וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג האופנה טופשופ יימכר באסוס אבל לא יישלח לישראל

שני מוזס

15.9.2019 / 9:50

ב-30 בספטמבר אתר קמעונאות האופנה יחל לשווק את מותג טופשופ הבריטי אולם לא יבצע משלוחים לישראל שיאפשרו ליהנות מרכישת פריטים ללא מע"מ

חנות טופשופ בירושלים. צילום: תמר מצפי, גלובס
חנות טופשופ בירושלים/גלובס, צילום: תמר מצפי

אכזבה לחובבי האופנה הישראלים: בסוף החודש הקרוב, החל מה-30 בספטמבר, מותג האופנה טופשופ יתחיל להימכר באתר של קמעונאית האונליין הבריטית אסוס. ואולם, מבדיקת "גלובס" עולה כי הצרכנים הישראלים לא יוכלו ליהנות מכך. הסיבה: הסכמי יבוא ובלעדיות שמחזיקה בעלת הזיכיון שלה בישראל, קבוצת גולף, וזאת בדומה לקמעונאיות אופנה אחרות דוגמת זארה, פול אנד בר וברשקה שמוצריהן נמכרים באסוס אך אינם נשלחים לישראל. מטופשופ נמסר בתגובה לפניית "גלובס" כי "מדובר במהלך של טופשופ העולמית", בעוד ש"בישראל הצרכן יוכל להמשיך ליהנות ממוצרי טופשופ באתר המקומי, ללא שינוי".

בחודשים האחרונים חוותה טופשופ קשיים בתוצאות העסקיות של ונקלעה לפשיטת רגל וסגירת הפעילות בארה"ב, לצד צמצום סניפים וכוח אדם בפעילות בבריטניה. במקביל גם התוצאות של אסוס היו חלשות מהצפוי והיא פרסמה שלוש אזהרות רווח על רקע קשיים תפעוליים. בצל האירועים הללו חברו השתיים למהלך שאמור להיות מפרה עבור שתיהן - אסוס תהנה ממותג חדש ואהוד במגוון שלה, וטופשופ תהנה מפלטפורמת מכירה חדשה.

  • עוד באותו נושא:
  • טופשופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully