וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקדונלד'ס מפטרת את המנכ"ל: ניהל מערכת יחסים עם עובדת

4.11.2019 / 6:50

מקדונלד'ס הודיעה אמש במסיבת עיתונאים כי דירקטוריון החברה החליט שאיסטברוק "הדגים שיפוט לקוי" על ידי המשך במערכת היחסים עם עובדת החברה

שלט של מסעדת מקדונלד'ס. AP
מקדונלדס/AP

חברת המזון המהיר מקדונלד'ס הודיעה אמש (א') כי פיטרה את מנכ"ל החברה סטיב איסטברוק, לאחר שזה הפר את מדיניות החברה כשניהל מערכת יחסים בהסכמה עם עובדת.

החברה הודיעה במסיבת עיתונאים כי דירקטוריון החברה החליט שאיסטברוק "הדגים שיפוט לקוי" על ידי המשך במערכת היחסים האמורה. מקדונלד'ס לא סיפקה פרטים נוספים על מערכת היחסים. איסטברוק יוחלף על ידי נשיא החברה בארה"ב, כריס קמפזינסקי, מיידית.

"זו הייתה טעות", כתב איסטברוק במייל לעובדיו. "בהינתן הערכים של החברה, אני מסכים עם הדירקטוריון כי זה הזמן בשבילי להתקדם".

איסטברוק הפך למנכ"ל מקדונלד'ס ב-2015 ולפני כן כיהן כראש המותג באנגליה וצפון אירופה. יחד עם קמפזינסקי, השניים הובילו לעלייה של כ-96% בארבע שנים במניות החברה ל-193.94 דולר למניה.

"אני מתרגש לקחת את המושכות של החברה המדהימה הזו ומוקיר תודה לביטחון הדירקטוריון בי", כתב קמפזינסקי במייל ששיגר לעובדיו. "אני בעיקר בר מזל להיות מוקף בצוות כה מוכשר, בעוד אנחנו לוקחים את המותג לעתיד".

  • עוד באותו נושא:
  • מקדונלד'ס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully