וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: למה אכלו במרכז פרס דובוני גומי?

רונית מטיאס

24.10.2019 / 11:30

היזמית קארן גילרמן ואיש העסקים דודי אסרף מתחתנים, משה קראדי מרצה במיאמי ו-BBB יוצאים עם סידרת רשת חדשה

סוף הקיץ

שמואל עטייה משה נור. חן שנהב,
שמואל עטייה משה נור/חן שנהב

אמש התקיימה מסיבת סוף הקיץ של חוג ידידי מרכז פרס לשלום ולחדשנות, בניהולה של יונה ברטל. המסיבה נערכה בביתו של רפי מהודר, ממציא הטפטפות, במגדלי אקירוב בתל-אביב.

רוני גמזו, דני וג'ניס גילרמן, חמי פרס. חן שנהב,
רוני גמזו, דני וג'ניס גילרמן, חמי פרס/חן שנהב

בתום קוקטייל אנין טעם, טעמו הנוכחים סוכריות גומי דובונים עשויות מחגבים, ונחשפו לשתי טכנולוגיות פורצות דרך. בחלק המוזיקלי אקפלה בביצוע מקהלת הקאמרי בניצוחו של מיכאל שני, שביצעה את היצירה "מקהלת העבדים" מתוך האופרה נבוקו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
חמי פרס, רפי מהודר, מיקי שטראוס. חן שנהב,
חמי פרס, רפי מהודר, מיקי שטראוס/חן שנהב

בחוגגים: חמי פרס, יו"ר מרכז פרס לשלום ולחדשנות; פרופ' ציקי ולדן; אפרת דובדבני, מנכ"לית המרכז; מיקי ועדי שטראוס; פרופ רוני גמזו, מנכ"ל המרכז הרפואי איכילוב; רינת ומוטי כוזהינוף, בעלי פרויקט בראשית; עתליה שמלצר, נשיאת קבוצת שלמה; ג'ניס ודני גילרמן; הניה ומשה נור, מבעלי קבוצת נור; רחל ושמואל עטייה מעטייה נכסים; מנואלה דבירי, גליה אלבין; דליה נאמן, מיכל פורר, עליזה יפו.

יונה ברטל, מוטי ורינת כוזהינוף , עדי שטאוס. חן שנהב,
יונה ברטל, מוטי ורינת כוזהינוף , עדי שטאוס/חן שנהב
seperator

ביקור הסר

שי ויס, המנכ"ל הישראלי של חברת וירגין אטלנטיק הבינלאומי וסר ריצ'רד ברנסון. איציק בירן,
שי ויס, המנכ"ל הישראלי של חברת וירגין אטלנטיק הבינלאומי וסר ריצ'רד ברנסון/איציק בירן

סר ריצ'ארד ברנסון, מבעלי קבוצת וירג'ין, נחת אתמול בישראל לרגל פתיחת קו הטיסות היומי של חברת Virgin Atlantic בין לונדון לתל אביב. חברת וירג'ין אטלנטיק מיוצגת בישראל על-ידי ממן אוויאישן. ברנסון הגיע מלווה בשי ויס, המנכ"ל הישראלי של החברה הבינלאומית, ו- 50 אנשי תקשורת מאנגליה.

אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות, קיבל את פניו כשירד מהמטוס, והתרגש כשברנסון נישק את אדמת ארץ הקודש. במהלך הטיסה שארכה כ-5 שעות הוגשו קוקטיילים בהשראת העיר תל-אביב, שרקחה הברמנית הישראלית דריה מחוטה שנבחרה לאחרונה להוביל את הקמפיין הבינלאומי של וודקה גרייגוס. ברנסון ופמליתו התארחו בפתאל טרמינל למפגש ראשון עם התקשורת הישראלית.

סר ריצ'רד ברנסון. איציק בירן,
סר ריצ'ארד ברנסון/איציק בירן

ברנסון אמר שהוא נרגש לנחות על אדמת ארץ ישראל, וכל פתיחת מסלול מרגשת אותו, על אחת כמה וכמה הקו לישראל שציפה לפתיחתו, ולו רק בשביל לחוות שוב את חיי הלילה הסוערים של תל אביב. ויס ציין כי כילד ירושלמי, לא דמיין שיחזור לישראל יחד עם המייסד של חברת וירג'ין אטנלנטיק סר ריצ'רד ברנסון כדי לחגוג את התרחבות החברה וכניסתה לישראל, וזהו רגע מאוד מיוחד עבורם.

דריה מחוטה, סר ריצרד ברנסון דיילת ושי וייס. איציק בירן,
דריה מחוטה, סר ריצרד ברנסון דיילת ושי וייס/איציק בירן

הלוי ברך על הצטרפות שחקן מוביל לשוק הטיסות שיסייע להגדלת היצע הטיסות מבריטניה ויתרום להמשך שבירת שיאי התיירות הנכנסת לישראל, וציין כי וירג'ין אטלנטיק היא אחת מחברות התעופה הצומחות בעולם והם מקווים שטיסת הבכורה תביא בעקבותיה קווי טיסה נוספים לישראל ותוביל לצמיחה משמעותית במספר התיירים הנכנסים מבריטניה.

הבוקר ברנסון השתתף בכנס חדשנות ויזמות במרכז פרס לשלום, קפץ לביקור חטוף בשוק הפשפשים והערב יקיים מסיבה גדולה למוזמנים בלבד.

seperator

סבוב שני

קארן גילרמן ובניה יון ורון הראל. רונית מטיאס,
קארן גילרמן ובניה יון ורון הראל/רונית מטיאס

היזמית קארן גילרמן ואיש העסקים דודי אסרף נישאו בחתונה מרגשת באולמי הטראסק בנמל תל-אביב. השניים הובלו לחופה כל אחד על-ידי ילדיו מנישואיו הראשונים. דני גילרמן, אבי הכלה ברך את הזוג במהלך החופה והתרגש עד דמעות. המוזמנים נהנו מארוחת ערב של קייטרינג מיקלה, הופעה של להקת "לייב", עמדת המבורגר שנפתחה לאחר חצות, ומסיבת ריקודים שנמשכה עד השעות הקטנות.

קארן גילרמן ודודי אסרף. רונית מטיאס,
קארן גילרמן ודודי אסרף/רונית מטיאס

בחוגגים: טלי ואבי אנג'ל, סמי סגול, עו"ד לורי בירנבוים גייזלר, עליזה ואריאל יפו, אבי גבאי, גלעד קלטר, ראלי וג'ק סמית.

seperator

ביטחון עולמי

לוי ניסים, זוהר עוזי, קראדי משה, גרשוני אמנון, קראדי דורית צדוק דרור, דוד עברון. יח"צ,
לוי ניסים, זוהר עוזי, קראדי משה, גרשוני אמנון, קראדי דורית צדוק דרור, דוד עברון/יח"צ

משה קארדי, יו"ר דלק ישראל, שב ממיאמי, שם קיים סבב הרצאות בפני כ-250 חברי קהילות ישראליות יהודיות, רובם אנשי עסקים ויוצאי מערכת הביטחון. נושאי ההרצאה נסובו סביב קבלת החלטות במצבי משבר ובמציאות משתנה. ההרצאות לווו בסיפורים של המציאות הישראלית מעולם התוכן בו עסק קראדי כמפכ"ל המשטרה ובמציאות מהעולם העסקי בו הוא פעיל כיום.

seperator

מסע קולינארי

דנה פרידר, אהובה תורגמן, יעל הר אבן. אלעד גוטמן,
דנה פרידר, אהובה תורגמן, יעל הר אבן/אלעד גוטמן

בכירי רשת מסעדות ההמבורגרים BBB חגגו בסניף הרשת ברחוב הארבעה בת"א את השקת בורגר טריפ 3 - סדרת רשת חדשה הכוללת 3 פרקים, ומתעדת את דנה פרידר הפרזנטורית של הרשת והשף הראשי אילן פנחס, שיצאו למצוא בארגנטינה את ההמבורגרים הטובים ביותר.

יעל הר אבן המשנה למנכ"לית קבוצת BBB אמרה כ היא לא מכירה רשתות ישראליות אחרות מתחום המזון שמשקיעות כל כך הרבה בפרסום, שנה אחרי שנה, בפלטפורמות כה רבות, ובתקציבים עתירי השקעה. הקמפיין הוא חלק ממסע פרסום מתמשך של 3 שנים, כשבכל שנה יוצאת פרידר למקומות שונים בעולם, שם פוגשת שפים מקומיים, ומביאה את ההמבורגרים הנבחרים מאותם יעדים למסעדות הרשת בארץ.

seperator

בסוכה של עובדיה

עתליה שמלצר, ירדנה עובדיה, רבקה ושמואל ביסטריצקי. huawei,
עתליה שמלצר, ירדנה עובדיה, רבקה ושמואל ביסטריצקי/huawei

אשת העסקים ירדנה עובדיה, ערכה בביתה אירוע לכבוד סוכות. המוזמנים נהנו מארוחת ערב של קייטרינג ארז וחנן, הופעות של הטיש הגדול, חיים משה, הפרויקט של רביבו ואבנר גדסי, ישיבה בסוכה המעוצבת וריקודים. בתום החג ערכה אירוע נוסף של הקפות שניות בו נהנו כולם עם ריקוד עם ספרי התורה שבבעלותה ומגוון ממתקים.

seperator

משפחה מעוצבת

רועי וילדר משה נור, עופרה שמעוני. רפי דלויה
רועי וילדר משה נור, עופרה שמעוני/רפי דלויה

קבוצת 'עפרה שמעוני' השיקה על גג ביתן 2 החדש של EXPO תל אביב, את אפליקציית 'דירה נאה LUXURY' ממשק מהפכני שמחבר בין עסקים וחברות בעולמות עיצוב הפנים, לקהל מקצועי של אדריכלים ומעצבים, במטרה למקסם את פוטנציאל העסקאות עבור כל אחד מהצדדים. האפליקציה מרכזת ספקים ונותני שירות שנבחרו בקפידה ומחויבים לאמנת שירות.

האירוע נערך בערב הפתיחה של 'תערוכת רהיטי ישראל', מה שאפשר למוזמנים הצצה ראשונית לתערוכה. שמעוני אמרה כי מדובר במועדון חברים אקסקלוסיבי ונחשק, שמאפשר חשיפה לאדריכלים ולנותני השירות באפיקים ייחודיים. היא אמרה כי שהעובדה שהיא אישה חרדית מבני ברק, שגדלה ללא טלוויזיה, אינטרנט ושאר אמצעי תקשורת רק מעצימה את ההישג שלה ככזו המצליחה להביא בשורה מהפכנית לענף שתהיה מונגשת בכל סמארטפון.

סטפן וריקי בן ארי הרקידו את: רועי וילדר, מנכ"ל גרופ תערוכות המפיקה את תערוכת רהיטי ישראל 2020; הניה ומשה נור, בעלי קבוצת נור; רינת ומוטי כוזהינוף, בעלי פרויקט בראשית; אייל ברקוביץ' הפרזנטור של התערוכה; אריה ויסמן מ'ויסמן אחזקות' בעלי רשת שמרת הזורע; חיליק לסרי, מבעלי גיפט קארד; רוני מזרחי מבעלי מזרחי ובניו; אוסנת מיכאלי, מנכ"לית עמותת שלווה.

seperator

החיים בסרט

עוזי ברזילי, פיליפ רות', אפי ליפשיץ. משה מעוז,
עוזי ברזילי, פיליפ רות', אפי ליפשיץ/משה מעוז

חברת MOVIELAND מקבוצת "שורה 9 החזקות", השיקה בקניון עזריאלי חיפה בהשקעה של 20 מיליון שקלים, מתחם קולנוע חדש הכולל 7 אולמות. צפו בפרמיירה בינלאומית לסרט "ג'ארהד 4 - חוק השבות" בהפקת יוניברסל, נציגי חברת יוניברסל, מבעלי חברת ההפקות U.F.O ;פיליפ רות ועוזי ברזילי, מפיקים שותפים; אפי ליפשיץ, מנכ"ל רשת מובילנד; עופר שביט, מנכ"ל קניון עזריאלי חיפה; ארנון תורן, מנכ"ל קניוני עזריאלי.

seperator

החיים בפיתה

יוסי שטרית ודוד אלמקייס. אפיק גבאי,
יוסי שטרית ודוד אלמקייס/אפיק גבאי

לאחר הצלחת פיתה מונטנה, פתחו השפים דודו אלמקיאס ויוסי שיטרית מקבוצת דוד ויוסף במתחם אינשטיין בולווארד ברמת-אביב, מתחם אוכל חדש וייחודי המשלב בית מאפה המבוסס על טאבון ולצדו מסעדת בשרים. למודאגים, המקום כשר בהשגחת הרבנות ת"א.

החברים הוזמנו לטעום בורקסים, קרואסונים ולחמים, מאפי טאבון ייחודיים, סלטים וכריכים, והשניים הבטיחו כי בשעות הבוקר תוגש במקום ארוחת-בוקר אטרקטיבית לצד קפה איטלקי. במסעדת הבשרים גריל פחמים אותנטי, ובו מגוון בשרים על שיפודים, סטייקים, ואפילו אשנב לרחוב המציע פיתות עמוסות בכל טוב עד השעות הקטנות של הלילה.

seperator

יינות ורודים

נדב ארנס וסיגל רצין. מקור שטרן אריאלי1,
נדב ארנס וסיגל רצין/מקור שטרן אריאלי1

נדב ארנס, מנכ"ל יקבי כרמל, וסיגל רצין, מנכ"לית עמותת "אחת מתשע" המעניקה תמיכה וסיוע למתמודדות עם סרטן שד ובני משפחותיהן, ופועלת להגברת המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם, נפגשו לרגל חודש העלאת המודעות לסרטן השד, והבטיחו להמשיך זו השנה השנייה בפעילות תמיכה במסגרתה יקבי כרמל יתרמו לעמותה שקל אחד על כל מכירת בקבוק רוזה מסדרות Selected, אזורית ו-VATS.

ארנס אמר כי הם רואים חשיבות בשילוב בין הפעילות העסקית ותרומה לקהילה כחלק מחזון החברה. בנוסף, במסגרת הפעילות, עד סוף נובמבר, עובדי "יקבי כרמל" ייצאו לפגוש את הצרכנים בנקודות המכירה בכל רחבי הארץ, על מנת להעלות את המודעות ולעודד לתרום.

seperator

ורוד עולה

בריאן ליידן ומרטין קופר. יח"צ,
בריאן ליידן ומרטין קופר/יח"צ

לרגל חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד המצוין בחודש אוקטובר, נרתמה רשת בתי הספר למקצועות היופי "נייל סטודיו" למען האגודה למלחמה בסרטן ותתרום כ-30% מסך מכירות הלקים הוורודים מכל המותגים שברשותה במהלך חודש המודעות. בנוסף לתרומתה, יצאה נייל סטודיו בקמפיין רשת שיאתגר מובילות דעה, לשתף תמונת מניקור ורוד להעלאת המודעות.

seperator

באקסטרים

אמיר מצא ואופיר אורן. יח"צ,
אמיר מצא ואופיר אורן/יח"צ

ליימן שליסל, בשיתוף קניון עזריאלי תל-אביב, השיקו חנות קונספט ייחודית למותג מנטוס עם מגלשת האקסטרים הארוכה ביותר שנבנתה אי פעם בקניון. אמיר מצא, מנהל תחום סוכריות ומסטיקים בליימן שליסל אמר שמדובר בפעילות ראשונית וייחודית, שתאפשר לישראלים להיות הראשונים בעולם לגלוש במגלשת האקסטרים של מנטוס ולבקר בחנות המותג בה מוצעות רק סוכריות במשקל. אופיר אורן מנכ"ל הקניון אמר כי כחלק מהאסטרטגיה לחדש ולרענן את תמהיל החנויות והפעילות בקניון, הם גאים לשתף פעולה עם מותג מנטוס.

seperator

באהבה מלונדון

אווה לנסקה ודב פאטל. מקור שטרית מדיה גרופ,
אווה לנסקה ודב פאטל/מקור שטרית מדיה גרופ

אוה לנסקה בימאית יהודיה ממוצא רוסי המתגוררת ויוצרת בלונדון, פגשה בפרמיירה של הסרט "ההיסטוריה האישית של דיוויד קופרפילד" שנערכה בפסטיבל הסרטים ה -63 בלונדון, את השחקן דב פטאל. לנסקה הפעילה לטובת ישראל ותורמת לגופים שונים בארץ ולארגונים יהודיים בחו"ל, הזמינה את פטאל לבקר בישראל.

seperator

לא לאלימות

ציון אמיר , אייל מדני אבי חימי. שי דורי,
ציון אמיר , אייל מדני אבי חימי/שי דורי

במתחם "מיני ישראל", נערך ערב הצדעה לעמותת "לא לאלימות" הפועלת בקרב בני נוער מכל המגזרים, במטרה למגר את האלימות. אייל מדני, מנכ"ל מיני ישראל אייל מדני; השר זאב אלקין, שקיבל אזרחות כבוד במיני ישראל; האלוף דני יתום; עו"ד ציון אמיר; עו"ד אבי חימי, יו"ר לשכת עורכי הדין; ח"כ גדי ברקן; ועו"ד ששי גז, נהנו מהופעה של "פרחי ירושלים".

seperator

משחק חתום

אוהד קריסטל וניקולס לב. מורג ביטון,
אוהד קריסטל וניקולס לב/מורג ביטון

דארקו ראמוס, נשיא מנהלת הליגה הסרבית, חתם על הסכם עם אוהד קריסטל מנכ"ל חברת פאנאטיקס על הצטרפות ליגת העל הסרבית' הכוללת 16 קבוצות, לשיתוף פעולה רשמי במשחק האסטרטגיה לאוהדי כדורגל הפנטזי. ההסכם כולל גם שיתוף פעולה עם ערוץ הטלוויזיה 'Arena Tv' המשדרת את משחקי ליגות הכדורגל במדינות הבלקן. עם חתימת ההסכם מצטרפת מנהלת הליגה הסרבית למנהלות הליגה של אוקראינה, יוון וישראל שחתמו גם הן הסכמים רשמיים עם חברת פאנאטיקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully