וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: איך משנים בבורסה את המראה של רמת גן?

רונית מטיאס

2.10.2019 / 11:21

וגם: טויוטה חוגגת את המכוניות ההיברידיות, קיל'ס, משיקים בקניון TLV, מלונות בראון מגיעים ליוון ובשמי יוקרה חדשים בג'יימס ריצ'רדסון

מגדלים נוצצים

יורם דבש, דני טל , אופיר גור , ערן זיני. 4 צלמים,
יורם דבש, דני טל , אופיר גור , ערן זיני/4 צלמים

בבורסת היהלומים ברמת-גן נערך אירוע להשקת 3 מגדלי ענק, בני 120, 88 ו-77 קומות. באירוע נחשף לראשונה בפני חברי הבורסה, פרויקט הנדל"ן מהגדולים במדינה ע"י האדריכל אבנר ישר.

יורם דבש, נשיא הבורסה, אמר כי זהו פרויקט שישנה את פני הרקיע של רמת-גן וגוש דן, ואת המציאות הכלכלית של חברי בורסת היהלומים. הקמת 3 המגדלים היא חלק מתוכנית גדולה וחזון להפוך את מתחם הבורסה למרכז עסקים מודרני ושוקק, שיעברו בו מדי יום עשרות אלפי אנשים, ועדכן כי אופיר גור מונה כמפקח על היהלומים ויחליף את דני טל.

בחוגגים: ערן זיני, מנכ"ל בורסת היהלומים; קובי קורן, יו"ר ההתאחדות; בועז מולדבסקי, יו"ר מכון היהלומים ויו"ר ועדת הנדל"ן של הבורסה; עורכי הדין המובילים את הפרויקט עו"ד שמואל עייני, ועו"ד אמנון קולבק ועוד.

seperator

היברידית וספורטיבית

אנדרו חורש לילך אלון. תומר פולטין,
אנדרו חורש לילך אלון/תומר פולטין

טויוטה ישראל חגגה מסירת 75,000 מכניות היברידיות. טויוטה הייתה הראשונה בארץ לשווק מכוניות היברידיות כבר ב-2004. אנדרו חורש, מנכ"ל טויוטה ישראל, מסר את רכב HR-C ההיברידי ללילך אלון מכפר יונה, אמר "כי האדם עץ השדה" וחשף כי המכירות ההיברידיות של טויוטה בישראל הביאו לחיסכון של 390 טון CO2 לאורך השנים, שהם כ- 35 קילו בשנה, שווה ערך ליכולת ספיגת 2CO השנתית של כ-1.66 מיליוני עצים.

משלחת מיוחדת של טויוטה מיפן ומאירופה המבקרת בארץ, השתתפה בכתיבת ברכות על שלט מיוחד שנכתבו בעברית, אנגלית, יפנית ופרסית-על ידי ג'ורג' חורש. מורן סמואל, אלופת העולם לשעבר ובעלת מדליית ארד פאראלימפית בחתירה, ששיתפה בסיפור חייה, הקשר איתה נוצר במסגרת תמיכת טויוטה בספורטאים הפראלימפיים בישראל, כחלק מפעילות טויוטה העולמית, נותנת חסות ראשית למשחקים האולימפיים טוקיו 2020 ופריז 2024.

seperator

בוקר כתום

רוני אילבויים, אסף נורי  ואיה מונק. huawei,
רוני אילבויים, אסף נורי ואיה מונק/huawei

בכירי מותג הטיפוח הניו יורקי Kiehl's קיל'ס, ביניהם איה מונק, מנכ"לית חטיבת היוקרה בלוריאל ישראל, מאיה מוטולה, מנהלת מותג; אסף נורי, מנהל הרשת; ורוני איילבאום, מנהלת יחסי הציבור, השיקו בחנות המותג בקניון גינדי TLV, קרם טיפוח בטכנולוגיה חדשנית - קרם לחות קלנדולה על בסיס מים מועשר בסרום מפרח הקלנדולה. מונק סיפרה כי הידע הנרחב של המותג המשלב קוסמטיקה, רוקחות ועשבי מרפא, פותח במהלך ה-165 השנים האחרונות וזה מה שמבדל את המותג, המציע פורמולות יעילות עשירות במרכיבים הטבעיים הטובים ביותר, שפותחו באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. החנות והרחבה שלפניה עוצבו בגוני כתום וצהוב, והמוזמנים נהנו מארוחת בריאות.

אירה דולפין, אירה סמיונוב, גני צרווני ילנה ראלף. huawei,
אירה דולפין, אירה סמיונוב, גני צרווני ילנה ראלף/huawei

בחוגגים: אירה דולפין שלקחה פסק זמן מאימונים, סיפרה, שאחרי החג היא יורדת לסיני עם כל המשפחה לקצת שלווה, מעצבת הפנים ג'ני צ'רווני וגל קספרס יוצאת מאסר שף, שסיפרו שהן מתכננות יחד תוכנית לאוכל בריא.

seperator

יאסו בבראון

ליאון אביגד, חאריס ת'אוחאריס, מני ויצמן ודני כהן. עידן עבדת,
ליאון אביגד, חאריס ת'אוחאריס, מני ויצמן ודני כהן/עידן עבדת

שר התיירות היווני החדש, חאריס ת'אוחאריס, אירח בלשכתו שבאתונה את איש העסקים מני ויצמן, ליאון אביגד, מייסד ובעלים משותפים של קבוצת מלונות בראון, ודני כהן, יו"ר הקבוצה, המקימה מלונות חדשים באתונה ובסלוניקי. ת'אוחאריס, הפעיל מאד ברשתות החברתיות, מיהר להעלות את התמונה המשותפת ולברך את המשקיעים החדשים.

seperator

משלבים כוחות

אריאל לבנון, איל וולדמן,פרופסור יצחק בן ישראל, גילי דרוב היישטיין. דרור סיתהכל,
אריאל לבנון, איל וולדמן,פרופסור יצחק בן ישראל, גילי דרוב היישטיין/דרור סיתהכל

איל וולדמן, נשיא ומנכ"ל מלאנוקס טכנולוגיות, והמרכז למחקר סייבר בינתחומי באוניברסיטת תל-אביב ערכו ב"סטוקו", כנס חוקרים AI וסייבר, שהיווה נקודת זינוק להתנעת פרויקטים משותפים בתחומי הסייבר, ה-AI והשילוב ביניהם. בכנס הוצגו הטכנולוגיות המתקדמות של מלאנוקס, והכלים העומדים לרשות החוקרים.

בנוכחים: אריאל קיט, דירקטור מוצר כרטיסי רשת חכמים וסייבר במלאנוקס, שהרצה על תקשורת מהירה ומאובטחת; אריאל לבנון, סמנכ"ל סייבר שהרצה על אבטחת סייבר בעידן הענן; ארז כהן, סמנכ"ל מחשוב ענן ואינטליגנציה מלאכותית שהרצה על אתגרים ופתרונות לעידן הבינה המלאכותית; אופיר זמיר, דירקטור ארכיטקטורת פתרונות Nvidia שסיפר על פלטפורמת ה AI של Nvidia כמאיץ לתחום הסייבר; גילי דרוב-היישטיין, מנהלת המרכז למחקר סייבר בינתחומי ע"ש בלוונטיק ופרופ' יצחק בן-ישראל ראש המרכז.

seperator

מסיבה על הגג

טוני לוי, יהודה משי זהב, רועי רוזנק. huawei,
טוני לוי, יהודה משי זהב, רועי רוזנק/huawei

איציק חסון, מבעלי הגזיבו, והמפיק אסף ויינר, השיקו במרומי הפנטהאוז של משה גינדי בקומה ה-50 של המגדל הראשון, את עסקת רכישת "הקומות שלנו-קומות 39 ו-44 במגדל גינדי TLV השלישי". המוזמנים נהנו מארוחה מפנקת מול הנוף המרהיב, מוזיקה, ונגן ג'ז.

אסף וינר, מנור גינדי,  איציק חסון. רפי דלויה
אסף וינר, מנור גינדי, איציק חסון/רפי דלויה

בחוגגים: בת אל ומנור גינדי, רינת ומוטי כוזהינוף, יהודה משי זהב, מיכל אמדורסקי, גלית שרבט, ניצה זילברברג, מיכל אמדורסקי.

seperator

החיים בסרט

אפי ליפשיץ, אנג'לה שמעון, שי רייכר, מרים פיירברג-איכר. ערן לם,
אפי ליפשיץ, אנג'לה שמעון, שי רייכר, מרים פיירברג-איכר/ערן לם

אנג'לה שמעון, יו"ר קבוצת יכין, שי רייכר המנכ"ל, אפי ליפשיץ מנכ"ל חברת MOVIELAND, ומרים פיירברג-איכר, ראש עיריית נתניה, חנכו את מתחם בית הקולנוע המשודרג במרכז Y סנטר פולג. בן קליפי, מרד-קייפ הפצה; עופר שביט, מנכ"ל קניון עזריאלי חיפה; רן שפירא, מנכ"ל סל תרבות ארצי, נהנו מקוקטייל, התרווחו בכיסאות נוחים במיוחד באולם המשודרג, וצפו בסרט "אד אסטרה".

seperator

ארוחה בנסיעה

שרית רדין, אורטל וגל אולמן. אלירן אביטל,
שרית רדין, אורטל וגל אולמן/אלירן אביטל

אינפיניטי ישראל ארחה את לקוחות גינדי באולם התצוגה של רכבי היוקרה אינפיניטי בהרצליה. המוזמנים נהנו מארוחת-בוקר בניצוחו של השף אביב משה, מבעלי קייטרינג "ברכת המזון".

אורית בן עמי, שרית רדין, השף משה שגב ועידית פראת. יח"צ,
אורית בן עמי, שרית רדין, השף משה שגב ועידית פראת/יח"צ

היו ונהנו: איציק וייץ, מנכ"ל קבוצת קרסו; אורית בן-עמי, מנהלת חטיבת אינפיניטי ישראל ולירון יונתן מנהל מכירות; שרית רדין, סמנכ"לית שיווק קרסו מוטורס; אינפיניטי, הראל בראביק, סמנכ"ל פרויקטים גינדי ועידית פראתי, סמנכ"לית שיווק גינדי; אורטל אולמן ובנה גל.

seperator

פרפרים הם חופשיים

צורי דבוש. ריצי ריכטמן והנרי צימרמן. מקור וילדר,
צורי דבוש. ריצי ריכטמן והנרי צימרמן/מקור וילדר

צורי דבוש, יו"ר "קליל" ואריה (ריצ'י) ריכטמן, המנכ"ל; ראש עיריית כרמיאל משה קונינסקי; והנרי צימרמן, יו"ר התאגדות התעשיינים בצפון, הניחו אבן פינה להקמת פארק "אגם הפרפרים" בסמוך למפעל בכרמיאל, שישתרע על שטח של 15 דונם ויכלול 2 אגמים, שתילת חורש, עצים ושיחים מקומיים ורחבות פרחי בר וצמחי תבלין.

ההקמה תתבצע בשיתוף החברה להגנת הטבע ועיריית כרמיאל בהשקעה של מיליון שקל. דבוש ציין כי בהקמת פארק "אגם הפרפרים" קליל לא רק שומרת על הטבע אלא מחזירה לטבע, מטפחת אותו ומאפשרת למיני חיים סביבה מאורגנת ותומכת.

seperator

ניחוח על הגג

אמילי ריביל, ג'ורג'יה לויד, עדי מזרחי שרקון, אן-ג'סטין סניקורט, יאיר וייס, שרלוט מהוני-. huawei,
אמילי ריביל, ג'ורג'יה לויד, עדי מזרחי שרקון, אן-ג'סטין סניקורט, יאיר וייס, שרלוט מהוני-/huawei

בכירי ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, השיקו ב-Haiku שעל גג מלון לייטהאוס, את שיווק מותג בשמי היוקרה- Kilian PARIS. לאירוע הגיע צוות ההנהלה מטעם המותג ביניהם אדוארדו גארייגה, מנהל מותג איזורי קיליאן, אמילי ריביל, מנהלת השיווק, ג'ורג'יה לויד, מנהלת מוצר, שרלוט מהוני, מנהלת קשרי לקוחות, ואן ג'סטין סניקורט, מנהלת אזורית, שנהנו ממנות אוכל משובחות של מסעדת TYO, קוקטיילים מיוחדים שרקחו הברמנים של Haiku, בהשראת קולקציית הניחוחות החדשה, ומוזיקה עם די-ג'יי חן יאני.

צוות קיליאן הבינלאומי שעמד מאחורי בר בשמים אקטיבי, ראיין את המוזמנות איזה טיפוס הן, וגילה מה הבושם שיתאים להן. עדי מזרחי שרקון, סמנכ"לית שיווק ג'יימס ריצ'רדסון, יאיר וייס, מנהל קטגוריית קוסמטיקה, טיה ופיי שזכו במרוץ למיליון, ליבר בלילתי, ויקי מקריאניס, טניה חי, לי לוי, מאיה גלר, ירדן חי.

seperator

הטופ של הטופ

רונה בן דוד, צליל שחורי , נטלי ספיר, תומר אימברמן. huawei,
רונה בן דוד, צליל שחורי , נטלי ספיר, תומר אימברמן/huawei

צליל שחורי, מנהלת פעילות TOPSHOP בישראל, נטלי ספיר, מנהלת הסחר, רונה בן-דוד, מנהלת השיווק, ותומר אימברמן, מנהל הרשת, השיקו את קולקציית סתיו-חורף 2019-20, על ארוחת-בוקר, בחנות הדגל ברמת אביב. באירוע הוצגה הקולקציה המוצלחת במיוחד. ספיר הציגה את הפריטים המובילים ביניהם הגי'נס שזוכה לתשומת לב מיוחדת, צבעי תבלין שמככבים בקולקציית החצאיות והשמלות, מעילי פרווה סינטטית ועוד.

seperator

יופי בקפה

חן אלקבץ וקארין מגריזו. יח"צ,
חן אלקבץ וקארין מגריזו/יח"צ

המאפרת חן אלקבץ השיקה בבית ארקפה ליין מוצרי איפור שפיתחה במשך 3 השנים במעבדות בארצות הברית. בין מי שאיפרה אלקבץ, אשת רה"מ שרה נתניהו, הדוגמנית קורל סימנוביץ, השחקנית מאיה דגן ועוד. בין המשיקות הייתה קארין מגריזו, זוגתו של ירון ירקוני, מבעלי ארקפה.

seperator

השקה אופנתית

עדן אברמןב אינה גרוס יעל גולי פרץ רז קינסטליך אילינה דובינסקי וחן שמיל. אור אהרון,
עדן אברמוב, אינה גרו,ס יעל גולי פרץ, רז קינסטליך, אילינה דובינסקי וחן שמיל/אור אהרון

יעל גולי-פרץ, מעצבת שמלות ערב וכלה, השיקה את החנות החדשה בראשון לציון. את הדוגמניות החליפו רקדניות שהחליפו 4 שמלות שגולי פרץ עיצבה במיוחד לערב ההשקה. רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון לקח פסק זמן מניהול העיר ובא לברך את חברתו הטובה.

seperator

בקטנה

+ מילובר - מהחברות הגדולות בתעשיית המזון לבעלי חיים המעסיקה כ-150 עובדים מהפריפריה, ערכה את הכנס השנתי במהלכו קרא אורי לופט המנכ"ל לממשלה החדשה לפתור את המשבר בענף החקלאות, פיתרון שחיוני לחוסן הלאומי, ואמר כי כדי לשמור על עצמאות מרבית בכל הקשור להאכלת האוכלוסייה בשגרה ובחירום, ישראל חייבת לשמור עליה.

השתתפו: אוו ברזילי, יו"ר מילובר ומנכ"ל מילואות; צביקה שכטרמן, מנכ"ל מספנות ישראל; יוני איזקוב, מנכ"ל קוראל שירותי ים רונן ברגמן; חנוך דאום;, יוני איזקוב ואחרים.

+ לפני החג הושקה מחלקת ההנדסה והמעבדות החדשות של GE Healthcare Rehovot: המרכז העולמי למחקר, פיתוח וייצור גלאי CZT דיגיטליים לרפואה גרעינית, שתרחיב פעילותה גם לתחום גלאי ה-PET. בשנה שעברה קיבלה החברה מענק של 50 מיליון שקלים לטובת הקמת מרכז עולמי בתחום ה- PET בטירת הכרמל וברחובות, בעקבות כך הרחיבה את שטחה ברחובות ופתחה חלקת הנדסה חדשה עם מעבדות מהמתקדמות בעולם וצוות חדש שיהווה מרכז חדשנות ומצוינות גלובאלי לפיתוח גלאים. הפיתוח נעשה בשיתוף פעולה עם בתי החולים האוניברסיטאיים המובילים בישראל ובעולם. ביולי 2019 קודם נועם זילברשטיין, מנכ"ל יחידת הגלאים ברחובות לניהול גלובאלי של כל קבוצת הגלאים ב GE Healthcare.

+ בחברת AHAVA ויתרו על הרמת כוסית, והקדישו יום שלם לתרומה לקהילה במהלכו חברי ההנהלה ועובדי החברה התנדבו בשיתוף מפעל החסד "יד ביד", לסייע באריזת חבילות מזון ובגדים לקראת החג שיופצו בכל הארץ.

+ עובדי חברת הייעוץ הטכנולוגי אקסנצ'ר, סייעו במרכז הלוגיסטי של ארגון "לקט ישראל" ברעננה, במיון והכנת מארזי פירות וירקות לאלפי משפחות נתמכות.

במלקטים: אייל פרקש, מוביל הטכנולוגיה באקסנצ'ר; מיכל אולניק, מובילת המגזר התעשייתי; שלי לב אמאדו, מנהלת משאבי האנוש; שני אייכבוים, מנהלת השיווק; קלאודיה לוי, מנהלת תפעול, אקסנצ'ר ישראל שהובילה את המהלך.

+ ארגון קרן שמש לעידוד וקידום בעלי עסקים צעירים ערך סיור למנטורים ואנשי עסקים המתנדבים בארגון, במטרה לקדם יזמים של הארגון המתגוררים בצפון. מוניקה לב-כהן המנכ"לית החדשה, הצטרפה לסיור שכלל סדנת תכשיטים של היזמת נועה מוזס אי-מגור, במהלכה התנסו בהכנת תכשיט בעיצוב אישי; ביקור בפארק חורב, שם חוו פעילות "רצים על גלגלים", של היזמת שירן ביגלאיזן; ויער המאכל בבית לחם הגלילית, של היזמים ובני הזוג יולי וניצן בצר, המשמש מרכז לימוד לחקלאות בת-קיימא, ולמדו שהיער מבריא את האדמה, מייצר תעסוקה ומהווה מערכת אקולוגית חיה ושמחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully