וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטל ניפצה את תחזית הרווח למניה ומפתיעה בשורת ההכנסות - המניה מזנקת לאחר המסחר

עמרי זרחוביץ'

24.10.2019 / 23:12

המעסיקה הגדולה בהייטק הישראלי הציגה הכנסות של 19.2 מיליארד דולר, 1.2 מיליארד דולר מעל התחזיות

מפעל אינטל בירושלים. רויטרס
אינטל/רויטרס

ענקית השבבים אינטל, המעסיקה הגדולה בהייטק הישראל, הציגה תוצאות טובות ברבעון השלישי, הרבה מעל התחזיות. בשורת ההכנסות הציגה החברה הכנסות של 19.2 מיליארד דולר, בדומה לרבעון המקביל ב-2018. עם זאת, האנליסטים צפו כי ההכנסות שלה ירשמו ירידה ויסתכמו ב-18 מיליארד דולר. גם בשורת הרווח הפתיעה אינטל לטובה, כשהציגה רווח של 1.42 דולרים למניה, לעומת תחזית לרווח של 1.24 דולרים.

אינטל העלתה את התחזית השנתית להכנסות של 71 מיליארד דולר, שמשקפות צמיחה מזערית לעומת השנה שעברה. עם זאת, ההכנסות החזויות גבוהות ב-1.5 מיליארד דולר מהתחזית שסיפקה החברה ביולי. זהו הרבעון השני ברציפות שאינטל מפתיעה לטובה, לאחר מספר רבעונים חלשים. החברה גם העלתה את תחזית הרווח הנקי המתואם למניה ל-4.6 דולרים, 21 סנט מעל לתחזית האנליסטים.

באינטל הסבירו כי הסיבה לתוצאות הטובות היא שההכנסות מהפעילות מבוססת דאטה הגיעו לשיא כל הזמנים וסיפקו קרוב למחצית מכלל הכנסות החברה. ההכנסות מפעילות ה- PC של החברה ירדו ב-5% והסתכמו ב-9.7 מיליארד דולר. ההכנסות של פעילות הדאטה סנטרס צמחו ב-4% והגיעו ל-6.4 מיליארד דולר. הכנסות מובילאיי עלו ב-20% ל-229 מיליון דולר.

עם תום המסחר מניית החברה מזנקת בלמעלה מ-8%.

  • עוד באותו נושא:
  • אינטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully