וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בעדי כרמלי, עדן יוחנן ולירז אסייג מתנדבות מכל הלב

בשיתוף קרן קימת לישראל, בשיתוף קרן קימת לישראל

26.9.2019 / 17:09

כ-10,000 מתנדבים פעלו ברחבי הארץ במסגרת פרויקט "קק"ל למען הקהילה", ואליהם הצטרפו עדי כרמלי, עדן יוחנן ולירז אסייג ליום שכולו נתינה בשיפוץ בתים בעיר לוד. זה נגמר עם כמה כתמי צבע על הבגדים ולב מלא באושר. צפו

צילום: עמית טרפוצ'ניק, עריכת וידאו: דפי מקל

"באו לכאן כל כך הרבה מתנדבים לפרויקט 'קק"ל למען הקהילה", מספרת לירז אסייג, "עשינו שפכטל, צבענו, הרמנו, סידרנו - זה מרגש! ההתרגשות מטורפת, בעיקר היה מרגש לראות את הקשישה שאת ביתה שיפצנו מתרגשת". לירז יצאה יחד עם עדי כרמלי ועדן יוחנן לעיר לוד, ושם השלוש הצטרפו אל המתנדבים ששיפצו בתי קשישים כחלק מפרויקט "קק"ל למען הקהילה".

זו הפעם השנייה שקרן קימת לישראל נרתמת למען האזרחים ומשיקה את פרויקט "קק"ל למען הקהילה", שבמסגרתו משופצים ומשודרגים בתים ומבני ציבור בפריפריה לרווחת התושבים. הפרויקט הוא פרי יוזמתו של יו"ר קק"ל דניאל עטר, ונערך בפעם הראשונה לפני חג הפסח תשע"ט, אז כלל כ-6,500 מתנדבים. הפעם גדל הפרויקט ולקחו בו חלק למעלה מ-10,000 מתנדבים, אשר יגיעו מכל רחבי הארץ.

"באתי ליום התנדבות של 'קק"ל למען הקהילה', לפתוח את הלב ולעזור", מספרת עדן יוחנן, "עכשיו הגיע הזמן שלכם לתרום ולעזור". את המתנדבים הובילו עובדי קק"ל ולקחו בו חלק גם נציגי הרשויות המקומיות, גמלאים, תנועות וארגוני הנוער, חניכי מכינות קדם-צבאיות, חוגי הסיירות של קק"ל, עובדי חברות הייטק ועוד.

הפרויקטים מתקיימים במקומות שבהם ישנו צורך חיוני בעזרה לאוכלוסייה לשפר את סביבת חייה ולאפשר לה לפתוח את השנה בצורה טובה יותר. פעילות המתנדבים מפריחה חיים חדשים במקומות הללו, בין היתר, באמצעות צביעה חיצונית ופנימית של מבנים, שתילת פרחים, הצבת אדניות נוי, ספסלים ועוד.

בשיתוף קרן קימת לישראל, בשיתוף קרן קימת לישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully