וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליפים מקרר: הטכנולוגיות שאתם חייבים במקרר החדש

בשיתוף Samsung, בשיתוף Samsung

25.11.2019 / 10:18

כשמדובר במכשיר החשמלי הכי חשוב בבית אסור להתפשר - ויש כמה פרמטרים שהופכים מקרר למצוין. אז רגע לפני שאתם מחליטים להתחדש, הכירו את היתרונות הטכנולוגיים המתקדמים שבזכותם תיהנו ממקרר ביתי מתקדם ואיכותי

מקרר של סמסונג. יח"צ,
מקררי Digital inverter של Samsung עם 4 דלתות חדשניים מאוד, מרווחים ונוחים/יח"צ

המבצעים הגדולים והנחות הענק הופכים את ימי השופינג אונליין למשתלמים במיוחד, אבל הקניות לא מסתכמות רק בפריטי אופנה או ג'אדג'טים. בלאק פריידי ודומיו במהלך השנה הם הזדמנות להתחדש במכשיר החשמלי הכי חשוב בחיינו - המקרר. אפשר להסתדר במשך כמה ימים בלי מיקרוגל, תנור או מכונת כביסה, אבל לא כשמדובר במקרר. לכן, כשרוכשים מקרר אסור להתפשר וחובה להצטייד בטוב ביותר, המתקדם ביותר והחדשני ביותר.

המקררים הפכו בשנים האחרונות למוצר חשמלי חכם ומתוחכם, שמצד אחד מציג טכנולוגיות מתקדמות ומצד שני מורכב מחומרים שהופכים אותו לחסכוני ואמין. הכירו את הטכנולוגיות שחייבות להיות במקרר החדש שלכם.

אתם חייבים שהמקרר יהיה Digital inverter

יש דבר אחד מכריע בחשיבותו כשמדובר במקרר - עד כמה הטכנולוגיה שלו מתקדמת ומאפשרת לאחסן את המזון בצורה מושלמת, בהתאם לסוגי המצרכים השונים. כיום במרבית המקררים יש תא קירור שהטמפרטורה הממוצעת בו היא 4 מעלות ומקפיא שהטמפרטורה הממוצעת בו היא מינוס 18 מעלות. ישנם מוצרי מזון שטמפרטורת תא הקירור או חלוקת הקירור במקרר עלולה לפגוע בהם, לדוגמה ירקות ופירות או מוצרי בשר וחלב.

מקררי Digital inverter של Samsung הנם מקררים שקטים במיוחד, המתואמים אישית לתפריט ולמטבח שלכם - למקררים מערכת קירור משולשת ששולטת ומבצעת אופטימיזציה באופן עצמאי לטמפרטורה, דואגת ללחות מקסימלית ומונעת ערבוב של ריחות משלושת התאים.

התא ‎Cool Select zone+‎, לדוגמה, מספק גמישות אחסון מזון מיטבית, כך שהמצרכים נשמרים טריים. ניתן לשנות בקלות את התא הימני התחתון ממצב מקרר למצב מקפיא עם 4 הגדרות טמפרטורה שונות, שמספקות קירור מדויק לשימור דגים, בשר ועוף. מקררים אלה הם בעלי טכנולוגיית Silver Nano - טכנולוגיה ייחודית לסמסונג המונעת התפתחות בקטריות בדפנות המקרר והיווצרות ריח לא נעים.

מקרר של סמסונג. יח"צ,
מקררי Digital inverter של Samsung המצויידים בלוח תצוגה דיגיטלי ומאפשרים להתאים את טמפרטורת התאים לפי הצורך/יח"צ

אתם צריכים נפח אחסון גדול - וחכם

אתם משפחה שלה כמה ילדים או כאלה שאוהבים לארח? מבחינתכם לכל פינה במקרר יש חשיבות ואם אתם גם חובבי בישול, הרי שאתם זקוקים למקום במקרר עבור כל המכלים והסירים.

מקררי Samsung מגיעים עם דפנות דקות (ללא הפחתה ביכולת הבידוד) המאפשרות לקבל עשרות ליטרים נוספים של שטח אחסון לעומת מקררים בגודל דומה. בסדרת מקררי digital inverter של Samsung עם 4 דלתות ישנו מדף הניתן לקיפול דו-שלבי, הגולש פנימה והחוצה - כך תוכלו ליצור חלל נוסף עבור אחסון נוח של בקבוקים גדולים ולכלי אחסון גבוהים. תא אחסון גדול בדלת המקרר מספק אחסון בטוח של פריטים גדולים יותר בדלת עצמה.

האפשרות לאחסן קרטוני חלב ומיץ גדולים ושתי שורות של בקבוקים או פחיות משקה בדלת, מפנה למעשה מקום על המדפים למוצרי מזון וקופסאות אחסון.

מקרר של סמסונג. יח"צ,
בסדרת מקררי digital inverter של Samsung עם 4 דלתות ישנו מדף הניתן לקיפול דו-שלבי, הגולש פנימה והחוצה/יח"צ

אתם רוצים מקרר חסכוני בחשמל

המקרר עובד 24/7 והוא צורך אנרגיה ללא הפסקה. החלפת מקרר ישן בחדש, כזה שיש לו דירוג אנרגטי גבוה, יכולה לחסוך לכם מאות שקלים בשנה וליהנות ממכשיר יעיל יותר. לכן בבואכם לקנות מקרר חדש ודאו שהוא עומד במפרט צריכת חשמל מחמיר - דירוג אנרגטי A.

מקררי Digital Inverter של Samsung עם 4 דלתות מאופיינים בהפעלה שקטה במיוחד הם בעלי דירוג אנרגטי שכזה, כך שהם יעילים מאוד מבחינת תצרוכת החשמל שלהם. בזכות היכולת האנרגטית הזו חוסכים מקררים אלה של Samsung מאות ואף אלפי שקלים במשך השנים, וזאת כשמוצרי המזון והמצרכים נשמרים בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת בתנאים אופטימליים.

אתם מעדיפים עיצוב מרהיב ואלגנטי

המקרר הביתי אינו רק מכשיר פונקציונלי הנועד לשמור על המזון שלנו בקירור, אלא מכשיר בעל נוכחות במטבח שעיצובו חייב להשתלב בעיצוב הריהוט והשיש. מקררי 4 דלתות של Samsung בולטים בעיצוב קלאסי ומסוגנן, המשתלב היטב מבחינת העומק והגובה המתאימים לריהוט המטבח. הגוף המתכתי והידיות השקועות מספקות מראה מתוחכם וחדשני שיכול להשתלב במגוון עיצובי מטבח ולהעניק להם מראה הרמוני ומודרני.

לסדרת מקררי 4 דלתות של Samsung הקליקו כאן

בשיתוף Samsung, בשיתוף Samsung
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully