וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל חדש למליסרון: אופיר שריד יחליף את אבי לוי שפרש

שני מוזס

3.10.2019 / 9:44

שריד כיהן כסמנכ"ל הכספים של קבוצת מליסרון בשמונה השנים האחרונות והיה אחראי, בין היתר, על פעילותה הפיננסית והעסקית של הקבוצה ועל הקשר השוטף מול שוק ההון ובעלי המניות

ליאורה עופר. צילום: תמר מצפי, גלובס
ליאורה עופר/גלובס, צילום: תמר מצפי

ליאורה עופר, יו"רית קבוצת הנדל"ן המניב מליסרון, הודיעה היום (ה') על מינויו של אופיר שריד לתפקיד מנכ"ל החברה במקומו של אבי לוי שהודיע לאחרונה על פרישה מתפקידו.

שריד (47) כיהן כסמנכ"ל הכספים של קבוצת מליסרון בשמונה השנים האחרונות והיה אחראי, בין היתר, על פעילותה הפיננסית והעסקית של הקבוצה ועל הקשר השוטף מול שוק ההון ובעלי המניות. במסגרת עבודתו היה שריד שותף לכל המהלכים וההחלטות המשמעותיים בחברה.

שריד, רואה חשבון, בעל תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות (אוניברסיטת חיפה) ותואר שני במשפטים (אוניברסיטת בר-אילן), התחיל את דרכו המקצועית במשרד סומך-חייקין KPMG וכיהן במהלך השנים במגוון תפקידי ניהול כספים בכירים וביניהם סמנכ"ל כספים של קבוצת 013 נטוויז'ן.

נזכיר כי לוי הודיע על פרישתו ממליסרון בחודש יולי האחרון, על רקע חילוקי דעות סביב בקשתו כי בעלת השליטה ליאורה עופר תממן עבורו רכישת מניות בחברה. בעקבות החלטתו של לוי לפרוש, דירקטוריון מליסרון מינה ועדת איתור לתפקיד המנכ"ל. בהמשך לוי קיים שיחות עם ליאורה עופר על חזרה לתפקיד, אך לבסוף דבק בהחלטתו לפרוש.

בחודש אוגוסט השנה פרסמה מליסרון דוחות כספיים חיוביים לרבעון השני של 2019. רווחיה זינקו בתמיכת שיערוכי נכסים, לצד שיפור הפרמטרים התפעוליים המרכזיים. בשורה התחתונה, הרווח הנקי הרבעוני של מליסרון קפץ ביותר מפי שניים, ל-383 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 181 מיליון שקל ברבעון המקביל. במחצית השנה הראשונה של 2019 הצטבר לסכום של 521 מיליון שקל - המשקף צמיחה של 67% ביחס למחצית המקבילה ב-2018.

  • עוד באותו נושא:
  • מליסרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully