וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים טוב למדינה: המשדר המיוחד לרגל שבוע "קק"ל למען הקהילה"

בשיתוף קרן קימת לישראל, בשיתוף קרן קימת לישראל

27.9.2019 / 0:00

שבוע "קק"ל למען הקהילה" הגיע לסיומו במשדר מיוחד וחגיגי מאולפן וואלה! NEWS, בהנחיית מרב מילר ובהשתתפות קורין אלאל, ובו פגשנו מתנדבים במקומות שבהם הם פועלים ברחבי הארץ ואירחנו באולפן את יו"ר קק"ל דניאל עטר. צפו

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

רגע לפני חגי תשרי, תם היום שבוע "קק"ל למען הקהילה" שהובילה קרן קימת לישראל זו השנה השנייה ברציפות. במשך השבוע התפרסו אלפי מתנדבים ב-237 מוקדי פעילות ברחבי ישראל, בהובלה ובמימון של קק"ל ועסקו בשדרוג שדרוג חיצוני ופנימי של בתים ומבנים, בהם בתים של קשישים וניצולי שואה, מועדונים לנוער, לקשישים, לעולים ולבעלי צרכים מיוחדים.

הפרויקט הוא פרי יוזמתו של יו"ר קק"ל דניאל עטר, ונערך בפעם הראשונה לפני חג הפסח תשע"ט, אז כלל כ-6,500 מתנדבים. הפעם גדל הפרויקט ולקחו בו חלק למעלה מ-10,000 מתנדבים מכל רחבי הארץ. את המתנדבים הובילו עובדי קק"ל ולקחו בו חלק גם נציגי הרשויות המקומיות, גמלאים, תנועות וארגוני הנוער, חניכי מכינות קדם-צבאיות, חוגי הסיירות של קק"ל, עובדי חברות הייטק ועוד.

הפרויקטים התקיימו במקומות שבהם ישנו צורך חיוני בעזרה לאוכלוסייה לשפר את סביבת חייה ולאפשר לה לפתוח את השנה בצורה טובה יותר. פעילות המתנדבים הפריחה חיים חדשים במקומות הללו, בין היתר, באמצעות צביעה חיצונית ופנימית של מבנים, שתילת פרחים, הצבת אדניות נוי, ספסלים ועוד. בפעילות הוקדשו חלק מהפרויקטים לזכרה של הנערה רינה שנרב ז"ל בת ה-17, שנהרגה בפיגוע טרור ממטען שהוטמן במעיין הסמוך להתנחלות דולב.

שבוע "קק"ל למען הקהילה" הגיע לסיומו במשדר מיוחד באולפן וואלה! NEWS בהנחיית מרב מילר ובהשתתפות הזמרת קורין אלאל. באולפן התארח יו"ר קק"ל ויוזם הפרויקט דניאל עטר, וכן מובילי רשת שהתנדבו יחד עם עובדי קק"ל ומתנדבי הפרויקט.

"עשינו את המבצע לראשונה לפני חג הפסח וההצלחה הייתה מדהימה. נחשפנו לחוליות החלשות בחברה הישראלית, שבדרך כלל לא מתייחסים אליהם והגיעו אליהם הביתה צעירים וצעירות בהתנדבות מלאה", מספר יו"ר קק"ל דניאל עטר, "אותם מתנדבים מגיעים לבתים, מחבקים באהבה ונותנים את המקסימום. שוחחתי עם האנשים בבתים וזה ממש מצמרר - ההתרגשות כה גדולה עד שאינם יכולים לדבר ומתחילים לבכות".

"השאיפה שלי היא שבשנים הבאות נשמור על הקו הזה - שבוע לפני פסח ושבוע לפני ראש השנה", מוסיף דניאל עטר, "כמו שקק"ל הפכה את ט"ו בשבט לחג שכל המדינה שותפה לו, אני רוצה שברמת הסולידריות החברתית כולם יצטרפו לשבוע קק"ל למען הקהילה".

מתנדבי "קק"ל למען הקהילה". ישראל פרץ, מערך ההסברה של קק"ל,
מתנדבי "קק"ל למען הקהילה"/ישראל פרץ, מערך ההסברה של קק"ל
בשיתוף קרן קימת לישראל, בשיתוף קרן קימת לישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully