וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמשת המכשירים ששום מטבח לא יכול בלעדיהם

בשיתוף ניופאן

3.11.2019 / 8:46

בעידן של היום בישול טוב הוא לא רק ידע רחב ויד טובה, אלא גם טכנולוגיה חדשנית שמאפשרת לחסוך זמן ואנרגיה ומרחיבה את יכולות הבישול שלכם. הכירו חמישה מכשירי חשמל למטבח שיקלו עליכם ויהפכו את הבישול לאיכותי, קל ומהיר יותר

מוצרי מטבח Moulinex. יח"צ,
חברת Moulinex אחראית לכמה ממוצרי החשמל המהפכניים בתולדות הבית והמטבח/יח"צ

המטבח הוא לב הבית. הוא חייב להיות מקום שנוח וכיף לנו לבשל בו וחוץ ממיקום הכיריים או גודל השיש, מה שקובע בסופו של דבר את מידת ההנאה וכמות הזמן שנבלה בו היא הטכנולוגיה.
ב-1931 יצר ז'אן מנטלה מכשיר שיוצר מרקם חלק וקטיפתי לפירה עבור אשתו וב-1932 הקים את חברת Moulinex, שאחראית לכמה ממוצרי החשמל המהפכניים בתולדות הבית והמטבח.

ל-Moulinex מגוון רחב של מוצרים מעולים - מיקסרים, בלנדרים, מעבדי מזון למגוון רחב של שימושים, קוצצי מזון, מטחנות בשר ובלנדרים ידניים. כל אלה עונים על כל צרכי הבשלנים - מלישת בצק ועד לערבול רטבים ושייקים. מוצרי החברה נמכרים בישראל בפריסה ארצית ועתה יוצא המותג הצרפתי עם סדרת מכשירי חשמל חדשים למטבח, אשר השימוש בהם הופך את מלאכת הבישול לקלה, נוחה, מהירה ואיכותית יותר. הכירו את חמשת המכשירים שיהפכו את המטבח שלכם למושלם.

מטחנה ביתית

אם אתם בשלנים איכותיים שאוהבים לעשות הכול בעצמכם מאל"ף ועד ת"ו, אתם חייבים מטחנה איכותית במטבח. כיום המטחנה אינה רק לבשר ואינה חייבת לשמש רק קרניבורים - גם צמחוניים וטבעוניים יכולים ליהנות ממנה ולטחון מוצרי מזון שונים, דוגמת סייטן.

מטחנה ביתית תאפשר לכם להשתמש בחלקים טריים ונקיים להכנת מגוון מנות מבשר, דגים או אפילו ירקות, להכנת קבבים, קציצות ואף לביבות במרקם ועובי שמתאים לכם. מטחנה עוצמתית יכולה להתמודד עם כמויות גדולות של חומר גלם ומתאימה למשפחות גדולות או קטנות, העיקר שהעבודה מתבצעת במהירות מרבית וללא מאמץ.

מה אתם חייבים: מטחנות הבשר של Moulinex הן בעלות עוצמה ויש להן יכולות עיבוד של כמה קילוגרמים של בשר בדקה, כולל מצב של REVERSE המאפשר שחרור קל ומהיר של שאריות המזון וניצול מקסימלי מהכמות שלו. העיצוב האלגנטי מאפשר להניח אותה על השיש גם כפריט עיצובי ולא רק פרקטי וחלקיה קלים ונוחים לפירוק ולניקוי.

מוצרי מטבח Moulinex. יח"צ,
מעבדי המזון של Moulinex משלבים באופן מושלם מהירות ועוצמה/יח"צ

מעבד מזון

בשונה מבלנדר, למעבד מזון יש להבים חדים מאוד וזאת משום שעליו להתמודד עם סוגי מזון שונים ולאפשר את עיבודם באופן מרוכז יותר. מעבד מזון עושה לכם חיים קלים במטבח משום שהוא מכשיר המיועד לשימושים מגוונים ובלחיצת כפתור הוא חוסך זמן רב ומגיע לתוצאות שלא תגיעו אליהן בעזרת חיתוך עם סכין. מסלטים אלגנטיים, עוגות מושקעות ועד קיצוץ וערבוב בשר ותבלינים - מעבד המזון הוא הסו-שף הפרטי שלכם במטבח.

מה אתם חייבים: מעבדי המזון של Moulinex משלבים באופן מושלם מהירות ועוצמה. יש להם מגוון תוכניות הפעלה המתאימות למגוון שימושים ומערכת Easy Lock ייחודית המאפשרת סגירת מכסה קלה, מהירה ובטיחותית. סט האביזרים מתאים להכנת מגוון מאכלים רחב והוא קל מאוד להרכבה ולניקוי. בארסנל של Moulinex כמה דגמים שיתאימו הן למשפחות גדולות והן למשפחות קטנות.

בלנדר

רבים טועים לחשוב שבלנדר ומעבד מזון הם אותו מכשיר. ובכן, יש הבדלים ביניהם במאפיינים ובשימוש. לבלנדר יש להבים מעט קהים יותר מאלה של מעבד מזון והוא מושלם להכנת שייקים, קוקטיילים, מחיות לתינוקות, מרקים סמיכים ועוד. ככל שהספק המנוע גבוה יותר כך הבלנדר יוכל להתמודד עם חומרים קשים ובכמות גדולה. מנוע עוצמתי מבטיח מכשיר עמיד יותר שניתן לעבוד איתו לאורך זמן מבלי שיתחמם.

מה אתם חייבים: ל-Moulinex יש בלנדרים שונים שלכולם משותף דבר אחד: הם עשויים מחומרים איכותיים ויש להם סכיני פלדת אל חלד חדים שיקצצו את המזון ויבצעו מספר פעולות ערבול. לבלנדרים יש נעילה מוגנת לבטיחות מרבית, הם בעלי מהירויות שונות והמגוון מאפשר לבחור כאלה עם גודל מכל רצוי לכם.

בלנדר מוט

בלנדר מוט מאפשר לרסק, לטחון או להקציף בקלות מגוון רחב של מוצרי מזון והוא מצוין להכנת מרקים, בלילות, רטבים ושייקים. ככל שעוצמת בלנדר המוט גבוהה יותר כך הוא מסוגל להתמודד עם חומרים קשים יותר דוגמת קרח, אגוזים, תבלינים או ירקות שורש. מנוע עוצמתי ומגוון מהירויות מאפשרים לו לחתוך את המזון בצורה יעילה יותר מבלי להתחמם. בלנדר מוט מאפשר לעבוד איתו בנוחות בסירים עמוקים ובכלים גבוהים ולעבד את המזון בעזרת פולסים לחיתוך גס או דק.

מה אתם חייבים: ל-Moulinex יש מגוון בלנדרים ואחד מהם הוא בלנדר מוט בעל מנוע עוצמתי של 1000W ולו להבים מצופים טיטניום שמאפשרות חיתוך וריסוק מהירים. כמו כן, ניתן לבצע בו מוון פעולות כמו הקצפה וערבול באמצעות אביזרים נוספים. למכשיר 25 מהירויות שונות ומצב טורבו, הוא מתאים לכתישת קרח והעיצוב שלו מאפשר אחיזה נוחה.

מוצרי מטבח Moulinex. יח"צ,
להבים מצופים טיטניום שמאפשרות חיתוך וריסוק מהירים. בלנדר מוט של Moulinex/יח"צ

בלנדר מכין מרק

מטבח משודרג הוא מטבח שמאפשר לכם להרחיב את יכולות הבישול שלכם בעזרת מכשור חדשני. אוהבי המרקים, במיוחד בחורף, חייבים מכשיר שיוכל לסייע להם להכין מרקים עשירים ומרוכזים בטעם, בקלות ובמהירות.

מה אתם חייבים: בלנדר מחמם של Moulinex בנפח כולל של שלושה ליטרים, הוא המכשיר האולטימטיבי לאוהבי המרקים. יש לו ארבע תוכניות קולינריות להכנת מנות קרות, מרקים במרקמים שונים וקומפוטים למיניהם וכל זה בלחיצת כפתור אחת. למכשיר יש תכנית ניקוי מהירה ואפשרות לשמור על החום של המרק עד 40 דקות לאחר סיום התכנית, כך שמדובר בכלי מושלם לאירוח או לארוחות משפחתיות שבהם אתם רוצים להגיש את המרק חם וטעים ברגע הנכון.

בנוסף לחמשת המכשירים שפירטנו כאן, לחברת Moulinex, בעלת מוניטין של 90 שנה, מגוון רחב של מוצרים איכותיים, שיתאימו לצרכיהם ולכיסיהם של בשלנים רבים.

בלנדר מחמם של Moulinex. יח"צ,
בלנדר מחמם של Moulinex/יח"צ
בשיתוף ניופאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully