וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבורת בלאגן ודיאנה טרמבץ' הגיעו לעשות סדר באלון מורה

בשיתוף קק"ל, בשיתוף קק"ל

13.10.2019 / 0:00

כוכבי הרשת הצטרפו למתנדבי "קק"ל למען הקהילה" וסייעו לצבוע, לשפץ ולעזור למשפחות ולילדים עם צרכים מיוחדים ביישוב. "היה סופר מספק וסופר כיף, תעזרו לקהילה - זה חשוב". צפו

צילום: אייל אביב, עריכת וידאו: דפי מקל

רגע לפני חגי תשרי נערך שבוע "קק"ל למען הקהילה" שהובילה קרן קימת לישראל זו השנה השנייה ברציפות. במשך השבוע התפרסו אלפי מתנדבים ב-237 מוקדי פעילות ברחבי ישראל, בהובלה ובמימון של קק"ל ועסקו בשדרוג שדרוג חיצוני ופנימי של בתים ומבנים, בהם בתים של קשישים וניצולי שואה, מועדונים לנוער, לקשישים, לעולים ולבעלי צרכים מיוחדים.

הפרויקט הוא פרי יוזמתו של יו"ר קק"ל דניאל עטר ואת המתנדבים הובילו עובדי קק"ל. לקחו בו חלק גם נציגי הרשויות המקומיות, גמלאים, תנועות וארגוני הנוער, חניכי מכינות קדם-צבאיות, חוגי הסיירות של קק"ל, עובדי חברות הייטק ועוד. מי שעוד התנדב לעזור הם קבוצת "בלאגן" שבה חברים עופרי פיינשטיין, שון בן זקן, שון בלו ועומרי קטרי, ואליהם הצטרפה האינסטגרמית והבלוגרית דיאנה טרמבץ'. החבורה הגיעה לאלון מורה כדי לסייע למשפחתה של תושבת המקום שנפטרה. "ניקינו, סידרנו ומיינו את הבגדים", אומרת עופרי פיינשטיין, "היה מרגש מאוד". לאחר מכן המשיכה החבורה למועדונית לילדים עם צרכים מיוחדים וסייעו לצבוע אותה. "הגענו כדי לצבוע, לסדר ולאנשים האלה טוב", אומרת טרמבץ'.

הפרויקטים התקיימו במקומות שבהם ישנו צורך חיוני בעזרה לאוכלוסייה לשפר את סביבת חייה ולאפשר לה לפתוח את השנה בצורה טובה יותר. פעילות המתנדבים הפריחה חיים חדשים במקומות הללו, בין היתר, באמצעות צביעה חיצונית ופנימית של מבנים, שתילת פרחים, הצבת אדניות נוי, ספסלים ועוד. "תעשו משהו טוב בשביל עצמכם, צאו החוצה, לכו תתרמו, תעזרו לקהילה - זה חשוב", הם מסכמים. "זה סופר מספק וסופר כיף".

בשיתוף קק"ל, בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully