וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: ההכנסות גבוהות - אבל זה אף פעם לא מספיק

אלון גל

8.11.2019 / 0:00

המאמן העסקי מגיע לוואלה! עסקים: מדי שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים את כולנו. הפעם: מאזין שלא מבין איך למרות ההכנסות הגבוהות מצבו הכלכלי לא משתפר

כסף. ShutterStock
כסף/ShutterStock

מאזין נשוי ואב לשתי בנות שמכניס מדי חודש יחד עם רעייתו כ-20 אלף שקלים לקופה המשותפת שוחח עם המאמן העסקי אלון גל בתוכניתו ברדיו 103FM על הקושי שלו להגיע לסכום הכספי שיספק אותו: "לא משנה איזה סכום כסף אני מכניס - זה אף פעם לא מספיק".

גל ענה כי "לימדו אותנו כשהיינו קטנים שנהיה ברווחה כלכלית אם נכניס מספיק כסף לחשבון. אני אומר לך, אחרי למעלה מ-20 שנה של עבודה עם אנשים - אין שטות גדולה מהנחת היסוד הזאת בעולם. זה אף פעם לא ייגמר, אין לזה קשר לרמת ההכנסה. אם אתם מרוויחים ביחד חמשת אלפים שקלים בחודש אז ברור שיש קשר אך במקרה שלך זה לא המצב. אני מתחייב בפניך שברגעים אלו ממש, אם אני נכנס ובודק על פי השיטה שלנו את צורת ההתנהלות שלכם אני מוצא לפחות 14 טעויות. אם אשאל אותך את אחוז הקניות שאתם עושים ברשתות מוזלות ומה אחוז ההשלמות שאתם עושים לאחר מכן, אני מתערב איתך שאמצא 20 אחוז השלמות לפחות. כשאני אלך לבדוק איזה מותגים אתם קונים אני אגלה שאתם קונים שטויות, שאתם לא יודעים איך להתנהל עם מבצעים. המקרה שלך לא מיוחד".

גל המשיך ואמר: "אני הפרזנטור הגאה של הארגון לקט ישראל. תפקידו להוריד את הצריכה המיותרת ולחלק את הדברים שנשארו לאחרים שצריכים ולא לזרוק אותם לפח. חצי מתוך כל מה שאנחנו קונים הולך לפח. אני יכול למצוא אצלך 3000 שקלים על הרצפה עוד מלפני שהתחלת לדבר איתי.

"יש לך מסגרת אשראי בבנק? כשאתם מגיעים למינוס אתם זורקים כ-100-200 שקלים בבנק על ריביות. אתם יוצאים לחופשות בתשלומים? גם עליהם אתם משלמים בריביות. יש דרך וצריך להטמיע אותה פעם אחת ולתמיד. אתה יכול לשנות את הגורל הכלכלי שלך. אני לא אומר לקצץ ולהימנע מדברים, אני אומר לעשות את מה שאתם עושים אבל נכון. אתם עושים המון רכישות לא חכמות שעולות מאות אלפי שקלים בחודש וברגע שתלמדו לזהות אותן תגלו כמה כסף אתם יכולים לחסוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully