וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאמא, בן הזוג וכמובן למארחת: חמש מתנות שוות במיוחד לחגים

בשיתוף קניוני עזריאלי, בשיתוף קניוני עזריאלי

18.9.2019 / 10:03

שוברת את הראש מה לקנות לאנשים שאת אוהבת? אנחנו כאן כדי לעזור. הסטייליסטית ואושיית הרשת מיטל ברונר יצאה לסיבוב שופינג בקניון עזריאלי תל אביב כדי למצוא עבורכם את המתנות השוות שכל אחד ואחת ישמחו לקבל

צילום: אבי כהן, עריכה: דפי מקל

החגים כבר כאן וזה הזמן לפנק את מי שאתם אוהבים במתנות. כאן צצה השאלה שגורמת ללא מעט כאב ראש - מה לקנות למי? אין ספק, השפע הגדול יכול לבלבל, אבל אנחנו כאן כדי לעזור. יצאנו עם הסטייליסטית מיטל ברונר לסיבוב שופינג בקניון עזריאלי תל אביב כדי להציג חמש מתנות אפשריות שתשמחו לתת לאנשים שאתם אוהבים והם ישמחו מאוד לקבל.

לחמותך
ברשת אפריל מגוון אדיר של מוצרי ביוטי ומיטל שמה עין על סט של CARVEN, שמכיל בושם, ג'ל רחצה לאמבטיה וקרם לחות מבושם.

למארחת
מיטל ניגשה מיד לחנות פוקס הום והרכיבה סט כלים מהמם וצבעוני, שהופך כל שולחן לשמח ולחגיגי יותר. תבנית פאי עגולה, תבנית מלבנית ובנוסף אליהם גם מגד עגול וכלים נוספים השלימו מערכת הגשה מושלמת.

לאבא
ספר מרתק הוא מתנה נהדרת לילדים ולמבוגרים כאחד ומיטל נכנסה לצומת ספרים ובחרה לפנק את אבא שלה בספר קריאה. אז היא בחרה בספרים "12 כללים לחיים" וב"מיינפולנדס", ספרים שכיף לקרוא ועוד יותר כיף לקבל מהם תובנות לחיים.

לבן הזוג
מי אמר שקשה להפתיע את בן הזוג? קצת דמיון ואומץ יכולים לסדר לו מתנה מפתיעה מאוד. מיטל קפצה לחנות דלתא ומצאה פיג'מה מיוחדת שתחמם את בן הזוג שלה בסתיו ובחורף וגם תכניס לו קצת צבע לשעות הערב.

לאמא
מיטל רצתה לפנק את מי שמפנקת אותה כל השנה והיה לה ברור שאת המתנה האולטימטיבית היא תמצא בסבון של פעם. מארז איכותי ויוקרתי שכולל קרום לחות לגוף, קרם חמאה לידיים, כדור מלח, סבון נוזלי על בסיס שמן, כף עץ ופילינג לגוף, מהווה מתנה שימושית, ריחנית וכיפית שכל אחד ואחת ישמחו לקבל.

1. סבון של פעם, סט שמכיל קרום לחות לגוף, קרם חמאה לידיים, כדור מלח, סבון נוזלי על בסיס שמן, כף עץ ופילינג לגוף, מחיר - 189 שקלים.

2. פוקס הום, סט כלים, מחירים:
תבנית פאי - 119.90 שקלים
תבנית מלבנית - 99.90 שקלים
מגש עגול - 99.90 שקלים
דבש - 34.90 שקלים
כלי לדבש - 49.90 שקלים
סט של ארבעה כלים - 79.90 שקלים

3. צומת ספרים, הספר מיינדפולנס, מחיר לספר - 98 שקלים.

4. דלתא, פיג'מה, מחיר - 199.90 שקלים.

5. אפריל, סט של CARVEN שמכיל בושם, ג'ל רחצה לאמבטיה וקרם לחות מבושם לגוף, מחיר - 479 שקלים.

בשיתוף קניוני עזריאלי, בשיתוף קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully