וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מה היה מיוחד בהשקה האחרונה של גולף?

רונית מטיאס

15.9.2019 / 11:31

וגם: אירוע גאלה לתיאטרון גשר, קולקציה חדשה ל-WESHOES, נתניה מנציחה את לאון אדרי

גולף במרוקו

רביב ברוקמאייר גונן ביבר. ערן לם,
רביב ברוקמאייר גונן ביבר/ערן לם

רביב ברוקמאייר, מנכ"ל קבוצת גולף, השיק את קולקציית מרוקו LOVE בחנות הדגל של גולף & קו בבני-ברק. המוזמנים התארחו באוהל חינה בגוני זהב, נהנו משולחן מתוקים מרוקאי ומוזיקה.

הקולקציה נבנתה מתוך הערצה לצבעוניות העזה, הניחוחות האותנטיים, והסגנון האוריינטלי המאפיינים את צפון אפריקה ומרוקו.

משה ראובני ורביב ברוקמאייר. ערן לם,
משה ראובני ורביב ברוקמאייר/ערן לם

נכחו: גונן ביבר, מ"מ יו"ר קבוצת גולף; הפרסומאי משה ראובני; ירון אשל, מנכ"ל גזית גלוב ישראל; ירון ליכטנשטיין, מנכ"ל סוכנות add המעצבת ומחברת ספרי העיצוב אורלי רובינזון; סנדרה רינגלר אילנית לוי, שמחה גואטה, שמעון בוסקילה, קובי אוז, יאנה יוסף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
seperator

גשר לתיאטרון

דודי אסרף, קארן, ג'ניס ודני גילרמן. huawei,
דודי אסרף, קארן, ג'ניס ודני גילרמן/huawei

ישראל מקוב, ארח בביתו שבכרמי יוסף את אירוע הגאלה השנתי של תיאטרון גשר. מקוב, יו"ר אגודת הידידים, וזוגתו בלה לוסטיג; נילי ועו"ד אלי זהר, יו"ר התיאטרון; רודי ורותי היילפרן, מנכ"לית אגודת הידידים; יבגני אריה, המנהל האמנותי; ולנה קריינדלין, מנכ"לית התיאטרון, ארחו את הערב שכלל קוקטייל ומופע הצדעה לבידור ולתרבות הישראליים מקום המדינה ועד היום, שהופק במיוחד לגאלה.

אריאל, דנה, גלעד, רום קלטר צילום. קארן גילרמן,
אריאל, דנה, גלעד, רום קלטר צילום/קארן גילרמן

המופע כלל מופע מחווה לשירים ולמערכונים של גדולי היוצרים הישראליים עם גלעד קלטר, רות רסיוק, אלון פרידמן, קארין סרויה, לנה פרייפלד, סבטלנה דמידוב, ליליאן רות, נטשה מנור, אפרת בן צור, סשה דמידוב, הנרי דוד ורום קלטר. יחזקאל לזרוב ביצע את "לו הייתי רוטשילד" מתוך "כנר על הגג" באנגלית וחיים טופול - טוביה החולב מהסרט המיתולוגי התרשם מהביצוע.

בלה לוסטיג ורותי היילפרן. אביב חופי
בלה לוסטיג ורותי היילפרן/אביב חופי

באמנותיים: איש העסקים היהודי-אוסטרלי פרנק לואי שעלה השנה לישראל והצטרף לאגודת הידידים של תיאטרון גשר; חנה וגדעון המבורגר, שוקי פורר, רותי ולולו אסף, שרה ומיכאל סלע, ליזיקה ועמי שגיא, ג'ואל ופרופ' דניאל זייפמן, עו"ד יצחק וולף, אורן מוסט, חלי לוי ועמוס שפירא, אתי וגד פרופר, עופרה פרוייס, אמיר מקוב, ברברה ובוריס קרסני, יהודית ורוני קצין, אלה ויאיר שמיר, מיכל ועמי פדרמן, סוזי ודן פרופר, רוני ושוקי פורר ואודי מקוב.

ישראל מקוב,לנה קרייינדלין, יבגני אריה- עוד אלי זהר. אביב חופי
ישראל מקוב,לנה קרייינדלין, יבגני אריה, עו"ד אלי זהר/אביב חופי
שרה סלע, עמי וליזיקה שגיא. אביב חופי
שרה סלע, עמי וליזיקה שגיא/אביב חופי
seperator

רק בקולנוע

פנינה ומשה אדרי, יואב גלנט, סולנג אדרי ואבי אדרי. רפי דלויה
פנינה ומשה אדרי, יואב גלנט, סולנג אדרי ואבי אדרי/רפי דלויה

בצמוד למתחם הסינמה סיטי בנתניה, נחנך רחוב ע"ש לאון אדרי, מפיק הסרטים ויזם מתחמי הסינמה סיטי. מרים פיירברג-איכר, ראש עירית נתניה אמרה שאומרים שלכל אדם יש תחליף, והיא אומרת שלכל אדם יש את הייחודיות שלו ואת החותם שהוא הטביע ואין שני לו.

בחונכים: פנינה ומשה אדרי, אחיו של לאון ומבעלי הסינמה סיטי; סולנג', אלמנתו של לאון וילדיהם שגית, אייל ואבי, מנכ"ל הסינמה סיטי, שאמר שאביו אהב וחי קולנוע, והשקיע את כל זמנו בקולנוע; מירי ויעקב כהן, השותפים בסינמה סיטי; גבי רוטר, מנכ"ל משותף קסטרו; קובי רוגובין, יו"ר קבוצת רוגובין; ירון אשל, מנכ"ל גזית גלוב ישראל; איש העסקים חזי בצלאל; שמואל פרנקל, מנכ"ל ושותף בבית השקעות אפסילון רפי אלול; ישראל טראו; גיורא עיני.

seperator

הליכה רלוונטית

זוהר בן זינו ומיכאל הורביץ. יח"צ,
זוהר בן זינו ומיכאל הורביץ/יח"צ

עמוס הורביץ ומיכאל הורביץ, בעלי מותג ההנעלה WESHOES המונה מעל 60 חנויות ואתר סחר, השיקו את קולקציית סתיו-חורף 2019-20. זוהר בן-זינו, מנהלת השיווק של המותג, אמרה כי העונה ניתן דגש על המותג האמריקני CROCS שחוזר להיות רלוונטי בעולם האופנה, ומציג קולקציה עדכנית ואופנתית, המציגה את המותג באור חיובי וטרנדי. מיכאל הורוביץ, משנה למנכ"ל קולנוע חדש אמר כי הם מתכוונים להמשיך ולהשקיע גם בשנים הבאות משאבים רבים כדי למצוא, לעצב ולהביא מוצרים ומותגים אופנתיים וטרנדים שקהל הלקוחות שלהם יתחבר ויאהב.

seperator

זוהי יפו

אוהד חמו, עמוס שפירא ורונן יפו. יוסו זליגר,
אוהד חמו, עמוס שפירא ורונן יפו/יוסו זליגר

רונן יפו, מנכ"ל אלעד ישראל מגורים מקבוצת תשובה, ערך במרומי הקומה ה-18 של פנטהאוז פרויקט פארק תל אביב, הסמוך לפארק מנחם בגין, ארוחת-בוקר לחוג לקוחות החברה. בתוכנית: הרצאה של כתב השטחים אוהד חמו שריתק עם סיפורים מאחורי הקלעים של סיקור הזירה הפלסטינית בארץ הטרור העזתית וביהודה ושומרון.

היו ונהנו: אנשי העסקים עמוס שפירא, ומיקי דורסמן; טלי ריצ'מן, מנהלת אגף נדל"ן בבנק דיסקונט.

seperator

יופי בעיר ימים

ניצן אייל, נטלי גולברי, נטע אלחמיסטר ,איתי זמיר. אסף לב,
ניצן אייל, נטלי גולברי, נטע אלחמיסטר ,איתי זמיר/אסף לב

איתי זמיר, מנכ"ל רשת סקארה, ונטלי גולברי, מנהלת השיווק, השיקו את קולקציית איפור חורף 2020, בסניף הדגל בקניון עיר ימים בנתניה. זמיר אמר כי רשת סאקרה התפתחה משמעותית בשנה האחרונה עם פתיחת 10 סניפים חדשים במהלך 2019, כשכל סניף משתרע בממוצע על 120 מ"ר, וההשקעה בפתיחת כל סניף, כמיליון שקל. בחודש הקרוב יפתחו 4 סניפים חדשים, 2 בתל-אביב, בחולון ובירושלים.

המוזמנים, ביניהם ניצן אייל, מנכ"ל הקניון, שמעו מנטע אלחמיסטר, הפרזנטורית של המותג, על הטרנדים הצפויים. אלחימסטר עדכנה שבימים אלו היא אורזת את דירתה בחיפה ומתכוננת למעבר לדירת פנטהאוז בנתניה, משהו באמצע בין חיפה-עבודתו של רמי בעלה לשלה בתל-אביב.

seperator

תורמים לנחים

אבי חימי, נועה בר יעקב , דנה הירשברג,דידי הרר עידו וולף. מורג ביטון,
אבי חימי, נועה בר יעקב , דנה הירשברג, דידי הררי, עידו וולף/מורג ביטון

נועה בר-יעקב, מנכ"לית מועדון "מכבי שפע", אבי חימי, יו"ר מועדון "אקסטרה ממברס" של לשכת עורכי-הדין, ועו"ד דנה הירשברג מנהלת המועדונים "אקסטרה ממברס" ו"מכבי שפע", תרמו 7 מיטות מרווחות של "עמינח" למחלקה האונקולוגית בביה"ח איכילוב, בעקבות פנייתו של השדרן דידי הררי שאשתו מירית המטופלת שם, סיפרה על מחסור במיטות למלווים של המאושפזים. שווי התרומה עשרות אלפי שקלים.

חימי, יו"ר לשכת עורכי הדין, ציין כי תרומה לקהילה היא ערך נשגב וחשוב וכולם חייבים לקחת פסק זמן במהלך מרוץ החיים והעסקים ולתרום ככל היכולת למען הזולת.

seperator

הולה הופ

מורן כהן ואפרת אלוש. huawei,
מורן כהן ואפרת אלוש/huawei

במסעדת הולה בתל-אביב נערכה ארוחת-בוקר לרגל השקת מרפאות האסתטיקה VIV, ד"ר צחי וידר, מבעלי הקליניקה, ד"ר ענבל גת-וידר, מנהלת התחום האסתטי ואפרת, מנהלת הקליניקה, הציגו טכנולוגיות חדשות ופורצות דרך בעולמות האסתטיקה, ביניהן מכשיר פיסול גוף חדשני בשם EMSCULPT, EMSELLA, חידוש מהפכני בעולם לטיפול דליפת השתן.

דורית קרבציק , ענבל גת וידר , צחי וידר. huawei,
דורית קרבציק , ענבל גת וידר, צחי וידר/huawei

היו ונהנו: מורן כהן מחברת הכרם; פרופ' נחום נשר; הנומרולוג דב גרגור, יזמית הכושר אירה דולפין.

seperator

אריות בגן

חוי גולוס, ריקי רוזנברג, חנה פרי זן, לילי מילר ובת שבע בובליל. זוהר גור אריה,
חוי גולוס, ריקי רוזנברג, חנה פרי זן, לילי מילר ובת שבע בובליל/זוהר גור אריה

נשות קרן אריה יהודה התארחו בבית האופנה Millos בגן העיר בתל-אביב, להרמת כוסית לשנה החדשה ותצוגת אופנה, בה הוצגה קולקציות חורף 2020 של מיטב המותגים המיובאים בבלעדיות על-ידי לילי מילר וחוי גולוס, בעלות מילוס.

גולוס סיפרה על בית האופנה שחוגג בימים אלה 27 שנה, כיצד החלו מבוטיק קטן של 50 מ"ר שהלך וגדל לחנות המשתרעת על-פני 250 מ"ר. הכנסות הערב נתרמו לפרויקטים של הקרן שפועלת למען העצמת נשים ונערות בישראל.

קרן אריה יהודה ישראל הנה קהילת נשים התורמת לקידום והעצמת נשים ונערות בחברה הישראלית, והיא חלק מארגון בינלאומי המונה כ-18,500 נשים יהודיות פילנתרופיות בעולם. עו"ד ריקי רוזנברג, יו"ר קרן אריה יהודה, הציגה את פעילויות הקרן, והודתה למילר ולגולוס.

באריות: אוולין דואק, אתי פרופר, מרים זוגלובק, בת-שבע בובליל, רותי אורן, מטי קרסו.

seperator

מי הבוס

לאורה פולוני איציק לוי בריוני וורל רמי שביט וסנדרה רביורי. שוקה כהן
לאורה פולוני איציק לוי בריוני וורל רמי שביט וסנדרה רביורי/שוקה כהן

בית האופנה הוגו בוס, בחר בישראל להשקה הרשמית של הבושם החדש 'BOSS BOTTLED INFINITE , בכירי COTY - ענקית הקוסמטיקה השלישית בגודלה בעולם שאמונה על ייצור, שיווק והפצת בשמי הוגו בוס, הגיעו במיוחד לישראל להשתתף בהשקה שנערכה ב"בית על הים" ביפו.

טלי בלוך ואורי וטרמן. שוקה כהן
טלי בלוך ואורי וטרמן/שוקה כהן

נכחו: סנדרה ריביורי, מנכ"ל המכירות האזורי של קבוצת COTY ; איציק לוי, מנכ"ל חטיבת הקוסמטיקה בשסטוביץ; ארז חלבי, מנכ"ל אפריל; אורי וטרמן, מנכ"ל רשת BE; רמי שביט, מנכ"ל המשביר לצרכן; טלי בלוך, מנהלת ערוץ קוטי בישראל נהנו מהניחוחות לאור שקיעה.

seperator

שובי דובי

רונן שמיר נעמי סימן טוב. נס הפקות,
רונן שמיר נעמי סימן טוב/נס הפקות

רונן שמיר, מנכ"ל אלפא אקססוריז - חברת בת של קבוצת "אלפא קוסמטיקה", השיק בעופר הקניון הגדול פתח-תקווה את החנות ה-13 בישראל של מותג התכשיטים הספרדי TOUS, המפורסם בלוגו הדובי שלו. החנות המשתרעת על שטח של כ-60 מ"ר הוקמה בהשקעה של כמיליון שקל. נעמי סימן-טוב, מנכל"ית הקניון, הצטרפה לגזירת הסרט.

seperator

השקה עולמית

בני רחמני, מאיר נג'בי ואיילת פיצ'ון עוז. מקוד דנה כחלון,
בני רחמני, מאיר נג'בי ואיילת פיצ'ון עוז/מקוד דנה כחלון

מאיר נג'בי, מבעלי רשת TO GO , הפתיע את העובדים עם טיול חברה לקפריסין. כ- 50 עובדי מטה החברה ביניהם: בני רחמני סמנכ"ל פיתוח עסקי ובעלים, ואיילת פיצ'ון עוז סמנכ"לית השיווק, נהנו מסוף שבוע של ביזנס אנד פלז'ר במהלכו הוצגה להם קולקציית החורף של החברה.

seperator

עולים לתורה

מיה, צחי , רפאל ולאה שנירר. huawei,
מיה, צחי , רפאל ולאה שנירר/huawei

לאה וצחי שנירר חגגו טקס עלייה לתורה לבנם רפאל ב"מרכז דוידזון" בירושלים. ליאת מוליוב, מבעלי אדידס וחברה אישית של הזוג, הפיקה את האירוע. המוזמנים הוסעו באוטובוס עליו נהנו משתייה וכיבודים שמותגו עם לוגו בר המצווה. בירושלים צעדו למתחם האירוע מלווים בתזמורת כלייזמרים. הטקס נערך ברחבה של הגן הארכיאולוגי, בתום הטקס המרגש, נערכה ארוחת בראנץ' חגיגית.

seperator

עולם התינוקות

ירון כרמון, יפעת רוזנברג ,דן פילץ. שוקה כהן
ירון כרמון, יפעת רוזנברג ,דן פילץ/שוקה כהן

רשת שילב, מהמובילות בתחום עולם התינוקות והפעוטות, השיקה את סניף הקונספט העיצובי החדש בדיזינגוף סנטר, והשיקה את קולקציות חדשניות בקטגוריות האופנה והטקסטיל, כולל מגוון חדרי תינוקות והבשורה החדשה בעולם העגלות, צ'ארלי מבית איזי ווקר. ירון כרמון, מנכ"ל שילב; יפעת רוזנברג, סמנכ"לית השיווק; דן פילץ, בעלים ומנכ"ל דיזנגוף סנטר; שירן והשף עומר מילר.

seperator

במטבח של לילי

אייל נאור ואסתי הרשקוביץ. רוית תורקיה,
אייל נאור ואסתי הרשקוביץ/רוית תורקיה

היזם ומפיק האירועים אייל נאור אירח את יקבי נטופה, לפופ-אפ בר יין בחלל האירועים "לילי מטבח שף" שפתח לאחרונה בעלות השקעה של כמיליון שקל. שף המקום אלעד בן דויד.

היו: אסתי הרשקוביץ, מנכ"לית דלתא אייר ליינס; אתי עמיעד וערן יסעור, בעלי פורום השיווק; גלי אורן, מנהלת שיווק חמת; אריק סופר, מנהל שיווק אינדיגו HP ; שרון משה, מנהלת המרכז הישראלי לניהול.

seperator

מזמרים בידיש

זליג רבינוביץ, יפה ויגודצקי, גבי לסט ששי קשת. יוסי גמזולטובה,
זליג רבינוביץ, יפה ויגודצקי, גבי לסט ששי קשת/יוסי גמזולטובה

זליג רבינוביץ' מנכ"ל תיאטרון יידישפיל ערך גאלה להצגה "משפחת מלבסקי-סיפורה של תקופה", שכתב ששי קשת, המנהל האמנותי של התיאטרון, על חבורת הזמר מלבסקי, שיצרה מהפכה בעולם החזנות, שאחד משיריה המפורסמים הוא "הבן יקיר לי אפריים", שביצע קשת בסרטו של אבי נשר "הלהקה".

במזמרים: יפה ויגודצקי, יו"ר אגודת הידידים ויו"ר קרן מעגלים; גבי לסט, יו"ר קבוצת האחזקות של יצחק תשובה יו"ר הוועד המנהל.

seperator

בקטנה

+ בסוף השבוע נערכה הקרנת טרום בכורה לסרט "שמיר בדכרו" שיצרו יגאל לרנר וארז פרידמן, פרמיירה שיזמו יאיר שמיר, יו"ר אגודת ידידי מרכז רפואי שמיר; אסנת לבציון קורח, מנהלת בית החולים; וסיגל אדר מנכ"לית אגודת הידידים.

בצופים: נשיא המדינה ראובן ריבלין, יעקב פרי, רמי לוי, מינה צמח, רוני מילוא, יוסי ורדי, יוסי בכר.

+ מוש דנון, יו"ר האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה, ודנה בלנקשטיין, המנכ"לית, השיקו ב-High& בתל אביב, את טקס פרסי אופיר 2019 בערב גאלה לכבוד העולים לגמר פרסי אופיר.

+ אודליה ויאיר כץ, יו"ר ארגון עובדי תעשייה אווירית, חגגו בריתה לבתם עמית במתחם האירועים AVENUE שבקרית שדה התעופה.

+ ישראל והוותיקן השיקו בול משותף לציון 25 שנה לכינון היחסים הדיפלומטיים. אורן דוד, שגריר ישראל בוותיקן, ואלחנן שפירא, מנהל השירות הבולאי בדואר ישראל, הציגו אותו בפני האפיפיור במהלך האודיאנסה הכללית בכיכר סנט פטרוס שברחבת הוותיקן לעיני מאות צליינים ומבקרים מכל העולם.

+ יוגב גברי, מנכ"ל מכשירי תנועה ומשאיות, נציגת מאן בישראל, יזם מבצע לעידוד ההצבעה לבחירות לכנסת. החברה ציפתה בציפוי למינציה מיוחד את הוואן המסחרי החדש של MAN (MAN TGE) בפתקים של כל 42 המפלגות המתמודדות לכנסת עם כרזה שחשוב להצביע לבחירות 2019. הוואן ייסע כל יום כ-12 שעות ברחובות הראשיים, ובאזורים בהם יש תנועה ערה של אנשים.

בן אל, עמית גופן, סטטיק, ד"ר אבינעם פירוגובסקי. יח"צ,
בן אל, עמית גופן, סטטיק, ד"ר אבינעם פירוגובסקי/יח"צ

+ רשת jump&onot ערכה יום כיף לילדי המרכז הרפואי שניידר, וייצרה קולקציה של 10,000 חולצות עם משפטים מעוררי השראה, ההכנסות מרכישת החולצות נתרמו לילדים. עמית גופן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של הרשת וד"ר אבינעם פיברוגובסקי, סגן מנהל מרכז שניידר לרפואת ילדים, ועובדי החברה חילקו לילדים ולהוריהם מתנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully