וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי בן ה-9, חולה בסרטן, שר לאמו "חיים שלי" - ומחכה לעזרתכם

בשיתוף עזר מציון, בשיתוף עזר מציון

29.9.2019 / 0:00

"בחרתי לסייע בהצלת חיים ואשמח שתהיו שותפים איתי", אומר אורי גמליאלי, שהתגייס לעזור ל"עזר מציון" בקמפיין שנתי לגיוס תרומות עבור הגדלת מאגר מח עצם ופענוח דגימות שעשויים להציל אלפי ילדים ומבוגרים חולי סרטן. צפו, תרמו ו-180 השקלים שלכם יצילו חיים

הפקה ועריכה : טורבו דיגיטל / הפקה מוזיקלית: קובי פז / הסרטה: דוד אוריאן

לכל אחד מאיתנו יש מישהו שהוא קורא לו "חיים שלי", מישהו כזה שהוא לא יכול לדמיין את החיים בלעדיו. מישהו כזה שהוא קם בבוקר כדי לראותו, שמעלה לו חיוך על הפנים בסוף היום, מישהו שאהבתו אליו עזה. זה יכול להיות הילד שלנו, הבן או בת הזוג או חבר קרוב. ואנחנו רוצים שאותו אחד או אחת יחיו ויפרחו.

אורי בן ה-9, אמו ומשפחתו מחכים לבשורות טובות. הם מחכים גם לכם שתביאו את הבשורה. אורי גמליאלי חולה בסרטן והוא נפגש עם ילדים נוספים החולים במחלה. חשוב לו לפנות אל הציבור ולהסביר עד כמה נושא תרומת מח עצם חשוב ומציל חיים. לצורך הרחבת מאגר התורמים במטרה להציל כמה שיוצר חולי סרטן, יוצאת עמותת "עזר מציון" בקמפיין שנתי לגיוס תרומות עבור הגדלת מאגר מח העצם ועזרה לחולים בסרטן.

כחלק מהקמפיין יצא השיר המרגש "חיים שלי", של עדן בן זקן אשר צבר שיתופים רבים ברשת ואורי בחר לשיר אותו להקדישו לאמא שלו כמסר להתמודדות עם המחלה ושגרת החיים שנקטעת בעקבותיה. אורי הוא לבה הפועם של המשפחה כולה, שחייה התהפכו בעקבות מחלתו. "לקחתי על עצמי משימה מיוחדת במינה - בחרתי לסייע בהצלת חיים ומאוד אשמח שגם אתם תהיו שותפים איתי", אומר אורי.

ברגעים אלו ממש יש מאות ילדים שהחיים שלהם תלויים באם תימצא להם דגימה מתאימה. גם חיי משפחותיהם תלויה בה. פענוח כל דגימה עולה 180 שקלים - ואם היא נמצאת מתאימה, אותה דגימה יכולה להוביל להצלת חייו של ילד או מבוגר חולה סרטן. עד כה ל-33% מהמקרים בהם חולים פונים לעזר מציון לבדיקת התאמת מח עצם לא נמצאה דגימה מתאימה. תרומה בסך 180 שקלים תעזור לממן את פענוח הדגימות ולהציל חיים.

לתרומה להצלת חיים לחצו כאן

הילד חולה הסרטן אורי גמליאלי. עזר מציון, צילום מסך
"בחרתי לסייע בהצלת חיים ומאוד אשמח שגם אתם תהיו שותפים איתי". אורי גמליאלי בן ה-9/צילום מסך, עזר מציון

המאגר הלאומי שמציל נפשות בארץ ומאתר תורמים בכל העולם

המאגר הלאומי לתורמי מח עצם הוקם בשנת 1998 על ידי עמותת "עזר מציון", עמותה ישראלית העוסקת בסיוע פרא-רפואי, וכיום הוא משמש כמאגר המרכזי בישראל וליהודים מכל העולם. עד היום הצטרפו אליו 990,668 תורמי מח עצם פוטנציאליים הנותנים מענה רק לחלק מכלל החולים ובוצעו 3,294 השתלות מח עצם והצילו חיים.

המאגר מציל נפשות בארץ ו"עזר מציון" פועלת בכל העולם כדי לאתר את התורמים הפוטנציאליים שיוכלו להציל חיים בישראל. במאי 2019 קיבל הרב יואל כיפלין, שליח בבית חב"ד בקאסול שבצפון הודו, טלפון מפתיע. לאחר שיחה קצרה, נרתם הרב למשימה - ללוות תורמת פוטנציאלית שטיילה באותה תקופה בצפון הודו אל מרפאה מקומית כדי שיוכלו לקחת דגימות דם ולהטיסן לארץ. זאת לאחר שאותה צעירה נמצאה מתאימה כתורמת מח עצם והתאמה זו עשויה להציל את חייה של צעירה ישראלית הזקוקה בדחיפות להשתלת מח עצם.

"עזר מציון" זוכת פרס ישראל לשנת תשס"ח, הינה העמותה הגדולה בישראל בתחום התמיכה הרפואית. מאז הקמתה בשנת 1979, מושיטה "עזר מציון" סיוע ותמיכה רפואיים לחולים ולמשפחותיהם, לקשישים, לנזקקים ולאנשים במצבי משבר רבים ושונים, במטרה לסייע להם להתגבר על הקשיים והמכשולים העומדים בפניהם.

לתרומה להצלת חיים לחצו כאן

בשיתוף עזר מציון, בשיתוף עזר מציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully