וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפה לכן בצבע: רותם רבי ואמה איתן לא מפחדות להתלכלך למען הקהילה

בשיתוף קק"ל, בשיתוף קק"ל

3.10.2019 / 8:00

בין אלפי המתנדבים במסגרת "קק"ל למען הקהילה" היו גם מלכת היופי לשעבר וחברתה שהתמודדה אף היא בתחרות, והשתיים הוכיחו שיופי ניכר קודם כל במעשים כשסייעו לשפץ בתי קשישים ברמלה. צפו

צילם: עמית טרפוצ'ניק, עריכת וידאו: דפי מקל

יש רגעים בחיים שבהם אפשר לראות את יופיים של האנשים דרך המעשים שלהם. שבוע "קק"ל למען הקהילה" שהסתיים לפני ראש השנה היווה הזדמנות לראות עד כמה האנשים בישראל יפים. כעשרת אלפים מתנדבים, בהם עובדי קק"ל, נציגי הרשויות המקומיות, גמלאים, תנועות וארגוני הנוער, חניכי מכינות קדם-צבאיות, חוגי הסיירות של קק"ל, עובדי חברות הייטק ועוד, עמלו מבוקר עד ערב ב-237 מוקדי פעילות למען הקהילה. העבודות כוללות שדרוג חיצוני ופנימי של בתים ומבנים, בהם בתים של קשישים וניצולי שואה, מועדונים לנוער, לקשישים, לעולים ולבעלי צרכים מיוחדים.

בין המתנדבים היו גם מלכת היופי לשנת 2017 רותם רבי ואמה איתן, שהתמודדה בטקס מלכת היופי ב-2018. השתיים הצטרפו לעשרות מתנדבים בעיר רמלה. "הגענו במסגרת פרויקט 'קק"ל למען הקהילה' כדי לשפץ בתי קשישים", מספרת רותם רבי, "באנו לעזור להם במה שאפשר ולעשות קצת פאן במדינה".

הפרויקטים מתקיימים במקומות שבהם ישנו צורך חיוני בעזרה לאוכלוסייה לשפר את סביבת חייה ולאפשר לה לפתוח את השנה בצורה טובה יותר. פעילות המתנדבים מפריחה חיים חדשים במקומות הללו, בין היתר, באמצעות צביעה חיצונית ופנימית של מבנים, שתילת פרחים, הצבת אדניות נוי, ספסלים ועוד. "אני שמחה שהגעתי לכאן ואני מקווה שעוד אנשים יבוא ויעזרו, הפעילות היא בכל רחבי הארץ", מסכמת אמה איתן.

בשיתוף קק"ל, בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully