וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופפוינט תרכוש את ObserveIT ב-225 מיליון דולר

יסמין יבלונקו

3.11.2019 / 10:50

עובדי מרכז הפיתוח שבתל אביב, בו מועסקים 70 עובדים, יצטרפו למרכז הפיתוח של פרופוינט בישראל

שליחת מייל. ShutterStock
הייטק/ShutterStock

חברת הגנת הסייבר האמריקאית פרופפוינט (Proofpoint) הודיעה היום (א') כי חתמה על הסכם לרכישת ObserveIT הישראלית-אמריקאית תמורת 225 מיליון דולר במזומן.

ObserveIT הוקמה בישראל ב-2007 על ידי היזמים גבי פרידלנדר ואבי עמוס. בשנת 2013 קרן הון הסיכון האמריקאית Bain Capital רכשה את השליטה בחברה במסגרת סבב גיוס של 20 מיליון דולר אשר הובילה בחברה. החברה לא חושפת את מבנה החזקת המניות בה כיום. מטה החברה נמצא בבוסטון ומרכז הפיתוח העיקרי נמצא בתל אביב, בו מועסקים 70 מתוך כ-150 עובדי החברה. צוות החברה יצטרף למרכז הפיתוח של פרופוינט בישראל.

בהודעתה על העסקה, פרופוינט הצהירה כי הרכישה נועדה להרחיב את יכולותיה בתחום מניעת דליפת מידע ארגוני בעמדות קצה. כיום לפרופוינט ישנה טכנולוגית קצה אשר מותקנת במחשבי המשתמשים, ויכולת ניתוח אנליטי של סיכונים הקשורים במידע. החברה מקווה כי יחד עם היכולות של פרופפוינט בתחומי סיווג של מידע, וזיהוי איומים ומודיעין באבטחת סייבר, היא תוכל לנתח ולהבין התנהגות של משתמשים בארגון ביחס למידע רגיש, בכל מקום בו הוא מאוחסן.

"לנוכח המגמה הגוברת של חברות המעודדות את העובדים לעבוד מכל מקום ומכל מכשיר, מניעת דליפת מידע אירגוני דורשת מעבר מפתרון ישן, המוגבל לרשת האירגונית ומבוסס הגדרות ציות, לפתרון חכם, שמזהה פעילות בעלת סיכון הקשורה למידע ומגיב לה, באפליקציות ענן, בדוא"ל ובתוכנות האבטחה בעמדות הקצה. פלטפורמת מניעת דליפת המידע המשולבת, תספק יכולות זיהוי בזמן אמת של התנהגות חריגה בקרב אנשים, מידע, מכשירים ואפליקציות", נכתב בהודעה.

זוהי הרכישה השלישית של פרופפוינט בישראל בשלוש השנים האחרונות, לאחר שרכשה את חברת אבטחת הענן פיירליירס (FireLayers) בשנת 2016 והשנה רכשה את חברת מטא-נטוורקס (MetaNetworks) המאבטחת את הגישה לרשת בטכנולוגיה המבוססת על גישת אפס אמון.

תעודת זהות: ObserveIT

שנת הקמה: 2006

מייסדים: גבי פרידלנדר ואבי עמוס

עובדים: 150, מתוכם 70 בישראל

משרדים: בוסטון, תל אביב

גיוסי הון: 55 מיליון דולר

משקיעים: Bain Capital , MDI Ventures, NightDragon Security, Spring Lake Equity ומשקיעים פרטיים

  • עוד באותו נושא:
  • אקזיטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully