וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות לאנטיפתים: סטארבקס משיקה עמדת פיק-אפ לקפה בניו יורק

8.9.2019 / 11:24

הרשת הודיעה כי תפתח בסתיו הקרוב בניו יורק סניף שיאפשר הזמנה מראש דרך אפליקציה ואיסוף הקפה ללא המתנה בתור

כוס קפה של סטארבקס. ShutterStock
סטארבקס/ShutterStock

בחיפוש אחרי כיווני צמיחה חדשים, סטארבקס תאפשר ללקוחותיה לאסוף את הקפה של הבוקר במהירות, בלי לדבר עם אף אחד ובלי לעמוד בתור. כך, ענקית בתי הקפה תציע עמדות פיק-אפ מיוחדות ברחבי ארה"ב, כאשר העמדה הראשונה תיפתח בניו יורק בסתיו הקרוב.

החנות במנהטן, שעדיין נמצאת בפיתוח, תיבנה לפי המודל של סניפי סטארבקס בסין: סניפי Starbucks Now שמאפשרים ללקוחות להזמין את הקפה מראש דרך אפליקציה ולאסוף אותו מסניפי האקספרס ללא צורך בהמתנה. מנכ"ל סטארבקס קווין ג'ונסון ציין כי עמדות דומות עשויות לקום בהמשך גם בבוסטון, בשיקגו, בסיאטל, בסן פרנסיסקו ובלוס אנג'לס. עם זאת, בסטארבקס לא מתכוונים להחליף את בתי הקפה המסורתיים של הרשת. "אנחנו רוצים לשלב את סניפי הפיק-אפ באזורים אורבניים צפופים שיש בהם הרבה סניפים מסורתיים", אמר ג'ונסון ל"בלומברג".

דרך נוספת שבה ג'ונסון מנסה לשנות את הרשת, שלה כמעט 15 אלף סניפים רק בברחבי ארה"ב, היא על ידי הכנסת אוטומציה. סידורי המשמרות וסיפרת המלאי הן חלק מהמטלות שעוברות מידיי העובדים לידי מערכות אוטומציה. משמעות המעבר היא שלמנהלי הסניפים ולבריסטות יהיה זמן רב יותר לדאוג לנקיון המקום ולתיחזוק הקשר עם הלקוחות. ג'ונסון ציין גם כי לעובדים יהיה פנאי כדי לחשוב על אירועים שונים שיכולים למשוך לקוחות חדשים.

אלו לא המהלכים הראשונים שמוביל ג'ונסון בסטארבקס. הוא הגדיל את טווחי המשלוחים בסין ובארה"ב, וחתך את זמן הפיתוח של מוצרים חדשים מכ-18 חודשים לכ-100 ימים בלבד. בנוסף, ג'ונסון סגר סניפים חלשים והעביר את התפעול של חלק מסניפי הרשת לזכיינים. בשנה שעברה הודיעה סטארבקס שתקצץ 5% מעובדיה כדי לשפר את הרווחיות. המשקיעים מרוצים מצעדיו של ג'ונסון, ומניית סטארבקס זינקה השנה בכ-50%.

לסטארבקס יש כיום 4,000 סניפים בסין והחברה מתכננת להגיע ל-6,000 עד 2023. ההתרחבות של סטארבקס נעשית במהירות - מדי 15 שעות נפתח סניף חדש בסין. מבחינה גלובלית, הרשת פותחת סניף חדש מדי 4 שעות.

  • עוד באותו נושא:
  • סטארבקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully