וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחמה ליפו החסומה? המשלמים ב-Colu יצברו 30% קאש בק

מיכל רז-חיימוביץ'

3.10.2019 / 6:05

אחרי שסגרה את שדרות ירושלים, עיריית ת"א מציעה הטבה למשלמים באפליקציית Colu

מפגינים חוסמים את שדרות ירושלים ביפו. צילום: מיכל רז-חיימוביץ', גלובס
מפגינים חוסמים את שדרות ירושלים ביפו/גלובס, צילום: מיכל רז-חיימוביץ'

נחמה פורתא? אחרי שסגרה את שדרות ירושלים והנחיתה מכה על עסקים רבים שפועלים באזור,עיריית תל-אביב יוצאת במהלך יחד עם קרן תל-אביב, לפיו היא תציע למשלמים באמצעות אפליקציית Colu צבירת של 30% בקאש בק (במטבע דיגיטלי) - במקום צבירה בשיעור של 5%. העירייה תשקיע במהלך כ-300 אלף שקל.

שדרות ירושלים ביפו נסגרו לתנועת כלי רכב בחודש יוני האחרון בעקבות עבודות ההקמה של הרכבת הקלה (הקו האדום). הגישה הבעייתית לאזור פגעה לא רק בתושבים אלא גם בעסקים, שזעמו לא רק על עצם סגירת השדרה אלא על האופן שבו נעשה המהלך - במחטף כהגדרתם, עם הודעה בהתרעה קצרה. העסקים זעמו על כך ש"בשדרות רוטשילד זה לא היה קורה", וגם מחאה שניסו להקים ביחד עם התושבים - לא הועילה.

ההטבה למשלמים ב-Colu תקפה עד ל-1.12.19 וכוללת גם עסקים שמסביב לשדרה, כולל במתחם נוגה. העסקים זכאים לרישום ושימוש חינם בפלטפורמת Colu.

בתוך כך, גם הקורקינטים נרתמים לטובת העסקים ביפו: Lime תוותר על דמי פתיחת הנעילה, 5 שקלים לרוכבים באזור יפו. הרוכבים הללו ישלמו חצי שקל לדקת רכיבה בלי תוספת ה-5 שקלים שגובות כל חברות הקורקינטים השיתופיים וגובה Lime בשאר חלקי העיר. הפתרון גובש בעקבות פניית עיריית תל-אביב לחברה, והוא כולל את המקטע שבין רחובות סלמה ומרזוק עזר ועד רחוב החיים הלר.

  • עוד באותו נושא:
  • יפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully