וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסייל המטורף של סוכות: רהיטים לבית ולגן בהנחה שתעשה לכם את החג

בשיתוף וואלה! שופס, בשיתוף וואלה! שופס

15.10.2019 / 0:00

סוכות הוא חג של טיולים ופסטיבלים אבל גם של מבצעים על רהיטים שאסור לפספס. בוואלה! שופס מזמינים אתכם ליהנות ממבצע לוהט: אלפי פריטים לבית ולגן ללא מע"מ. קבלו שלושה דילים לוהטים במיוחד, שיספקו לכם הצצה למה שמחכה לכם באתר

מיטת עץ מדגם יהלי מעץ מלא. יח"צ,
מיטת עץ מלא מדגם יהלי/יח"צ

סוכות הוא החג שסוגר את חודש החגים וזהו ללא ספק אחד החגים הכיפיים בשנה. ימי החג הראשון, חול המועד והחג השני הם ימים של טיולים, חופשות בחוג, ארוחות משפחתיות וכמובן פסטיבלים רבים של מוזיקה ותרבות. בנוסף להיותו חג האסיף, סוכות מסמל ומציין את הנדודים של בני ישראל במדבר, והמגורים שלהם במבנה ארעי. לכן, אין מתאים יותר מחג סוכות לחדש את הבית. בין אם אתם מארחים בסוכה שלכם או מתארחים בסוכתם של אחרים, כדאי מאוד לנצל את ההזדמנות ולהתחבר לאתר וואלה! שופס וליהנות מהמבצע המיוחד לחול המועד סוכות: אלפי רהיטים לבית ולגן ללא מע"מ.

סייל מטורף בסוכות: לכל הרהיטים והמוצרים ללא מע"מ באתר וואלה! שופס

שלושה דילים שווים שאתם חייבים לבית שלכם:

מיטת ילדים מעץ מלא

אין ספק שלינה בסוכה בימי החג ובחול המועד הם הזדמנות לחוויה משפחתית, אבל בצאת החג הילדים שלכם ישמחו לקבל מיטה חדשה ואיכותית. לשינה יש השפעה גדולה על איכות החיים והתפקוד במהלך היומיום ואתם ודאי תרצו שהילדים יישנו על מיטה יציבה, חזקה, מעץ מלא, שתלווה אותם שנים קדימה. מיטת עץ מדגם יהלי, בעיצוב קלאסי עם ידיות אינטגרליות, שכוללת מיטה נפתחת נוחה לשליפה וכן שתי מגירות אחסון ומעקה בטיחות, היא בדיוק המיטה עבורכם. בתוספת תשלום אפשר גם לרכוש מזרן איכותי שישלים חוויית שינה חלומית.

מחיר מבצע: 1,060 לאחר הנחת מע"מ.

מיטת עץ מדגם יהלי מעץ מלא. יח"צ,
מיטת עץ מלא מדגם יהלי/יח"צ

מערכת ישיבה פינתית

חדר המגורים בבית הוא המקום שבו אתם מבלים הכי הרבה זמן. כאן אתם אוהבים לארח, לצפות בטלוויזיה או סתם לשכב על הספה ולנוח או לקרוא. אתם רוצים שחלל הסלון יהיה נוח, מעוצב, יפה ונעים. מערכת ישיבה פינתית אלגנטית ומעוצבת היא בדיוק מה שהבית שלכם צריך כדי להפוך לנוח ויפה יותר.

במסגרת המבצע של וואלה! שופס ישנן שתי מערכות ישיבה פינתיות מדגם אמסטרדם עם ריפוד מבית Garox שיעניקו לחדר המגורים מראה מודרני, במגוון צבעים לבחירה. מערכת ישיבה פינתית אחת היא עם ריפוד בד נעים למגע וברמת גימור גבוהה ומערכת הישיבה הפינתית השנייה היא עם ריפוד דמוי עור אלגנטי, מפנק וקל לניקוי.

למערכת ישיבה פינתית מדגם GAROX, עם ראשים מתכווננים וריפוד בד או דמוי עור.

מחיר מבצע: 1,992 ש"ח לאחר הנחת מע"מ.

מערכת ישיבה פינתית מדגם אמסטרדם עם ריפוד בד מבית Garox. יח"צ,
מערכת ישיבה פינתית מדגם אמסטרדם עם ריפוד בד/יח"צ
מערכת ישיבה פינתית מדגם אמסטרדם עם ריפוד דמוי עור מבית Garox. יח"צ,
מערכת ישיבה פינתית מדגם אמסטרדם עם ריפוד דומי עור/יח"צ

כיסא גיימרים

ברור שגם הילדים שלכם אוהבים לשחק במחשב במשחקי רשת או לשבת מול הטלוויזיה ולהתחבר לקונסולת המשחקים. ומה אתכם? אתם בטוח תשמחו לכיסא נוח ומפנק שיתמוך בגב שלכם בזמן שאתם גולשים במחשב או יושבים בפינת העבודה. כיסא גיימרים מדגם MAX, בעל מנגנון הגבהה והנמכה ובשני צבעים שונים לבחירתם, גם יכניס טאצ' עיצובי מעניין לפינת המחשב וגם יספק לילדים ולכם תמיכה טובה לגב. אפשר גם לכוונן את הכיסא עד זווית גב של 45 מעלות, כך שהילדים ירגישו בנוח להישען אחורה ולשחק ויש לו אפשרות של נדנוד ונעילה.

מחיר מבצע: 341 שקלים לאחר הנחת מע"מ.

סייל מטורף בסוכות: לכל המוצרים והרהיטים ללא מע"מ באתר וואלה! שופס

*תוקף המבצע 15/10-21/10 בחצות.
*ההנחה בגובה שיעור המע"מ | המחירים המוצגים באתר הינם לאחר ההנחה | למסומנים בתו המבצע.

כיסא גיימרים מדגם MAX. יח"צ,
כיסא גיימרים מדגם MAX/יח"צ
בשיתוף וואלה! שופס, בשיתוף וואלה! שופס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully