת ישראל בכדורגל

גבר גבר

ברק שמיר, קורל סימנוביץ ושביט ויזל. אלירן אביטל
ברק שמיר, קורל סימנוביץ ושביט ויזל/אלירן אביטל

ניצה בילט, יו"ר קבוצת לילית קוסמטיקה, אורי בילט, המנכ"ל ויעל צין-בילט, סמנכ"לית השיווק, השיקו בבר ה-GG את הבושם החדש לגבר BAD BOY מבית קרולינה הררה. המוזמנים נהנו מקוקטיילים בבר, מנות אוכל מסתובבות שכללו פסטה, פיצות, דים סאם, סלטים ועוד, והצטלמו בעמדת צילום ל-GIF.

ניצה בילט מאר רו יעל צין בילט ואורי בילט. אלירן אביטל
ניצה בילט מאר רו יעל צין בילט ואורי בילט/אלירן אביטל

בהמשך יעל צין בילט ביקשה מהאורחים לכסות את עיניהם בכיסויי עיניים שחולקו להם, על-מנת להעצים את חווית הריח. כשהורידו אותם גילו המוזמנים את עומר דרור שאמר שהוא נרגש על הבחירה בו לשגריר המקומי של הבושם בישראל. את הערב חתמה הופעת ג'ז של הזמרת סיון טלמור.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דני לוזון הרצליה אשכנזי וניצה בילט. אלירן אביטל
דני לוזון הרצליה אשכנזי וניצה בילט/אלירן אביטל

התבשמו בניחוח: מאר רו, מנהלת מותג קרולינה הררה; דני דרימר, משנה למנכ"ל BE; דני לוזון, משנה למנכ"ל סופרפארם; הרצליה אשכנזי, מנהלת סחר ושיווק, וחזי חממה סגנה; רמי שביט, מנכ"ל ומבעלי המשביר לצרכן; מיכל אנסקי ובעלה לעתיד אייל; ספיר פישלזון, שריגשה אומה שלמה כשהייתה לאישה הראשונה שלחצה על הבאזר בנינג'ה; אנחל בונני.

seperator

נסיעה מחשמלת

דורון ודאי, אבי פרידמן ואסי שמלצר. דנה לוי,
דורון ודאי, אבי פרידמן ואסי שמלצר/דנה לוי

חברת אגד ו-BYD מקבוצת שלמה, חגגו את כניסת האוטובוסים החשמליים הראשונים מתוצרת BYD הסינית, המיובאת לישראל על-ידי חברת שלמה שבבעלות משפחת שמלצר, ועמודי טעינה המטעינים את האוטובוסים, המבוצעים על-ידי חברת אפקון החזקות מקבוצת שלמה. הפרויקט מוערך בעלות של כ-4 מיליון שקל, ומהווה סנונית ראשונה בפעילות החשמלית של קבוצת שלמה, המאמינה בהשקעה בטכנולוגיות ירוקות וחסכוניות.

לאירוע בהפקת טרגט מרקט הגיעו: אסי שמלצר, יו"ר קבוצת שלמה, שברך על החלטת אגד לשלב אוטובוסים חשמליים של BYD בירושלים, ולהוביל יחד את מהפכת התחבורה החשמלית בישראל; דורון ודאי, מנכ"ל BYD; ראש עיריית ירושלים משה ליאון; אבי פרידמן, יו"ר אגד.

seperator

חורשים בקניון

שירה מור, חנן מור, איציק אברכהן ואבי מאור. מור שקיפי,
שירה מור, חנן מור, איציק אברכהן ואבי מאור/מור שקיפי

חנן מור, יו"ר קבוצת הנדל"ן MORE השיק את הקניון החדש של הקבוצה בחריש - קניון ראשון ויחיד בעיר המתפתחת, שנבנה בהשקעה של 76.5 מיליון שקל. הקניון שנפתח לפני 3 חודשים בהשקה רכה, משתרע על שטח של 10 אלף מ"ר.

אבי מאור, מנכ"ל הקבוצה, איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, השר יואב גלנט, ראש עיריית חריש יצחק קשת גזרו את הסרט. מור אמר שמדובר בפורמט ייחודי של מרכז מסחרי פתוח, המציע מגוון חנויות מתמחות. אברכהן סיפר כי הסתובב בחריש לפני כמה שנים, והייתה שם רק מכולת בקרוואן והרבה בוץ, כמה חודשים אחרי הגיע שוב, ראה את קצב הבנייה, והחליט להיכנס.

seperator

שנה טעימה

יואש בן אליעזר לי בולדס ועידו לוינסון. ליאור גולסאד,
יואש בן אליעזר לי בולדס ועידו לוינסון/ליאור גולסאד

יואש בן-אליעזר, משנה למנכ"ל טמפו משקאות; לי בולדס, מנהלת שיווק יקבי ברקן וסגל; ועידו לוינסון, היינן הראשי של היקב, הכריזו רשמית על פתיחת אירועי השנה החדשה, במהלך ערב טעימות מיוחד שערכו במסעדת 'קפה נורדוי', במהלכו השיקו לראשונה את Petit UF בציר 2017 , יין תווית שנייה ליין הדגל של יקב סגל. לוינסון הסביר כי מדובר ביין עוצמתי ואלגנטי, בעל ארומה דומיננטית, הנעשה בתהליך ייצור ללא סינון או הצללה. היין מורכב ואלגנטי, מרובה משקעים, שנעשה ללא סינון או הצללה. מקורו של Petit UF הוא מענבי קברנה סוביניון מובחרים המגיעים מכרם פלאטו, כרם צעיר אך מבטיח המכיל זמורות מובחרות שהובאו במיוחד מצרפת, מהן הורכבו השתילים שבכרם. היין התיישן 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. הודות לתהליך הייצור הייחודי, התקבל יין עשיר טעמים, ראשוני ועוצמתי, ממש כפי שנבצר בכרם.

את היינות ליוו מגוון סלטים, דגים, בשרים, פסטה ועוד מנות מיוחדות, שהותאמו בקפידה על-ידי שף המסעדה, עינב אזגורי ולוינסון.

seperator

פועלים בריזורט

לילך ברקאי דלית רביב יגאל בינדס יהודה יפרח ורווי רז. שרון קידר,
לילך ברקאי דלית רביב יגאל בינדס יהודה יפרח ורווי רז/שרון קידר

דלית רביב, מנהלת האגף המסחרי בבנק הפועלים; יגאל בינדס, מנהל מרכז עסקים ירושלים; ושמעון אדרי, מנהל קשרי הלקוחות, נטשו את המשרדים ויצאו לסייר בריזורט החדש דרים איילנד - פנינה תיירותית חדשה בשפלת יואב. בנק הפועלים שמלווה לאורך השנים את כל עסקי קבוצת שבט אחים, תמך וליווה את הפרויקט בהיבט הפיננסי לאורך תקופת ההקמה, והביע אמון מלא בקונספט הייחודי של המקום.

יהודה יפרח, מבעלי קבוצת שבט אחים; רווי רז, מנכ"לית הקבוצה; ולילך ברקאי סמנכ"לית הכספים, הובילו את הסיור בכל מתחמי התענוגות של הריזורט.

seperator

חגיגת הצעירים והוותיקים

מירי ודניאל סטאר. איתי סיון,
מירי ודניאל סטאר/איתי סיון

אמש נערך ב'כוכב הים' בקיסריה כנס ארגון בוגרי הטכניון - הגדול ביותר בשנים האחרונות. הכנס מתקיים מידי שנה בספטמבר על-מנת לשמר את הקשר עם הבוגרים הצעירים והוותיקים כאחד.

אורי סיון וסיגל פירסט. איתי סיון,
אורי סיון וסיגל פירסט/איתי סיון

סיגל פירסט, יו"ר ארגון בוגרי הטכניון ומנכ"לית כצט, אמרה כי בוגרי הטכניון ניצבים בחוד החנית של המשק הישראלי ובולטים בתרומתם בתחומי המדע, המחקר, הטכנולוגיה, הביטחון והחברה. כ-40,000 מהם חברים בארגון בוגרי הטכניון. לוסי אהריש הנחתה ובאמנותית, הופעה של עידן רייכל והפסנתר.
בחוגגים: פרופ' פרץ לביא, נשיא הטכניון היוצא ופרופ' אורי סיון הנשיא הנכנס; מולי אדן, נשיא אינטל לשעבר ויועץ חדשנות וטכנולוגיה ראשי בבנק הפועלים; גווידו פרדו רוקואס, נשיא פיליפס ישראל לשעבר וחבר בחבר הנאמנים של הטכניון; דניאל סטאר, מנהל קרן הון סיכון TDJ Pitango Ventures; ואיתן שטיאסני מנכ"ל עיריית חיפה.

עבר ועתיד

מיכאל כרסנטי רמי אפללו חואן אורלנדו ארננדס. גפן יוגב,
מיכאל כרסנטי רמי אפללו חואן אורלנדו ארננדס/גפן יוגב

מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה, והשר צחי הנגבי, אירחו בחוף אמת המים בקיסריה את נשיא הונדורס חואן אורלנדו ארננדס ורעייתו אנה רוזלינדה גרסייה קריאס, שהגיעו להתרשם מפיתוח ישראלי מקורי - מערכת טיהור והתפלת מים ניידת שפיתחה חברת GALMOBILE של רמי אפללו וסיגל לוי, המגיעה לאזורים נידחים או מוכי אסון ומסוגלת לספק מים חיים לעד 22 אלף בני אדם ביום.

כרסטני הראה להם כיצד עבר ועתיד משתלבים בקיסריה, כשלצד הפיתוח הטכנולוגי החדשני ניצבת אמת המים - האקוודוקט ההרודיאני, שהוביל מים מתוקים לקיסריה כבר לפני יותר מ-2,000 שנה.

הנשיא ורעייתו הגיעו גם לאירוע במוזיאון ידידי ישראל, במהלכו הוענק לו פרס ידידי ישראל. ד"ר מייק אוונס, מייסד המוזיאון וחבר בוועדה המייעצת של הנשיא טראמפ, הגיע במיוחד מארה"ב להעניק את הפרס, הודות להכרתו בירושלים כבירת מדינת ישראל, ותמיכתו האיתנה במדינת ישראל והעם היהודי.

seperator

לרוץ מהר

ערן זהבי אנדי הרצוג, צביקה שווימר, משה בטיטו. יוני רייף,
ערן זהבי אנדי הרצוג, צביקה שווימר, משה בטיטו/יוני רייף

צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה צריכה - נותנת החסות לנבחרת ישראל בכדורגל, הגיע לאימון המסכם בשפיים לאחל לשחקנים בהצלחה לקראת משחקיה הקרובים בקמפיין יורו 2020. שווימר הציע למאמן הנבחרת אנדי הרצוג ולצוות המקצועי כי בדרך למשחק מול מקדוניה הצפונית שיתקיים בבאר-שבע, יעצור אוטובוס השחקנים במפעל ייצור המזגנים של אלקטרה בראשון לציון, לבקר בחדר בקרת האיכות בו שוררת טמפרטורה קבועה של מינוס 25 מעלות, טמפרטורה שמניסיון אישי, עושה חשק לרוץ כמה שיותר מהר ורחוק.

seperator

בוחרים חדרים

עדי הופמן, מירי מיכאלי ואריאל תובל. רפי דלויה
עדי הופמן, מירי מיכאלי ואריאל תובל/רפי דלויה

אריאל תובל, מבעלי רשת רהיטי הילדים והנוער עצמל'ה, ועדי הופמן מנהלת השיווק, השיקו את קולקציית BABY - קולקציית ריהוט ואביזרים חדשה לחדרי תינוקות, תחום חדש לאחר שעד היום נתנה מענה רק בתחום ריהוט חדרי הילדים והנוער. האירוע התקיים בסניף הרשת בנתניה שהורחב ושופץ לפני כשנה.

מאיה ורטהיימר, ליהי גרינר, אשלי בקשי ואמירה בוזגלו, הגיעו לבחור חדר חדש לתינוק שבדרך. תובל אמר כי הרשת גאה להרחיב את תחום פעילותה, ובשנים האחרונות ממשיכים בתנופת החדשנות והרחת מגוון מוצרי הרשת.

seperator

גאווה ישראלית

מייקל גולד, משה לפידות ולהבית אקרמן. יח"צ,
מייקל גולד, משה לפידות ולהבית אקרמן/יח"צ

ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, נבחרה להרצות בכנס הבינלאומי של רופאי העור בברצלונה המתקיים אחת לשנה. הכנס עסק בתחום הלייזר והטכנולוגיות והשתתפו בו רופאי עור מ-80 מדינות מהעולם. אקרמן הרצתה על החידושים והמגמות בתחום טיפולי הלייזר, והנחתה מושב שכותרתו "טכנולוגיות חדשות - האם השמיים הם הגבול", בהשתתפות פרופ' גולד נשיא הכנס וסגנו פרופ' משה לפידות.

אקרמן אמרה כי מדובר בכנס ייחודי בנוף הכנסים בעולם מכיוון שהוא כמעט נטול תוכן מסחרי שיווקי ומהווה במה אמיתית וכנה להחלפת דעות בלי הפרעות מצד גורמים מסחריים. לדבריה ישראל היא מעצמה טכנולוגית בתחום האסתטיקה הרפואית ובכנס נמצא כי שלוש החברות לייזר הגדולות בשוק הן ישראליות.

seperator

בוגרים ומצליחים

עמוס אלעד, איל דורון וסיגלית בן חיון. יעל צור,
עמוס אלעד, איל דורון וסיגלית בן חיון/יעל צור

ארגון בוגרי אוניברסיטת תל-אביב ערך מפגש עם ד"ר אייל דורון, מבוגרי האוניברסיטה, שהפך למומחה בעל שם עולמי לחינוך, לחדשנות ויצירתיות, ששוחח על המצאה מחדש של הורות וחינוך במאה ה-21. עמוס אלעד, סגן נשיא אוניברסיטת תל-אביב לקשרי חוץ ולפיתוח משאבים ציין את חשיבות קהילת הבוגרים בארץ ובעולם לאוניברסיטת תל-אביב. סיגלית בן-חיון, ראש ארגון הבוגרים אמרה כי במסגרת הקמפיין הבינלאומי לגיוס מיליארד דולר ב-10 שנים, גייס הארגון מקרב בוגריו עד כה כ-1.3 מיליון שקל, כ- 110 מלגות מתוך 300 המלגות המהוות את גמר המשימה.

seperator

קפה יפה

דוריס חיפאווי ויהודית פרל. מקור צרפק,
דוריס חיפאווי ויהודית פרל/מקור צרפק

אשת העסקים דוריס חיפאווי, המארחת בביתה ביפו קבוצות אנשי עסקים ותיירים, ארחה בביתה את יונה ברטל, יו"ר חוג ידידים מרכז פרס לשלום, ואת האמנית יהודית פרל, לבוקר של קפה, מאפה בקלאווה, וסיפורים על קפה בן 100 שנה.

seperator

משדרגים את החיים

פרי כהן, נידאל עוואד,אבי חימי,זאב  שטח. שגיא ארם,
פרי כהן, נידאל עוואד,אבי חימי,זאב שטח/שגיא ארם

אחד מהמהלכים הראשונים של אבי חימי, יו"ר לשכת עורכי הדין, הוא שדרוג תחום רווחת עורכי הדין. חימי וזאב שטח, מנכ"ל קבוצת הטכנולוגיה comsign , חתמו על הסכם להשקת הכרטיס החכם המשודרג במשרדי החברה הכלכלית, צעד אחד מתוך מספר שיתופי פעולה לטובת רווחת עורכי הדין. על הביצוע החברה הכלכלית ו-comsign.

seperator

מוצצים ומתרחבים

גאיה רז, דקל יפרח, אסף כהן, גילי כהן, ניר גודארד. צ'ינו,
גאיה רז, דקל יפרח, אסף כהן, גילי כהן, ניר גודארד/צ'ינו

האחים אסף וגילי כהן, בעלי רשת "מוצצים", השיקו בהשקעה של כ-2 מיליון שקל את הסניף הגדול ביותר בראשון לציון שעבר שיפוץ והרחבה. החלל משתרע על-פני 1,300 מ"ר ומציע מגוון רב של מוצרים ומותגים מובילים. ההשקה היא חלק מתהליך אינטנסיבי של מיתוג מחודש של הרשת במטרה לשים דגש על חווית קנייה בקרב הורים וזוגות צעירים, והתמקדות בנראות החדשה של כלל הסניפים. עלות ההשקעה המוערכת כ-10 מיליון שקל.

במהלך הרבעון הקרוב תשיק הרשת סניף חדש בחדרה שיתפרש על פני 700 מ"ר ובהשקעה של מיליון וחצי שקל, כשהיעד הוא 23 סניפים.

seperator

כוכבים ועוקבים

אסף אזולאי, קווין רובין. מקור דני לוי,
אסף אזולאי, קווין רובין/מקור דני לוי

אסף אזולאי, ראש מטה השיווק של בנק הפועלים, הגיע לסט צילומי קמפיין של בנק הפועלים, לפתיחת חשבון מגיל 16 ב-7 דקות, באמצעות אפליקציית פועלים Open. לקמפיין גויסו כוכבי הרשת ליאל אלי, סער קליזו וקווין רובין, המחזיקים יחד כ- 700,000 עוקבים באינסטגרם, ומעל 300,000 מנויים בעמודי היוטיוב.

seperator

חונכים ומתייעלים

אבי קושניר, ציפי פינס, רבקה מיכאלי ולימור גולדשטיין. אביב חופי
אבי קושניר, ציפי פינס, רבקה מיכאלי ולימור גולדשטיין/אביב חופי

ציפי פינס, מנכ"לית תיאטרון בית ליסין, ורון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו, חנכו את משכנו החדש והקבוע של התיאטרון המשתרע על שטח של כ-7,000 מ"ר וכולל 2 אולמות חדשים, אולם עליון עם 830 מושבים ואולם תחתון עם 380 מושבים. רבקה מיכאלי הנחתה, ובמפרגנים שחקנים ובימאים.

seperator

פרלמנט ספורטיבי

מוטי חביב, אלון חרזי, יעקב בוזגלו, גימי טורק, שייע פיגנבוים. לימור צוקר,
מוטי חביב, אלון חרזי, יעקב בוזגלו, גימי טורק, שייע פיגנבוים/לימור צוקר

ערוץ הספורט ספורט 1 מבית צ'רלטון ורשת מסעדות ההמבורגרים BBB השיקו שיתוף פעולה במסגרתו תצולם התכנית החדשה "הפרלמנט" באחת מ-35 מסעדות הרשת. חברי הפרלמנט ביניהם עיתונאי ספורט מובילים, כוכבי כדורגל אגדיים ואושיות ספורט, ידונו וידברו על הכדורגל הישראלי וענייני היום, סביב שולחן באחת ממסעדות BBB על ארוחות המבורגרים ועוד.

רשת BBB שייכת לקבוצת BBB בבעלות אנשי העסקים רון שולמן, ירון ישראל, טל יתום, שגיב אברמסון ואהובה תורג'מן המשמשת גם כמנכ"לית. ספורט 1 הינו בעל הזכויות של ליגת העל בכדורגל ומשדר את אירועי הספורט המובילים מהארץ ומהעולם.

seperator

בקטנה

+ הדס מרזל, מנכ"לית חברת האנרגיה אנג'יס, ואורית פרקש הכהן, סיכמו השבוע לפעול יחד לקידום שילוב נשים בשוק האנרגיה, וקידום הקמת מרכז מבקרים שיציג לציבור הרחב את נושא האבולוציה של החשמל, במטרה להעלות את המודעות הציבורית לתחום. העלות המשוערת להקמת המרכז כ-5 מיליון שקל. השתיים סיכמו גם על יוזמה משותפת לקיום מושב ייעודי מיוחד בנוגע לשילוב נשים בשוק האנרגיה בכנס התאחדות המהנדסים בתחילת נובמבר השנה באילת.

+ שמואל פרנקל, מבעלי אפסילון יו"ר מנהלת הליגה, פתח במסעדת הסוהו את אירוע הפתיחה הרשמי של "ווינר-סל" - ליגת העל בכדורסל לעונת 2019-20. מאמני ושחקני הליגה ביניהם עמרי כספי, ליאור אליהו, דני אבדיה וגיא פניני ובנצי בן-שמחון, מבעלי מסעדת הסוהו.

+ באשדוד התקיימה לראשונה ועידת החדשנות והיזמות - Ecommercity בהשתתפות ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, סגנית ראש העיר שרון מרק, שר הכלכלה והתעשייה ח"כ אלי כהן, יצחק כהן, מנכ"ל בפועל נמל אשדוד; רמי לוי, מנכ"ל ובעלים "רמי לוי שיווק השקמה; אלה אלקלעי, סמנכ"ל פיתוח עסקי בבית ההשקעות IBI ויו"ר שדולת הנשים; וחנה רדו, נשיאת סופרסונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully