וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: את מי אירחו לוריאל בהשקה החגיגית?

רונית מטיאס

25.9.2019 / 14:13

וגם: משפחת כוזהינוף חוגגת, מותג בירה ענק חוזר לישראל והכרטיסים שישנו לכם את הארנק

לגברים בלבד

אלי שגיב, דניאלה פרוסקי-שיאון,אילן נפתלי. גדי סיארה,
אלי שגיב, דניאלה פרוסקי-שיאון,אילן נפתלי/גדי סיארה

אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל; אילן נקש, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה; ודניאלה פרוסקי-שיאון, מנהלת תקשורת ואחריות תאגידית, השיקו בלייט-האוס במלון בראון תל-אביב, את L'Oreal Men Expert - סדרת טיפוח לגבר. המוזמנים נהנו מקוקטייל ומופע של היוצרים גיא ויהל.

שגיב אמר שלוריאל ישראל ממשיכה להרחיב את פורטפוליו המותגים שלה בישראל ולחזק את מובילותה בשוק הקוסמטיקה, עם השקת מותג טיפוח הפנים המוביל בעולם לגבר, ומדובר בכניסה של מותג חזק ואיכותי המביא סדרת מוצרי טיפוח ייעודיים לגבר, ובכך מספקת לוריאל ישראל מענה לצורך אמיתי. הוא הבטיח כי שוק הטיפוח הגברי יהווה מנוע צמיחה חשוב בשנים הקרובות ויצטרף לנבחרת מותגים רבי עוצמה שקבוצת לוריאל מציעה בארץ.

היו והתנסו: איש העסקים מני ויצמן; עופר לוי, סמנכ"ל שיווק וסחר ברשת סופר-פארם; ד"ר להבית אקרמן ובעלה איש העסקים ישי אקרמן; יוחאי רייפלד, מבעלי אפליקציית פנגו; ירון תישבי, מבעלי חברת קרקעות ישראל; היהלומן ואיש העסקים ישראל אור; השחקנים: מגי אזרזר, חן אמסלם ומאור זגורי, עדן הראל ועודד מנשה, עוז זהבי, לונא מנסור, השפים: ישראל אהרוני, צחי בוקששתר ועוד.

seperator

ולהרים בבראשית

רינת כוזהינוף אבי ואילנית לוי, מוטי כוזהינוף. רפי דלויה
רינת כוזהינוף אבי ואילנית לוי, מוטי כוזהינוף/רפי דלויה

משפחת כוזהינוף, הבונה את מגדל בראשית בבבלי, ערכה הרמת כוסית לשנה החדשה עם קוקטיילים של בלוגה, ווויסקי שיבאס, וארוחה של פלפל פרודקשטיין של טל חובש. את הזמן הנעימה להקת מומנט. על מסך ענק שהורם על המנוף שבונה את המגדל, הוקרן סרטון המחשה לנוף שנצפה מקומה 44.

ניצה גביש, אילן וורד גרינבוים. huawei,
ניצה גביש, אילן וורד גרינבוים/huawei

בחוגגים: שמואל פרנקל, מנכ"ל אפסילון; היזם יוסי אברהמי; רפי רפאלי, מבעלי ראדקו; אילנית ואבי לוי, מנכ"ל מליסרון; ירון שורק, מנכ"ל אלקטרה בנייה; הקבלן רוני מזרחי; איש העסקים מני וייצמן; ורד גרינבאום, יו"ר אגודת שיבא ואילן גרינבוים, ; חיליק לסרי, מבעלי גיפטכארד; איש העסקים משה חוגג; עו"ד גדעון פישר; פרופ' איציק קרייס, מנהל בת החולים שיבא; מכבי ומטי קרסו; תמיר גיל, יו"ר הקרן לחקר הסרטן.

seperator

כרטיס העתיד

רונן זכאי וירון ליברמן. huawei,
רונן זכאי וירון ליברמן/huawei

פיוז קארד ישראל, חשפה במלון את ליין המוצרים החדשים שלה ביניהם כרטיס פיוז קארד, המאפשר לטעון לתוכו 30 כרטיסים מכל סוג, שיחליף את כל הכרטיסים המגנטיים בארנקים. באירוע נחשפו שני מוצרים בהם תחליף ייחודי לכרטיס רב-קו וכרטיס שנטען במטבעות קריפטו - ביטקוין ואחרים.

קורין גדעון, רונן  הלפרין. huawei,
גל הלפרין, קורין גדעון, רונן זכאי/huawei

קורין גדעון, הפרזנטורית והשותפה אמרה כי פיוז קארד, פיוז קו ו-FUZEX, הם הכרטיסים של העתיד, ובעוד זמן קצר נתקשה להאמין שהלכנו בארנק עם 20 כרטיסים שונים. גל הלפרין, מבעלי החברה אמר כי זהו גשר בין טכנולוגיית העבר לטכנולוגיית העתיד ופתרון אמיתי למי שמחפש כרטיסים פיזיים שיעשו לו סדר בארנק.

seperator

יהלומים בדובאי

בועז מולדבסקי ,מרטין לייק ויורם דבש. ערן לוי,
בועז מולדבסקי ,מרטין לייק ויורם דבש/ערן לוי

יורם דבש, נשיא הבורסה הישראלית ליהלומים, ערן זיני המנכ"ל, בועז מולדבסקי, יו"ר מכון היהלומים, וקובי קורן, נשיא התאחדות תעשייני היהלומים שבו מכנס נשיאי פדרציית בורסות היהלומים (WFDB), בדובאי. WFDB, נחשב לגוף החשוב ביותר בענף היהלומים הבינלאומי, שהוביל את הכנס, והוא מנהל תהליכים אסטרטגיים לקידום ענף היהלומים בעולם.

דבש שניהל פאנל שיעסוק ביהלומי מעבדה, ערך פגישה אישית עם מרטין לייק, מנכ"ל בורסת היהלומים בדובאי ואמר כי הבורסה הישראלית ליהלומים היא חוד החנית של רפורמות וקידמה טכנולוגית בענף היהלומים בעולם, ובשנים האחרונות קודמו מהלכים פורצי דרך בתחום הטכנולוגי שהביאו למהפכה טכנולוגית של ממש. בכנס הוצגה חשיבות הבידול בין היהלומים הטבעיים ליהלומי מעבדה באמצעות קמפיין ויראלי עולמי. אתמול כבר הרימו כוס לשנה החדשה בבורסה ברמת-גן, במהלכו נחשף לראשונה פרויקט הנדל"ן של הבורסה, שמתכנן האדריכל אבנר ישר.

seperator

רהב מעניקים

רן רהב, הודיה דקל, אילאיל נגרי, גל הירשלר, יעל יוספברג  , עמוס שפירא. מקור רהב,
רן רהב, הודיה דקל, אילאיל נגרי, גל הירשלר, יעל יוספברג , עמוס שפירא/מקור רהב

הילה ורן רהב, המתנדבים באלו"ט מזה 35 שנה, העניקו באירוע הרמת כוסית לראש השנה לצוותי אלו"ט את פרס המצוינות על-שם לאה רבין ז"ל, ל-3 עובדים מצטיינים באלו"ט - האגודה הלאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם, עליו הכריזו לפני כחצי שנה. רהב אמר בטקס כי להילה ולו הזכות להעניק תעודות אלה, בסך של 3,333 שקל לעובד, לעובדי אלו"ט על תרומתם הכבירה לילדי אלו"ט ולשיפור פני החברה בישראל. "תודה על ערכים של הבנה, שיתוף, אהבה ללא תנאי, הקרבה, לימודים, חוכמת חיים, תמיכה, עזרה, ערבות הדדית ועבודה קשה לאורך השנה, אני בטוח שאם לאה רבין ז"ל, שבזכותה קיים המפעל של אלו"ט, הייתה רואה עד כמה האגודה עצומה ומשמעותית ואיזה חזון היא עוד טומנת בחובה לשנים הבאות-היא הייתה המאושרת באדם. יש באלו"ט הנהלה משכמה ומעלה, אולם ללא ההון האנושי של אלו"ט, דבר לא יכול היה לקרות".

רהב הודה לצוותי אלו"ט ואמר להם שאף אחד לא יוכל לטפל בילדים כמותם, עם הלב והנשמה, סיפר שהוא פעיל 35 שנים, ולא האמין שאלו"ט תהפוך למעצמה המתחדשת בכל יום מחדש. והבטיח כי השנה הפרס יינתן פעמיים, פעם אחת בטקס זה ובפעם הבאה בכנס השנתי לזכרה של לאה רבין, הפרס ניתן ל-5 שנים.

seperator

אמנות החיים

משה והניה נור רחל ושמואל עטייה. אור גפן,
משה והניה נור רחל ושמואל עטייה/אור גפן

אורנית ואריה בכר, מבעלי קבוצת תדהר, אירחו בביתם את צחי ותמר צייטלין - זוג שיצא בשאלה, להרצאה זוגית במהלכה סיפרו על מסע חוויתי ומסעיר של סיפור חייהם - מחיים בקהילה קיצונית של נטורי קרתא, ועד ליציאה בשאלה עם ששת ילדיהם, לעולם של חופש בחירה ועצמאות. באירוע הוצגה תערוכת הציורים שאיירה צייטלין. משפחת בכר שאימצה לחיקם את משפחת צייטלין .

אריה ואורנית בכר,  תמר  צחי צייטלין. רפי דלויה
אריה ואורנית בכר, תמר צחי צייטלין/רפי דלויה

נחשפו: ד"ר רחלי (וילף) ואודי מירון, בעלים ויו"ר "ענני תקשורת"; אורלי וגיל גבע, יו"ר קבוצת תדהר, אודי שרביט המנכ"ל ודפנה קציר, סמנכ"לית לקוחות, הניה ומשה נור, מבעלי קבוצת נור; גלי ומשה זילברשטיין, מבעלי לירם ו-KEDS; עו"ד אפרת רייטן ובעלה האדריכל גל מרום; דני מיראן, יו"ר ארגון המהנדסים; רחל ושמואל מבעלי נטייה נכסים.

אודי מירון ורחלי מירון. רפי דלויה
אודי מירון ורחלי מירון/רפי דלויה
seperator

קרנבל שוויצרי

רון חולדאי. זאן דניאל רוך. עופר קיש. דודי פרץ,
רון חולדאי. זאן דניאל רוך. עופר קיש/דודי פרץ

ישראל ושוויץ חגגו אמש 70 שנים ליחסים הדיפלומטיים בין המדינות ברחבת משכן אומניות הבמה בתל-אביב. לכבוד המעמד ערכה חברת התעופה SWISS הרמת כוסית בלאונג' מיוחד שהוקם בלב האירוע. המוזמנים נהנו ממתאבנים של "דלאל" שמעו על תכניות עתידיות והמשיכו לקוקטייל שערכה השגרירות במסעדת "פאסטל", שם נהנו ממטעמי השף. המשך החגיגה ברחבת המוזיאון עם מיצגים, גבינות שוויצריות, דיג'יי מבאזל ונגני קרנבל.

עופר קיש. אפרת דורון. זאן דניאל רוך. יפעת זלינגר. פלוריאן פלמיג. שוקה כהן
עופר קיש. אפרת דורון. זאן דניאל רוך. יפעת זלינגר. פלוריאן פלמיג/שוקה כהן

בחוגגים: עופר קיש, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל; פלוריאן פלמיג, דוברSWISS אירופה, מזה"ת ואפריקה; אפרת דורון ויפעת זלינגר, מנהלות השיווק בקבוצת לופטהנזה ישראל; שגריר שוויץ בישראל, ז'אן דניאל רוך; ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי; יעל ווילר, נספחת התרבות של שוויץ בישראל.

seperator

העולם שייך לצעירים

תלמה בירו, יונה ויזנטל וסיגלית הורן-גלפרין. ערן לם,
תלמה בירו, יונה ויזנטל וסיגלית הורן-גלפרין/ערן לם

איגוד השיווק הישראלי בשיתוף סוכנות TEENK של יניב וייצמן, ערכו בזאפה הרצליה, את כנס השיווק השנתי לצעירים ונוער בסימן FORMATEEN - מפגש עם דור היוצרים והתוכן. תלמה בירו, מנכ"לית איגוד השיווק ציינה כי הצעירים של היום הם לא רק צרכני תוכן, אלא גם ובעיקר יוצרים שלו. הפורמטים שיוצרים בני הנוער הם פלטפורמה שיווקית מרכזית בעולם החדש. את הכנס הנחתה סיגלית הורן-גלפרין, המשנה למנכ"ל איגוד השיווק ובדוברים יונה ויזנטל, לשעבר סמנכ"ל התוכן ב-YES, שסיפר על מאחורי הקלעים של הסטורי המפורסם בעולם - "הסטורי של אווה", וציין שצוות ההפקה כבר עובד על הפרויקט החדש והסודי שייחשף בשנה הבאה.

seperator

דיסקו בירה

מורן כהן, אראיל אפשטיין, איאן בוליד, אמיר נויימן, רונית אפשטיין. אבנר דינשטייןן,
מורן כהן, אראיל אפשטיין, איאן בוליד, אמיר נויימן, רונית אפשטיין/אבנר דינשטייןן

חברת הכרם השיקה במסעדת דיסקו טוקיו בתל-אביב את הגעתה לישראל של בירה באדוויזר. הכרם נבחרה על-ידי AB InBEV - תאגיד האלכוהול הגדול בעולם, להפיץ בישראל את בירת באדוויזר - מותג האלכוהול הבינלאומי מס' 1 בעולם. באדוויזר הוא מותג לאגר פרימיום הנמכר בלמעלה מ-90 מדינות בעולם וממוקם במקום ה-33 ברשימת מותגי העל העולמיים. AB InBEV הינה חברת האלכוהול הגדולה בעולם, עם מחזור מכירות שנתי של 56 מיליארד דולר, מחזיקה בנתח שוק של כ- 30% מכלל המכר של בירות בעולם ולה עשרות מותגים מובילים שחלקם כבר נמכרים בישראל וביניהם: קורונה, סטלה ארטואה, בק'ס, הוגרדן, לף, פרנסיסקנר ועוד. החברה סימנה את ישראל כיעד אסטרטגי להשקת המותג כחלק ממהלך התרחבות גלובאלי.

הרימו בקבוק: איאן בוליד מנהל תאגיד AB-Inbev בישראל; אריאל אפשטיין בעלים ומנכ"ל הכרם; רונית אפשטיין אבנר סמנכ"לית, אמיר נוימן מנהל חטיבת הבירה ומורן כהן מנהלת מותג באדוויזר בחברת הכרם.

seperator

שנה מצוינת

אייל גור, טובי שמלצר, עתליה שמלצר, אסי שמלצר ואילון הרוש. עזרא לוי,
אייל גור, טובי שמלצר, עתליה שמלצר, אסי שמלצר ואילון הרוש/עזרא לוי

קבוצת שלמה ערכה באולמי קדם בבארות יצחק את כנס המצוינות השנתי לעובדי קבוצת שלמה, הרמת כוסית, הופעת סטנד-אפ של מני עוזרי, וחלוקת פרסי מצוינות ל-5 עובדים מצטיינים מהחטיבות והמחלקות השונות בקבוצה. עתליה שמלצר, בעלת השליטה בקבוצה, הפתיעה את אילון הרוש, סמנכ"ל השירות והתפעול עם זר פרחים שהעניקה לו על 21 שנות עבודה מסורות.

בחוגגים: אסי שמלצר, יו"ר הקבוצה; אילון הרוש, סמנכ"ל שירות ותפעול בקבוצה; ישראל רייף וטובי שמלצר.

seperator

תורמים ומוקירים

יוסי שליו חגי שלום משה בר חיים ורוני גרין. אסף לבן,
יוסי שליו חגי שלום משה בר חיים ורוני גרין/אסף לבן

חגי שלום, מנכ"ל ומבעלי טיב-טעם, יוסי שלו, סמנכ"ל הסחר והשיווק, ורוני גרין, מנהל מכירות ומועדון הלקוחות, ערכו בסניף הדגל ברמת-החייל, אירוע לבכירי האגודה למלחמה בסרטן, המנהלים את פרויקט "ניצוץ של תקווה" - חונכים המסייעים לילדים חולי סרטן הנעדרים תכופות מבית-הספר, בהשלמת החומר הנלמד ועוזרים להם להישאר מעודכנים וברמת לימודים של חבריהם לכיתה. משה בר-חיים, מנכ"ל האגודה, קיבל צ'ק על-סך של 137 אלף שקל, כספים שגייסה הרשת במסגרת קמפיין שערכה בסניפיה להגברת המודעות לפרויקט. חגי שלום אמר כי משמח ומרגש לפתוח את השנה בתרומה חשובה, ולהבטיח לילדים החולים סיוע והזדמנות, בר-חיים העניק לשלום תעודת הוקרה.

seperator

שולחן לחג

אלעד בר דיין אלון חסון קרני כנען פלורליס. רפי דלויה
אלעד בר דיין אלון חסון קרני כנען פלורליס/רפי דלויה

מותג העיצוב לבית פלורליס FLORALIS, השיק את קולקציית החג החדשה לסתיו, על ארוחת-בוקר ומייצג עיצוב לחג של אלון חסון. אלעד בר-דיין וקרני כנען, בעלי המותג ומנכ"לים משותפים, הציגו את העיצובים החדשים שיהיו להיטים השנה. מעצב הבית אלון חסון, הציג שולחם חג וסייע למוזמנות לבחור מתנה לחג.

התעדכנו: ליליאנה מור, מנכ"לית "דן דיזיין סנטר"; השחקנית בת-חן סבג, שלי גפני, השחקנית והזמרת מלי לוי, מור סילבר ובעלה, נטלי דדון שקנתה פריטים לדירה החדשה.

seperator

חתונה מוזיקלית

שי מור יוסף, נעמי פנסו, טל חובש. רפי דלויה
שי מור יוסף, נעמי פנסו, טל חובש/רפי דלויה

שי מור-יוסף, מבעלי קבוצת בלוסטון לייב ניישן ישראל, והזמרת נעמי פנסו, נישאו במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב. קבוצת בלוסטון לייב ניישן, אמונה על ההופעות הגדולות, הפסטיבלים והאמנים הבינלאומיים שמגיעים לישראל.

גיא בסר, בת הזוג של סרג' דרעי, סרג' דרעי, שי מור יוסף, נעמי פנסו. רפי דלויה
גיא בסר, אניה אהרונוביץי, סרג' דרעי, שי מור יוסף, נעמי פנסו/רפי דלויה

החתונה החלה בחופה בבריכה מול הים והמשיכה באולם המעוצב בגוני לבן ובג', שם נהנו המוזמנים מארוחת-ערב של השף טל חובש, מבעלי קייטרינג פלפל, הופעות של אמנים ישראלים שפרגנו למור-יוסף על ההזדמנויות שנתן להם לאורך הקריירה.

בהופעות: בניה ברבי, שהוביל את הזוג לחופה , אליעד נחום, רותם כהן, משה פרץ, הדג נחש ביחד עם הדיג'יי ערן ברנע ודיג'יי סקאזי.

בחוגגים: בעלי רנואר סרג' דרעי, השותף בקבוצת בלוסטון לייב ניישן גיא בסר, עומר אדם, שלי שמיר קינן סמנכ"לית שיווק קוקה קולה; אודליה ספרן, סמנכ"לית שיווק רדיו תל-אביב; אביה מזרחי, מנכ"לית רשת פתאל; גולן עינת, מבעלי רולדין וארומה תל-אביב; אנשי הלילה והקולינריה אורן אקנין, רונן מיילי, שי דוידוף, איתן סלימי.

seperator

חיים בסרט

מיכל ברנד, נירה זיטנר, לי בירן, עינת נמש, טל סלע, מולי באלי, קווין רובין. שוקה כהן
מיכל ברנד, נירה זיטנר, לי בירן, עינת נמש, טל סלע, מולי באלי, קווין רובין/שוקה כהן

פרמיירה לסדרת הנוער החדשה "אחשלירוח", יצירתם של כוכבי הנוער לי בירן, קווין רובין ויובל סגל, שיצרו בפעם הראשונה בישראל הפקת מקור מושקעת לבני נוער, המשודרת באופן חופשי ללא הגבלה ובחינם ברשת החברתית YouTube. מחלבת טרה תמכה ותרמה לטובת יצירת המקור, וגוגל ישראל, ליוו את יוצרי הסדרה לקראת עלייתה לאוויר.

בחוגגים: טל סלע, מנהל YouTube ישראל עינת נמש, מנהלת פעילות גוגל ישראל; אילנית רוט, סמנכ"לית שיווק מחלבת טרה נירה זיטנר, מנהלת השיווק, ומיכל ברנד ומולי באלי מאגף השיווק; המפיק ערן בירן, שנתן הכוונה והדרכה מקצועית לפרויקט שהופק על-ידי חברת ההפקה Rowbot שבבעלות לי בירן; היוצרים והבמאים חנן סביון וגיא עמיר; והמפיקים בני מנשה ויורב הראל.

seperator

נחיתה רכה

פרנסיסקו סנדאס הלנה קצן ואופיר אורן. רפי דלויה
פרנסיסקו סנדאס הלנה קצן ואופיר אורן/רפי דלויה

בקניון עזריאלי תל אביב, הושקה בעלות השקעה של כ-2 מיליון שקלים החנות הראשונה של מותג האופנה והאביזרים הבינלאומי הפורטוגלי PARFOIS. פרנסיסקו סנדאס, מנהל הפיתוח העסקי הבינלאומי של Parfois שהגיע במיוחד לישראל, ביחד עם הלנה קצן, בעלים ומנכ"לית קבוצת סיטי טיים, גיל מרקמן, סמנכ"לית השיווק; ואופיר אורן מנכ"ל עזריאלי תל-אביב, גזרו את הסרט. במהלך השנה צפויים להיפתח 3 סניפים נוספים של המותג בפריסה ארצית.

seperator

חגיגת הקפסולה

סרג' דרעי  יוסי ברוש נועה קירל ואלי ברקוביץ. אביב חופי
סרג' דרעי יוסי ברוש נועה קירל ואלי ברקוביץ/אביב חופי

אלי ברקוביץ ויוסי ברוש, בעלי חברת האופנה רנואר, וסרג' דרעי המנכ"ל, השיקו במועדון התאטרון ביפו, שיתוף פעולה עם הפרזנטורית נועה קירל שלראשונה עיצבה קולקציית קפסולה ייחודית לרשת תחת ראשי התיבות NK. קירל הנרגשת הודתה לרנואר על שהגשימו לה חלום. באירוע הוצגה הקולקציה בתצוגת אופנה ששילבה מופע ריקוד.

במשיקים: יפעת פסטרנק, סמנכ"לית השיווק של קבוצת רנואר, אריה שיבר סמנכ"ל פיתוח עסקי, רוברטו בן-שושן סוכן הדוגמניות ומנהלה האישי של קירל; יניב שושן, בעלים ומנכ"ל מותגי LABEL M ובייביליס פרו בישראל; הפרזנטורים יעל שלביה, גפן ברקאי וברק שמיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully