וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש אפליקציות לסמארטפון שאתם חייבים להכיר

בשיתוף בנק הפועלים, בשיתוף בנק הפועלים

7.2.2020 / 15:24

חזרתם לבית הספר ולשגרה? החל מחשבון בנק משלכם ועד עזרה בשיעורים: קבלו כמה אפליקציות שאתם חייבים בסמארטפון כדי שיהיה לכם כיף ונוח לתמרן בין הבגרויות, העבודות והמסיבות

צעירים וצעירות עם סמארטפונים. ShutterStock
עכשיו, כשחוזרים לתיכון, זה הזמן לשדרג את הסמארטפון בכמה אפליקציות/ShutterStock

הקיץ נגמר, בית הספר חזר ולמרות שהחגים מעבר לפינה, ברור שלפניכם שנה ארוכה, עמוסה, מלאה במבחנים, עבודות אבל גם טיולים וחוויות. הכול יהיה בסטורי, זה ברור, אבל אגב סטורי - אם יש מישהו שאיתו תעברו את המסיבות והבגרויות זה הסמארטפון שלכם. עכשיו, כשחוזרים לתיכון, אפשר לשדרג אותו עם כמה אפליקציות שיהפכו את החזרה לשגרה לכיפית ונוחה יותר.

כבר לא רלוונטי להגיד "החגים מעבר לפינה" הם כבר ממש כאן :)

JobKAROV

אתם כבר בגיל שאפשר להתחיל לעשות כסף בעצמכם. ברור, החופש הגדול הוא הזמן לעבוד בצורה אינטנסיבית ולחסוך כמה שיותר כדי לבלות וליהנות, אבל בגיל התיכון אפשר לעבוד במשך כל השנה ויש הרבה מאוד עבודות בשבילכם - מבייביסיטר ומכירה במזנונים ועד מלצרות, שליחויות (שליחויות זה פחות עבודה לבני נוער) ומכירה בחנויות. באפליקציית JobKAROV יש מגוון רחב של עבודות לחופשים ולמשך כל השנה וזהו מקום טוב להתחיל לחפש בו.

אנדרואיד

אייפון

אפליקציית JOBKAROV. אתר רשמי
אפליקציית JobKarov/אתר רשמי

פועלים OPEN

מצאתם עבודה? מעולה. עכשיו הגיע השלב שבו אתם באמת עצמאיים והגיע הזמן לחשבון בנק משלכם. איך אפשר? ועוד בלי ההורים? אנחנו לא מעודדים פתיחה בלי ההורים, אפשר לעשות את הפתיחה יחד עם ההורים בתוך שבע דקות בערך. אפשר לפתוח חשבון בנק באמצעות הסמארטפון באפליקציית "פועלים OPEN" של בנק הפועלים, בתהליך דיגיטלי, בלי לצאת מהבית ובלי ניירת . הפתיחה מתבצעת באמצעות טכנולוגיות מתקדמות של זיהוי פנים וטכנולוגיית צילום ופענוח של תעודת הזהות שלכם

אחרי פתיחת החשבון

אתם נהנים מגישה מלאה לכל השירותים של בנק הפועלים בכל ערוץ שתבחרו - אפליקציה, אתר, סניפי הבנק, מוקד טלפוני ועוד . כל מה שצריך לעשות זה להוריד את אפליקציית "פועלים OPEN", לענות על מספר שאלות, לצלם את תעודת הזהות ולעשות סלפי וידאו קצר. הנתונים מאומתים אונליין, באמצעי בקרה וזיהוי פנים מהמתקדמים בעולם ובתוך כמה דקות יש לכם חשבון בנק משלכם.

לפועלים OPEN - אנדרואיד

לפועלים OPEN - אייפון

אפליקציית פועלים OPEN. אתר רשמי
אפליקציית פועלים OPEN/אתר רשמי

Bit

ואגב כסף בחשבון, יש עוד אפליקציה נוחה שדרכה תוכלו להעביר כסף, לקבל או לאסוף כסף מקבוצה בקלות - אפליקציית Bit. כל בעל חשבון וכרטיס אשראי/כרטיס חיוב יכול להוריד אותה לסמארפטון שלו ובאופן מהיר וקל להעביר או לקבל סכום כסף לאנשי הקשר במכשיר שלו. מבחינת הקלות והנוחות זה ממש כמו שליחת סמס בוואטסאפ.

היתרון הגדול הוא שהשירות נגיש לכולם, לא משנה איזה סוג כרטיס יש ברשותם או הבנק בו נמצא החשבון שלהם. לאחר הורדת האפליקציה מזינים את מספר הטלפון ופרטים אישיים, מגדירים כרטיס אשראי/חיוב להעברת כסף ופרטי חשבון בנק לקבלת כסף ומאותו רגע אתם יכולים לבצע העברות (בהתאם לתנאי השירות). הזיכוי מבוצע מידית לחשבון הבנק של איש הקשר שאליו מעבירים, והחיוב מתבצע במועד החיוב החודשי של כרטיס האשראי שלו (או מיידית אם מדובר בכרטיס חיוב.

להורדת אפליקציית Bit

אפליקציית BIT. אתר רשמי
אפליקציית BIT/אתר רשמי

Any.do

כן, אתם צעירים, אבל גם אתם עסוקים. מאוד. יש שיעורי בית, מבחנים, אירועי בבית הספר, אירועים בצופים או בתנועה. וכמובן - מסיבות, טיולים ועוד הרבה דברים קטנים. היומן של הסמארטפון לא מספיק מתוחכם ומסודר לבלגן היומי שלכם. אז הכי נכון להוריד את Any.do, האפליקציה שתעשה לכם סדר בין כל המבחנים, השיעורים, האירועים והעבודה. בעזרת האפליקציה הזאת אפשר לקבוע בקלות תזכורות, משימות וכל מיני אירועים שאסור לפספס ויש גם עוזר אישי שאפשר לשאול אותו שאלות. אה כן, היא גם חינמית וישראלית.

אנדרואיד

אייפון

Tiktek

כולנו מכירים את הרגעים המתסכלים האלה, כשיושבים מול שאלה ולא מבינים מה רוצים מאיתנו. ואז כששואלים בוואטסאפ הכיתתית לא תמיד מקבלים תשובה. אז Tiktek היא בדיוק האפליקציה לרגעים האלה, שבהם לא ברור לנו איך לענות על שאלה או לפתור תרגיל. זאת למעשה רשת חברתית לתיכוניסטים, כשכל אחד יכול לצלם תשובה או פתרון והדרך שלו ולשתף אחרים. איך שולחים בקשה לעזרה? בוחרים את מקצוע הלימוד > הספר> מספר עמוד> מספר שאלה ומקליקים על חפש פתרון. אין? מצלמים את השאלה ושולחים "שלח בקשה לעזרה". אל דאגה, מישהו כבר יעזור לנו.

אנדרואיד

אייפון

אפליקציית TIKTEK. אתר רשמי
אפליקציית TikTek/אתר רשמי
בשיתוף בנק הפועלים, בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully