וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרויקט שבו יוליה פלוטקין ורז זלצרמן נתנו את הנשמה

בשיתוף קרן קימת לישראל, בשיתוף קק"ל

25.9.2019 / 7:11

פרויקט "קק"ל למען הקהילה" שנערך השבוע כלל 237 פעילויות ברחבי הארץ. בין 10,000 המתנדבים היו גם יוליה פלוטקין ורז זלצרמן, שסייעו לשפץ בתים, לחדש גינות ולהרים כוסית לשנה החדשה. אז יוליה, איך היה? "זאת מתנה מדהימה של קק"ל למדינה". צפו

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

קמים מוקדם בבוקר, מתלבשים ונוסעים אל לוד. בבית כבר נמצאים שאר המתנדבים. לוקחים מברשת צבע ומתחילים לעבוד. הקירות הדהויים מקבלים חיים חדשים, חיים בלבן ולעט לאט הבית משנה צורה. זהו רק מוקד פעילות אחד מבין כמה שאליו הגיעו יוליה פלוטקין ורז זלצרמן במסגרת הפרויקט הארצי "קק"ל למען הקהילה" שנערך זו השנה השנייה.

"הגענו לבית של תושבת האזור כדי לשפץ לה אותו לכבוד החג", אומרת יוליה פלוטקין, "מחדשים לה את הגינה, כל הבית מלא בצבע ובמתנדבים. פעילות כיפית של קק"ל. האישה היא אלמנה וסיפור החיים שלה לא פשוט, היא התרגשה ואני חושבת שזו מתנה מדהימה של קק"ל למדינה".

כמו בשנה שעברה, קרן קימת לישראל נרתמת למען האזרחים ומשיקה זו השנה השנייה ברציפות את פרויקט "קק"ל למען הקהילה" שבמסגרתו משופצים ומשודרגים בתים ומבני ציבור בפריפריה לרווחת התושבים. הפרויקט הוא פרי יוזמתו של יו"ר קק"ל דניאל עטר, ונערך בפעם הראשונה לפני חג הפסח תשע"ט, אז כלל כ-6,500 מתנדבים. הפעם גדל הפרויקט וצפויים לקחת בו חלק למעלה מ-10,000 מתנדבים, אשר יגיעו מכל רחבי הארץ. את המתנדבים יובילו עובדי קק"ל וייקחו חלק גם נציגי הרשויות המקומיות, גמלאים, תנועות וארגוני הנוער, חניכי מכינות קדם-צבאיות, חוגי הסיירות של קק"ל, עובדי חברות הייטק ועוד.

"אנחנו נמצאים בעשרות מוקדים של פעילות עם אלפי מתנדבים - בבתים ובמועדונים", אומר יו"ר קק"ל דניאל עטר, "מחמם את הלב לראות מה עושים המתנדבים ואיך הם משפצים אותו. הצטרפו אלינו בני נוער שדחו את הגיוס שלהם בשנה כדי להתנדב וכמובן - כל עובדי קק"ל מתנדבים ותורמים מעצמם. אנחנו נכנסים לבתים ורואים את החיבור בין האנשים לקרן קימת לישראל וזה מחמם את הלב. אנחנו נעצים את המיזם הזה עד שנהפוך אותו למודל שלפי עשרות אלפי אזרחים מצטרפים ומתנדבים ורואים בזה משימה חברתית. טוב נעשה כשנתאחד כולנו כעם אחד".

הפרויקטים מתקיימים במקומות שבהם ישנו צורך חיוני בעזרה לאוכלוסייה לשפר את סביבת חייה ולאפשר לה לפתוח את השנה בצורה טובה יותר. פעילות המתנדבים מפריחה חיים חדשים במקומות הללו, בין היתר, באמצעות צביעה חיצונית ופנימית של מבנים, שתילת פרחים, הצבת אדניות נוי, ספסלים ועוד.

"התחלנו את היום שלנו בגינה הקהילתית, כולם הגיעו לעזור ולצבוע", אומר רז זלצרמן, "הרמנו כוסית לכבוד השנה החדשה, כולם שמחו והיה מאוד מרגש. כיף לראות אנשים טובים שנרתמים לזה".

יו"ר קק"ל דניאל עטר עם רז זלצרמן ויוליה פלוטקין. ישראל פרץ, מערך ההסברה של קק״ל,
רז זלצרמן ויוליה פלוטקין עם יו"ר קק"ל דניאל עטר/ישראל פרץ, מערך ההסברה של קק״ל
בשיתוף קרן קימת לישראל, בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully