וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10,000 מתנדבים ו-237 פרויקטים: "קק"ל למען הקהילה" יצא לדרך

בשיתוף קרן קימת לישראל, בשיתוף קק"ל

22.9.2019 / 18:40

הפרויקט הארצי יוצא לדרך בפעם השנייה ובשבוע הקרוב אלפי מתנדבים ישפצו, יצבעו ויבצעו מגוון רחב של פרויקטים ברחבי הארץ, באמצעות החטיבה לפיתוח הקרקע בערים, במועצות האזוריות ובמועצות המקומיות. ביום חמישי, 26.9 יסוכם השבוע במשדר חי וחגיגי מאולפן וואלה! NEWS

מתנדבים במסגרת "קק"ל למען הקהילה" 2019. ישראל פרץ, מערך ההסברה של קק״ל,
צובעים, משפצים ומשדרגים מבנים ובתים ברחבי הארץ. מתנדבים ב"קק"ל למען הקהילה"/ישראל פרץ, מערך ההסברה של קק״ל

חגי תשרי בפתח וכמו בשנה שעברה, קרן קימת לישראל נרתמת למען האזרחים ומשיקה זו השנה השנייה ברציפות את פרויקט "קק"ל למען הקהילה" שבמסגרתו ישופצו וישודרגו בתים ומבני ציבור בפריפריה לרווחת התושבים. שבוע "קק"ל למען הקהילה" יסוכם במשדר חי מיוחד וחגיגי מאולפן וואלה! NEWS ביום חמישי, 26.9 בשעה 09:30 בבוקר. במשדר יתארחו אורחים המובילים את שבוע ההתנדבות ויהיו דיווחים מהמקומות השונים בהם פועלים מתנדבי קק"ל.

כ-10,000 מתנדבים מכל רחבי הארץ ייקחו חלק ב-237 פרויקטים בהובלה ובמימון של קק"ל. העבודות כוללות שדרוג חיצוני ופנימי של בתים ומבנים, בהם בתים של קשישים וניצולי שואה, מועדונים לנוער, לקשישים, לעולים ולבעלי צרכים מיוחדים.

הפרויקט הוא פרי יוזמתו של יו"ר קק"ל דניאל עטר, ונערך בפעם הראשונה לפני חג הפסח תשע"ט, אז כלל כ-6,500 מתנדבים. הפעם גדל הפרויקט וצפויים לקחת בו חלק למעלה מ-10,000 מתנדבים, אשר יגיעו מכל רחבי הארץ. את המתנדבים יובילו עובדי קק"ל וייקחו חלק גם נציגי הרשויות המקומיות, גמלאים, תנועות וארגוני הנוער, חניכי מכינות קדם-צבאיות, חוגי הסיירות של קק"ל, עובדי חברות הייטק ועוד.

"קרן קימת לישראל שמה לה למטרה מרכזית לחזק את הפריפריה החברתית והגאוגרפית וחלק חשוב מכך זה גם להפוך את סביבת החיים של האוכלוסייה בפריפריה לסביבת חיים נעימה ומכבדת", אומר יו"ר קק"ל דניאל עטר, "אני גאה בכך שפעילותה של קק"ל תאפשר לאנשים רבים לפתוח את השנה בצורה טובה ומכבדת הראויה לאזרחים בישראל 2019 - לא משנה היכן הם גרים ומה מצבם הסוציו-אקונומי".

יו"ר קק"ל דניאל עטר צובע קיר יחד עם מתנדבי "קק"ל למען הקהילה". ישראל פרץ, מערך ההסברה של קק״ל,
יו"ר קק"ל דניאל עטר ומתנדבים ב"קק"ל למען הקהילה"/ישראל פרץ, מערך ההסברה של קק״ל

עבודות הפרויקט יתקיימו ברשויות מקומיות רבות בכל רחבי הארץ, מצפון ועד דרום, וביניהן צפת, עפולה, ירכא, בית ג'אן, עכו, טבריה, ג'וליס, בית שאן, נוף הגליל, רמלה, מטה בנימין, רחובות, לוד, בני עייש, בית אל, אשקלון, דימונה, מצפה רמון, שדות נגב, נתיבות, ערד, מרחבים, ירוחם ושדרות.

הפרויקטים מתקיימים במקומות שבהם ישנו צורך חיוני בעזרה לאוכלוסייה לשפר את סביבת חייה ולאפשר לה לפתוח את השנה בצורה טובה יותר. פעילות המתנדבים מפריחה חיים חדשים במקומות הללו, בין היתר, באמצעות צביעה חיצונית ופנימית של מבנים, שתילת פרחים, הצבת אדניות נוי, ספסלים ועוד.

בפעילות הקרובה יוקדשו חלק מהפרויקטים לזכרה של הנערה רינה שנרב ז"ל בת ה-17, שנהרגה בפיגוע טרור ממטען שהוטמן במעיין הסמוך להתנחלות דולב. חברותיה מהעיר לוד החליטו לעשות עם קק"ל פרויקט לזכרה, ולהנציח אותה בגינה קהילתית שתוקם בשכונת רמט בלוד, ובמועדון הנוער של העיר, אשר ישופץ ויאובזר על ידי קק"ל. שני אלה ייקראו על שמה, וישופצו על ידי המתנדבים הרבים, לצד חברותיה הטובות של שנרב ז"ל.

פרויקטים שונים שייערכו השבוע בין 23/9 ל-26/9 במסגרת קק"ל למען הקהילה:

בני ראם: שיפוץ בתים לקשישים וניצולי שואה
יד בנימין: שיפוץ בית של משפחה בעלת צרכים מיוחדים
רמלה: צביעת מועדונים לקשישים, צביעת מרכז נוער השלום ומרכז הנוער המוזיקלי, נטיעה וטיפוח גינה קהילתית בשכונת נאות בגין ופיתוח גינה קהילתית לגמלאים.
אחיה, עדי עד, מבוא חורון, גנימודיעין: שיפור נראות מועדון הנוער
מצפה יריחו: שיפוץ מבנה תנועת הנוער
רחובות: צביעת תי קשישים בשכונת קריית משה
לוד: שיפוץ בתי קשישים
בית אל: שיפוץ מועדון הנוער
יקיר: הקמת גינה לבעלי צרכים מיוחדים
ביתר עילית: שיפוץ מועדון הנוער ומועדון לאוכלוסיות מיוחדות

יו"ר קק"ל דניאל עטר עם רז זלצרמן ויוליה פלוטקין. ישראל פרץ, מערך ההסברה של קק״ל,
יו"ר קק"ל דניאל עטר עם רז זלצרמן ויוליה פלוטקין שהגיעו להתנדב/ישראל פרץ, מערך ההסברה של קק״ל
בשיתוף קרן קימת לישראל, בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully