וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרמה ב-Wework נמשכת: החברה מבטלת את ההנפקה

30.9.2019 / 18:34

"החלטנו לדחות את ההנפקה שלנו ולהתמקד בעסקי הליבה שלנו, אשר היסודות שלהן נשארו חזקים" לדברי החברה

אדם נוימן. ShutterStock
אדם נוימן/ShutterStock

הדרמה בווי וורק נמשכת כאשר החברה מבטלת את ההנפקה. "החלטנו לדחות את ההנפקה שלנו ולהתמקד בעסקי הליבה שלנו, אשר היסודות שלהן נשארו חזקים. אנו מחויבים כתמיד לשרת את חברינו, לקוחות הארגון, שותפי בעל הבית, העובדים ובעלי המניות", הודיעה היום החברה.

חברת חללי העבודה המשותפים דיווחה לאחרונה כי בכוונתה לצאת להנפקה ציבורית ב-14 באוגוסט, תוך שהיא חושפת הפסדים כבדים ומבנה תאגידי לא סדיר.

מאז ההודעה, עתידה של הנפקת WE, החברה האם של וויוורק, אינו ברור, לאחר שדחתה את הרוד שואו על רקע ביקושים חלשים והערכת שווי בעייתית.

בשבוע שעבר התפטר אדם נוימן מתפקיד מנכ"ל החברה בצל ביקורת קשה על דרכי התנהלותו. עוד קודם לכן השווי של החברה נחתך באגרסיביות. נזכיר כי סופטבנק השקיע בחברה לפי שווי של 47 מיליארד דולר, מה שנראה היום, לאחר התהפוכות, תלוש מהמציאות.

נוימן איבד את תמיכתו של מאסה ושל הדירקטוריון, ונאלץ להיפרד מתפקיד מנכ"ל החברה שייסד. סיפורים על סמים במטוסים פרטיים, הערבוב בין עסקיו הפרטיים של נוימן לעסקי החברה, ההתבטאויות המגלומניות שלו - כל אלה זכו להרבה תשומת לב בחודש האחרון, ועמדו ברקע דחיית ההנפקה של החברה, שהובילה בסופו של דבר להדחתו.

לפי הדיווח שפורסם ב"וול סטריט ג'ורנל", בנו של יו"ר סופטבנק, שהשקיע מיליארדים של דולרים ב-WeWork, הוביל את המהלך להדחת נוימן.

בד בבד עם הפרסומים על הדחתו, פורסם כי זכויות ההצבעה של נוימן בחברה יצומצמו משמעותית כך שהוא לא יחזיק יותר בקול הרוב. נוימן הוא בעל הנתח הגדול ביותר בחברה עם כ-115 מיליון מניות, ומבנה השליטה בחברה נתן לו כמות עצומה של שליטה.

עתידו של נוימן ב-WeWork הוטל בספק בעוד החברה מתכוננת להנפקה ראשונית לציבור בבורסות וול סטריט. החברה דחתה את הנפקתה לאחר שפרסמה דוח על ספקות בנוגע לחבר המנהלים שלה והערכת השוק.

  • עוד באותו נושא:
  • Wework

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully