וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיפור המוזר על אדם נוימן וקופסת הדגנים שמלאה בקנאביס

19.9.2019 / 11:48

בכתבת פרופיל מקיפה בוול סטריט ג'ורנל, על רקע ההנפקה המתוכננת של WeWork, מתואר אורך חייו הססגוני של אדם נוימן

אדם נוימן מנכ"ל וויוורק - ניו יורק, 15 במאי 2017. רויטרס
אדם נוימן מנכ"ל וויוורק/רויטרס

לא אחת הופצו שמועות, חלקן מבוססות וחלקן פחות, על סגנון החיים הפרוע של אדם נוימן, מייסד ענקית השכרת חללי העבודה המשותפים WeWork. הפעם הסיפורים מקבלים ביסוס בכתבת פרופיל רחבה ומפורטת ב"וול סטריט ג'ורנל", שעמוסה בסיפורים מוזרים והזויים לחלוטין, העולים מראיונות עם עובדים ומשקיעים בכירים, על המייסד הישראלי של החברה.

באחד הסיפורים הבולטים מתואר כיצד נוימן וחבריו טסו לישראל בשנה שעברה, במטוס פרטי, בעודם מעשנים קנאביס. WeWork הייתה כמה חודשים מההערכה של 47 מיליארד דולר והכנסות החברה הכפילו עצמן בקצב חודשי, אך נוימן והחברים היו עסוקים כל כך בעישון שהם אפילו לא שמו לב שהם כבר נחתו בתל אביב, מה שהוביל להשארת כמות הקנאביס המכובדת שנותרה בתוך קופסת דגני בוקר שצוות המטוס מצא לחלוטין במקרה.

בעל המטוס שחשש מסיבוך בפעילות בלתי חוקית ביצע ריקול והשאיר את נוימן וחבריו בישראל, שימצאו את דרכם בחזרה לארה"ב עצמאית.

כתבת הפרופיל הוכנה על רקע ההנפקה המתוכננת ומתואר בה אורך חייו הססגוני של נוימן, אך גם מועלים סימני שאלה ביחס להתנהלותו העסקית בצד תיאורים על יכולתו לסחוף משקיעים. נוימן מוכר כחובב ה"חיים הטובים" ונטען לא פעם שחברת We ממנת אותם. בפרופיל המקיף מתואר כיצד נוימן הלווה מעל 740 מיליון דולר כנגד מניות חברת WeWork שבהחזקתו.

עובדי WeWork רבים מספרים כי רבות מהצהרותיו של נוימן נתפסות כלא רציניות, עוד בימיה המוקדמים של החברה הוא נהג להציע מיזמים אקראיים כמו הקמת חברת תעופה או חפירת בריכה במרתף מטה WeWork. עוד אירועים חריגים עליהם מסופר ב"ג'ורנל" כוללים הפתעה לעובדי החברה ב-2016 עם מגשי טקילה והופעה של אחד מחברי Run DMC בסך הכל כמה שבועות לאחר שפיטר כ-7% מכוח האדם בחברה.

לפי ה"ג'ורנל", נוימן סיפר לפחות לאדם אחד ששאיפתו היא להיות ראש ממשלת ישראל ולאחרונה השאיפה אף התרחבה לתואר המופרך של "נשיא העולם". אם לא ישיג מטרה זו, נוימן מתכנן להפוך לטריליונר הראשון בעולם אי פעם.

מאדם נוימן ומקורביו לא נמסרה תגובה, נוימן עצמו אף סירב בתוקף להגיב.

  • עוד באותו נושא:
  • אדם נוימן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully