וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גינדי החזקות מכרה את שרונה מרקט ב-160 מיליון שקל לחברות ביג ומגה אור

שני מוזס

10.10.2019 / 8:00

לפי הודעת החברה, העסקה כוללת רק את מתחם הקמעונאות והאוכל וללא החניון הציבורי הצמוד המוערך ב-240 מיליון שקל

שרונה מרקט. צילום: תמר מצפי, גלובס
שרונה מרקט/גלובס, צילום: תמר מצפי

גינדי החזקות מכרה את שרונה מרקט ב-160 מיליון שקל לחברות ביג ומגה אור, כך מסרה הערב (ד') בהודעה לתקשורת חברת גינדי החזקות. לפי ההודעה, העסקה כוללת רק את מתחם הקמעונאות והאוכל וללא החניון הציבורי הצמוד המוערך ב-240 מיליון שקל. בשלב זה יישאר החניון במתחם בבעלות גינדי החזקות, כך לפי ההודעה. בחודשים האחרונים עסקים רבים עזבו את המתחם על רקע פדיונות חלשים.

מתחם שרונה מרקט נפתח ביולי 2015 על ידי חברת גינדי החזקות. המרכז חולש על שטח של כ-8,700 מ"ר, ובו כ-90 חנויות, דוכנים ומסעדות. שטח עסק ממוצע הוא 50 מ"ר. כבר לאחר 8 חודשים שבהם המתחם שגשג, החלו הבעיות. במרץ 2016 תושבי המגדלים שהתנגדו לפתיחתו של המתחם הגישו תביעה נגד קבוצת גינדי. ביוני 2016 התרחש בו פיגוע, שפגע גם בפדיונות וגם במורל של עובדי ובאי המתחם. רצף האירועים פגע בעסקים גם במתחם החנויות שבפארק שרונה, וגם במרקט עצמו.

באוקטובר 2016 הודיעה גינדי כי מנכ"ל שרונה מרקט, שלומי חג'ג', עוזב את תפקידו, לאחר פחות משנה, ובמקומו מונה ליאור אשכנזי. גם במתחם שרונה הייתה תחלופה לא מועטה: גיל גזית הוא המנכ"ל השלישי מאז פתיחתו. בשל הטלטלות נאלצה ההנהלה להתמודד עם תלונות של בעלי העסקי על פדיונות נמוכים, וחלקם אף עזבו.

את העסקה הובילו רו"ח ליאור אשכנזי מנכ"ל שרונה מרקט יחד עם עו"ד אסף אדלר, סמנכ"ל פיתוח עסקי של גינדי החזקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully