וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי חגג בבית של רוית ועופר נמרודי?

רונית מטיאס

6.10.2019 / 11:26

וגם: ראש השנה באוניברסיטת תל אביב, בעלי FILA מגיע לארץ, ברטה מציגה בניו יורק ונטלי דדון מחלקת מתכונים

פותחים עונה בגינה

עופר נמרודי, הילה רהב, רון חולדאי. אביב חופי
עופר נמרודי, הילה רהב, רון חולדאי/אביב חופי

רוית ועופר נמרודי ארחו בגינת ביתם שבסביון את אירוע פתיחת העונה של ידידי בית ליסין. המוזמנים נהנו מארוחת-בוקר חלבית, ובהמשך מתוכנית שכללה ברכות של עופר, ציפי פינס, מנכ"לית התיאטרון, והילה רהב, יו"ר אגודת הידידים.

רון אבידן ולימור גולדשטיין. אביב חופי
רון אבידן ולימור גולדשטיין/אביב חופי

באירוע חולקו פרסים לשחקנים, יוצרים ועובדים מצטיינים, תרומת הילה ורני רהב, ורדה ובועז דותן, מיכל ויובל רכבי, זיו אבירם, ניקול ורוברט כהן ורוית ועופר נמרודי, חברי אגודת הידידים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ליזיקה ועמי שגיא יעל חולדאי. אביב חופי
ליזיקה ועמי שגיא יעל חולדאי/אביב חופי
אסתי גינזבורג, הילה רהב, עדי קייזמן. אביב חופי
אסתי גינזבורג, הילה רהב, עדי קייזמן/אביב חופי

בין הזוכים: השחקניות אגם רודברג ומגי אזרזר, השחקנים יניב ביטון, חי מאור ולירון ברנס והשחקן והבמאי עידו רוזנברג. אבי קושניר הנחה את התוכנית האמנותית שכללה קטעים מההצגה המוזיקלית החדשה "אפס ביחסי אנוש", בכיכובן של מגי אזרזר ומשי קלינשטיין.

ורד אילן גרינבוים. אביב חופי
ורד אילן גרינבוים/אביב חופי

בתום החלק האמנותי, הזמין עופר את כולם להמשך החגיגה הגסטרונומית ומתוקים. ביציאה קבלו האורחים שקיות מלאות בממתקים ופירות יבשים עם הקדשה אישית של רוית ועופר.

חלי ועמוס שפירא. אביב חופי
חלי ועמוס שפירא/אביב חופי

באמנותיים: גדעון וחנה המבורגר, אסף רפופורט, לוי יצחק, גיא ומיכל ברעם, נילי קריב, חלי ועמוס שפירא, אמנון דיק, ענת ובני פדני, פרופ' זאב רוטשטיין, עירית ןמושיק תאומים, אסתי גינזבורג ועדי קייזמן, יעקב פרנקל, יפית גרינברג, עליזה ואריאל יפו, לאה ושלמה נס, ציפי ופיני רובין, לימור גולדשטיין ורון אבידן, יעל ושוקי אברמוביץ', עדיה ויצחק סוארי, ישראלה שטיר, משה קראדי, סמדר נמרודי, שירי ועידן וולס, גליה ויהושע מאור, חיה ודוד גרנות, מימי ודני לוזון, צביה ויוסי גרוס, הלנה ביילין ויעקב ישראלי, רוית ואיתן בן-אליהו, אסתי ואלקס הרטמן, בני קרייתי, ברק רוזן, בת-שבע בובליל, אירמה ואבי מיכאלי.

אגם רודברג וציפי פינס. אביב חופי
אגם רודברג וציפי פינס/אביב חופי
seperator

חברים ונאמנים

ציפי לנדאו החוקרת אילה ארד ואמנון דיק. איציק בירן,
ציפי לנדאו החוקרת אילה ארד ואמנון דיק/איציק בירן

ד"ר ציפי ויגאל לנדאו, חברי חבר הנאמנים של אוניברסיטת תל-אביב, ארחו בביתם את אירוע ראש השנה של חברי חבר הנאמנים. אמנון דיק, יו"ר אגודת הידידים ועדי אולמרט המנכ"לית שהקדישה למארחים את שירו של יורם טהר-לב "סוכת שלום" קיבלו את האורחים.

עתליה עדי אולמרט, עופרה שמלצר. איציק בירן,
עתליה שמלצר, עדי אולמרט, עופרה שמלצר/איציק בירן

פרופ' יעקב פרנקל, יו"ר החבר, פרגן לעדי על הנימה הפיוטית והאנרגיה הטובה שהיא מביאה לאגודה, וסיפר על שושלת התעשיינים למשפחת לנדאו - האבא ואיש הפלמ"ח שייקה, והבן המארח יגאל, ועל מיזם רציו של השניים שהפך למציאות וצורך אמיתי. על ציפי, בעלת תואר ד"ר לחינוך אמר ששמה הוא שם נרדף לחינוך ולמהות האוניברסיטה - להצמיח דור של הון אנושי יקר ערך.

פרופ' אריאל פורת, נשיא האוניברסיטה דיווח על הקמת מכון רב תחומי לפיסיקה קוואנטית ועל התוכנית להקים מרכז לבינה מלאכותית, והתעכב על מחקר העוסק בקשר שבין כלכלה, תולעים והתנהגות בלתי רציונלית, ומה ניתן ללמוד מכך על בני האדם.

החוקרת המצטיינת פרופ' אילה ארד מהפקולטה לניהול ע"ש קולר, שהגיעה היישר מחופשת הלידה, התבשרה באירוע על קבלת תואר פרופ' וקביעות באוניברסיטה. ארד האירה בהרצאתה זרקור את הזווית הפסיכולוגית של תורת המשחקים ודיברה על סוגיית קבלת החלטות אסטרטגיות, ואמרה כי יש להתייחס לתופעות חברתיות המבוססת על החלטות רגשיות ולחקור אותן כדי להבין מהי הדרך לקבלת החלטה אסטרטגית נכונה. למשל מדוע אדם מחליט לעשות דיאטה אבל לא עומד בה או נרשם למכון כושר ומשלם לכל השנה אבל הולך רק פעם אחת. דיק שאל אותה האם יש מודלים בתורת המשחקים שיפתרו את בעיית הרכבת הממשלה החדשה.

seperator

אופנה עם מורשת

ג'ניפר רוני ויפעת אירני וג'ין יון. אלירן אביטל,
ג'ניפר רוני ויפעת אירני וג'ין יון/אלירן אביטל

ג'ין יון, יו"ר ומבעלי FILA העולמית, בעלים של תאגיד קוריאני שרכש את המותג בשנת 2007 הביא את החברה לגידול של 46% בחציון הראשון של 2019 לעומת 2018, הגיע לביקור בישראל. במהלך ביקורו, נפגש עם רוני ויוסי איראני המחזיקים בזכיינות למותג כ-30 שנה.

הם סיירו בנקודות מכירה בקניונים בישראל לקראת פתיחת חנויות עתידיות ופתיחת מוזיאון FILA במאי, בו תוצג המורשת של המותג מתחילת דרכו ועד היום. יון ביקש לבקר באתרי תיירות שונים בישראל, והתרגש במהלך הסיור. במפגש שהערך במלון "נורמן" בתל-אביב, סיפר והציג פריטי אופנה שהוצגו כמה ימים קודם בשבוע האופנה במילאנו לצד מותגי על.

seperator

רוחניות עולמית

קרין מאיר רובינשטין, פרנסיס גורי, אביבה רז שכטר ויאיר שיר. יח"צ,
קרין מאיר רובינשטין, פרנסיס גורי, אביבה רז שכטר ויאיר שיר/יח"צ

הארגון העולמי לקניין רוחני WIPO קיים במטה הארגון במשרדי האו"ם ב'זנבה, וועידה עולמית שעסקה בצמיחה של תחום הבינה המלאכותית (AI) , ודנו בה בגיבוש מדיניות קניין רוחני לתחום הבינה המלאכותית. בפאנל המרכזי נכחה קרין מאיר רובינשטין, מנכ"לית ונשיאת האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות (IATI), שציינה כי יש אתגרים גדולים העומדים היום בפני העולם בכל הנושא האימפקט של עלית הבינה המלכותית על נושאי הקנין הרוחני, אתגרים שיגדרו מחדש את נושא הבעלות על המצאות שנוצרו על ידי מערכות בינה מלאכותית.

seperator

חגיגה בסטודיו

סיניה בלנקלדר ויהודה רובינשטיין. huawei,
סיניה בלנקלדר ויהודה רובינשטיין/huawei

יהודה רובינשטיין, יו"ר ומבעלי חברת סטודיו קרמיקה - מהוותיקות בתחומה בישראל, וסיניה בלנקלדר, מנהלת השיווק, השיקן את סניף הדגל - החמישי במספר, ברחוב לח"י בני ברק, בהשקעה של 4 מיליון שקל. אולם התצוגה משתרע על-1,100 מ"ר, ומוצגים בו כל החידושים הקשורים בעולם הסניטריה, חיפויים וברזים, של מגוון מותגים בלעדיים מהמובילים בעולם, ביניהם DIESEL (ארונות אמבטיה), RANDEMONTE ברזים, COEM קרמיקה, HATRIA כלים סניטריים ועוד.

אולם הדגל, שבעברו שימש כמחסן תרופות, עוצב ותוכנן על-ידי דורית סלע וניצן הורוביץ, בסגנון מודרני-תעשייתי, ואת הפטיו עיצבו אביעד עמר מגני עד אדריכלות נוף בשיתוף עדי קדמי, והוא מצטרף לסניפי "סטודיו קרמיקה" ברעננה, ראשל"צ, בית שמש, וסניף עודפים בשוהם. החברה נוסדה בשנת 1985 והיא מתמחה בכל הקשור לעולמות החיפויים.

seperator

דור העתיד

בלה יעקובי, מירב קינן. יעל גל -און,
בלה יעקובי, מירב קינן/יעל גל -און

למעלה מ-600 בכירים ומקבלי החלטות בתחום ה-IT, ממגוון התעשיות בישראל, השתתפו בוועידת The Summit השנתית שכללה הרצאות מקצועיות ממיטב מוחות עולם הטכנולוגיה, פאנלים מרתקים ביתנים ונטוורקינג מקצועי.

מירב קינן, מנכ"לית איגוד ההייטק בישראל שהנחתה את הועידה, הכריזה על מהלכים עתידיים חשובים בתחום ההייטק, ביניהם הקמת פורום CTO במסגרת פעילות איגוד ההיי-טק בה יוזמנו חברי ההייטק למפגשים מקצועיים וייחודיים, ושותפות אסטרטגית של איגוד ההיי-טק ומערך הסייבר הלאומי לאבחון הצרכים החסרים בחברות בתחום כ"א במטרה לקדם יוצאי יחידות טכנולוגיות, בוגרי הנדסה, מדעי המחשב ללא ניסיון לקבלת ההכשרה החסרה.

בנוכחים: בלה יעקובי, מייסדת ומנכ"לית ,novilis ; מיכאל כגן, סמנכ"ל טכנולוגיות ראשי Mellanox , יניב קאלו, סמנכ"ל טכנולוגיות פנגו, אייל שמעוני, CTO קבוצת

seperator

חודש ורוד

רוחה אבקסיס חווה בכר מוחמד חאמד ורובא ורור. ארנס פרח,
רוחה אבקסיס, חווה בכר, מוחמד חאמד ורובא ורור/ארנס פרח

במתחם עופר סנטר נוף הגליל מקבוצת קניוני עופר, הושק פרויקט אוקטובר ורוד של עמותת מרים, שנועד להעלאת המודעות לסרטן השד במגזר הערבי. באירוע הוארו כנסיית "סליזיאן" ומרכז קהילתי ברקוביץ בורוד - סמל המאבק בסרטן השד.

המוזמנים נהנו מקוקטייל, דוכנים של קופות חולים מכבי וכללית שהציעו להזמין תורים לבדיקות סרטן השד, דוכן הסבר ומידע מטעם העמותה, חלוקת סרט ורוד לאורחים ועמדת צילום.

seperator

סטראטפיסטים ספורטיביים

יובל בראון ויעקב שחר. יהודה יקר,
יובל בראון ויעקב שחר/יהודה יקר

יובל בראון מבעלי סאקוני נפגש עם יעקב שחר, מבעלי מכבי חיפה ו-HYPE SPIN המגייסת סטרטאפים מתחום הספורט ומחברת אותם עם קרנות השקעה, אחת מחברות האקסלרטור - Fans on Screen, כבר ביצעה 2 פיילוטים מוצלחים עם מועדון הכדורגל מכבי חיפה.

seperator

גדולים ומאושרים

שרון איילון ושרון בלאיש. מקור יפה אפרתי,
שרון איילון ושרון בלאיש/מקור יפה אפרתי

עמותת 'גדולים מהחיים' בשיתוף נבחרת טאף מאדר, קיימו כנס 'בדרך אל האושר' - מרתון הרצאות שהכנסותיו תרומה להקמת גן סטרילי בב"ש לילדים חולי סרטן. את הכנס הנחתה שרון איילון מנהלת שת"פ בעמותה והרצו ענת הראל בנושא איזון ואיזור הנוחות, אלון כהן מנכ"ל printercenter, עידית ג'וס על גיוס, ופלי הנמר מנהיג קבוצת אנשים ומחשבים על איך לנהל בהצלחה את החיים.

seperator

כולם שווים

אהובה סקעת, דרור קונטנטו ובלה מדלי. אור גפן,
אהובה סקעת, דרור קונטנטו ובלה מדלי/אור גפן

איש העסקים שחר כחלון מבעלי אולם האירועים גאיה, השיק קמפיין צילומים ייחודי למען עמותת תהל"ה - עמותת הורים למען הורי ילדי הקהילה הגאה שפועלת לקבלת האחר בחברה הישראלית. כחלון יתרום את האולם לחתונה ענקית לזוגות להטב"ים שאין להם אמצעים. הצילומים יוצגו בתערוכה נודדת ברחבי הארץ וברשתות חברתיות ויוקדשו כתרומה לעמותת תהל"ה.

seperator

לבן בניו יורק

ניר מוסקוביץ מנהל פעילות של ברטה בניו יורק, ברטה, דניאל ג'ונאס, קווין ג'ונאס. מקור: זאביק דרור,
ניר מוסקוביץ מנהל פעילות של ברטה בניו יורק, ברטה, דניאל ג'ונאס, קווין ג'ונאס/מקור: זאביק דרור

ברטה הציגה בשבוע האופנה לכלות בניו יורק את קולקציית אביב 2020 שלה. דניאל וקווין ג'ונאס קפצו לביקור.

שמלות של ברטה בניו יורק. מקור: זאביק דרור,
שמלות של ברטה בניו יורק/מקור: זאביק דרור
seperator

חגי תשרי

לירון אלקיים נטלי דדון וכוכי איבגי. אסף לב,
לירון אלקיים נטלי דדון וכוכי איבגי/אסף לב

יואל ליאון, שגריר ישראל באוקראינה ויואב ביסטריצקי סגנו, פגשו את אליאנה תדהר ונירה יעקובוב, סמנכ"לית שיווק דלתא ישראל, על סט צילומי קמפיין החורף של דלתא שהצטלם בקייב. ליאון סיפר כמה חשוב לו לקדם ולהעמיק את קשרי התרבות, המסחר והכלכלה בין המדינות. והוסיף שהם מזהים את הפוטנציאל שיש בתעשיית הפקת הפרסומות המקומית ומקווים לשיתופי פעולה גם בעתיד.

seperator

כוח דלתא

נירה יעקובוב  אליאנה תדהר, יואל ליאון ויואב ביסטריצקי. יח"צ,
נירה יעקובוב אליאנה תדהר, יואל ליאון ויואב ביסטריצקי/יח"צ

הדוגמנית וכוכבת הרשת נטלי דדון, שנבחרה לפרזנטורית של קניון הדר בירושלים, הגיעה לסט הצילומים לצילום קמפיין חגי תשרי. לירון אלקיים מנהלת הקניון וכוכי איבגי מנהלת השיווק, קפצו לבקר וקיבלו מדדון מתכונים לחגים.

seperator

יוון בטבריה

ענת אהרון, אביה מזרחי מגן, דוד פתאל. יונתן שדה,
ענת אהרון, אביה מזרחי מגן, דוד פתאל/יונתן שדה

דוד פתאל, יו"ר ומנהל כללי רשת מלונות פתאל, ואביה מזרחי מגן, מנכ''לית מלונות פתאל ישראל קפצו לברך את עובדי ומנהלי המשרד הראשי וחטיבת השיווק והמכירות של רשת פתאל תל-אביב, שחגגו גיבושון באווירה יוונית בחוף נאמוס בטבריה. בתוכנית: ארוחות, ספורט ימי, תחרויות, טברנה יוונית, מתנות ושבירת צלחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully