וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובר רשמה הפסד של יותר ממיליארד דולר ברבעון, המניה נפלה

5.11.2019 / 10:56

חברת הנסיעות השיתופיות עלתה על התחזיות של הכלכלנים בשוק ואף העלתה את התחזית להמשך, אך קצב שריפת המזומנים מדאיגה את המשקיעים

מונית אובר. ShutterStock.. ShutterStock, ShutterStock
אובר/ShutterStock, ShutterStock

חברת הנסיעות השיתופיות אובר (UBER) דיווחה אמש (ב') לאחר נעילת המסחר בוול בטריט על הפסד של יותר ממיליארד דולר ברבעון השלישי של 2019. מנייתה של החברה נפלה בכ-5% בשלב של המסחר המאוחר בוול סטריט.

בשורה התחתונה, החברה הפסידה 1.16 מיליארד דולר ברבעון, לעומת הפסד של 986 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. ההפסד למניה הסתכם ב-68 סנט, לעומת הצפי המוקדם של האנליסטים להפסד עמוק יותר של 81 סנט למניה. הכנסותיה של החברה עלו על התחזיות המוקדמות והסתכמו ב-3.81 מיליארד דולר, לעומת הצפי של האנליסטים בשוק להכנסות של 3.69 מיליארד דולר.

אובר דווקא אופטימית להמשך והעלתה את התחזיות לשנת 2019 וצופה האצה בקצב ההכנסות ברבעון הרביעי של השנה. החברה העלתה את התחזית להכנסות ב-250 מיליון דולר, אך צופה הפסד ב-EBITDA המתואם בגובה 2.8 מיליארד דולר עד 2.9 מיליארד דולר.

אובר דיווחה כי מספר הלקוחות הייחודיים שהשלימו נסיעה, או קיבלו משלוח ארוחות באופן רציף לפחות פעם בחודש בממוצע ברבעון, הגיע ל-103 מיליון משתמשים. מדובר בעלייה של 26% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. התחזיות של האנליסטים בשוק היו ל-107 משתמשים פעילים חודשיים ברבעון. סך ההזמנות של נסיעות, אוכל ושירותים אחרים של אובר, הגיע ל-16.5 מיליארד דולר -מעל לתחזיות האנליסטים ל-16.7 מיליארד דולר.

הכנסות תחום אספקת המזון של אובר, Eats, עלו ב-64% לעומת התקופה המקבילה אשתקד ל-645 מיליון דולר. ברבעון השני ההכנסות מתחום זה הגיעו ל-595 מיליון דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • אובר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully