וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי הגיע לפרגן לחיילי צה"ל?

רונית מטיאס

13.11.2019 / 13:13

וגם: בת אלה בירנבאום מסייעת לנערים, איפה אכל הפילנטרופ הציוני, מי הגיע לראות את הפסל של שמעון פרס ואיך חגג סאבלימינל את יום ההולדת ה--40?

מפרגנים ללוחמים

פרנק לואי, גבי אשכנזי, מיקי ועדי שטראוס. סיון פרג',
פרנק לואי, גבי אשכנזי, מיקי ועדי שטראוס/סיון פרג'

בבית הלוחם בתל-אביב, נערך אירוע הוקרה לידידי פצועי צה"ל . עידן קלימן, יו"ר ארגון נכי צה"ל אמר כי בית הלוחם עזר לו להשתקם ולחזור לחיים.

מושיק ועירית תאומים. אביב חופי
מושיק ועירית תאומים/אביב חופי

היו והתרגשו: אנשי העסקים פרנק לואי, מיקי ועדי שטראוס, מושיק ועירית תאומים, לימור והראל ויזל; שרת התרבות והספורט מירי רגב; בוגי יעלון, יו"ר תל"ם; גבי אשכנזי; הרמטכ"לים לשעבר, רא"ל במיל' גדי איזנקוט ורא"ל במיל' דן חלוץ; מפקד חיל האוויר האלוף עמיקם נורקין.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
לימור והראל ויזל. סיון פרג',
לימור והראל ויזל/סיון פרג'
אילנה המבורגר, אליעזר שקדי, יאיר המבורגר. סיון פרג',
אילנה המבורגר, אליעזר שקדי, יאיר המבורגר/סיון פרג'
seperator

לעוף ולחלום

דניאל ובת אלה בירנבאום. משה ציטיאת,
דניאל ובת אלה בירנבאום/משה ציטיאת

זמרת הנשמה הישראלית בת אלה חגגה את הצטרפותה לקהילת "המלאכים של שניר" בה פעיל בעלה דניאל בירנבאום, במופע מרגש שהכנסותיו לילדי עמותת "שניר", העוסקת בקידום שוויון הזדמנויות בחינוך ובתרבות והענקת עזרה יומיומית לנזקקים ולנוער בסיכון. בת אלה תרמה את הכנסות המופע, והזמינה למופע את הצוות החינוכי של עמותת שניר, בראשם סיון ברון-לוי, מנהלת קשרי הקהילה של העמותה, את היועצות החינוכיות והמורות שעובדות במהלך השנה עם ילדי העמותה, וקבוצה של ילדי "שניר" מבית ספר "ראשית בנים" מתל-אביב.

בת אלה הקדישה לילדי "שניר" את השיר "דמיין" של ג'ון לנון, אותו שרה בעברית, כשאיתה על הבמה בניה ניצן וגיא, וביקשה מכולם לא להפסיק לעוף עם החלומות שלהם כי השמים הם ללא גבול.

seperator

משתפים ומשחקים

אוהד קריסטל מריה מוזאייקה. מקור וילדר,
אוהד קריסטל מריה מוזאייקה/מקור וילדר

אוהד קריסטל, מנכ"ל "פאנאטיקס", חתם על הסכם עם מריה מוזאייקה, סגנית נשיא מנהלת ליגת העל האוקראינית, על שיתוף פעולה רשמי במשחק האסטרטגיה לאוהדי הכדורגל פנטזי במיוחד עם מועדוני הענק "דינמו קייב" ו"שחטיאר דונייצק". בכך מצטרפת ליגת העל האוקראינית בשיתופי הפעולה עם ליגות העל הסרבית, יוון וישראל. קריסטל אמר כי הצפי הוא להגיע בשנתיים הראשונות ל-70,000 משתמשים בליגה ולהכנסות של כ-1.5 מיליון שקל.

seperator

תדמית קולינארית

גוליה זהר, שף  נאיפה מולא  ודיוויד  סייבל. יח"צ,
גוליה זהר, שף נאיפה מולא ודיוויד סייבל/יח"צ

דיוויד סייבל, מבכירי הפרסומאים בעולם, פילנטרופ ציוני ומ-20 האנשים המקושרים בעולם, ביקר בארץ והכריז על מינויו כיו"ר דירקטוריון חברת הטחינה אל ארז US. את ביקורו חתם בחדר הפרטי של מסעדת 28 L בו אירח עם ג'וליה זהר וילדיה יוסף ולנא, בעלי אל ארז ישראל, את בכירי המסעדנים והשפים בישראל: חיים וסיגל כהן, רותי ברודו וגיא פולק, יורם ירזין מבעלי המסעדה; איתן ואריאלה ורטהיימר, גיא פינס, נשות התקשורת והתוכן מאיה קרבט ונירית וייס שהובילו את הביקור ואמונות על האסטרטגיה התקשורתית של יציאת המותג לחו"ל.

חוץ מאוכל דנו על הקשר בין תדמית ישראל למטבח הישראלי החדש שכובש את העולם, וארוחה דרוזית של השפית הצעירה נאיפה מולא.

seperator

פסל לפרס

אדוארד יעקובוב  תמר פוזיילוב ובן ציון פוזיילוב. מקור דפנה טריואקס,
אדוארד יעקובוב, תמר פוזיילוב ובן ציון פוזיילוב/מקור דפנה טריואקס

בערב גאלה שנערך במרכז פרס לשלום במסגרת השבוע הבינלאומי ב-HIT מכון טכנולוגי חולון, אירח פרופ' אדוארד יעקובוב נשיא המכון כ-100 אורחים מ-21 מדינות ומ-40 מוסדות אקדמיים שותפים. לערב הגיעה תמר פוזיילוב שעיצבה בעבר פסל ליום הולדתו ה-90 של שמעון פרס, לבקשת משה פדלון, ראש עיריית הרצליה. פרס ז"ל ביקש להציב את הפסל במשרדו שבמרכז פרס, ופוזיילוב זכתה לראשונה לראות את הפסל במשרד ולהצטלם אתו.

seperator

הפרזנטור

אייל גור, עידו רוזנבלום, אסי שמלצר. עזרא לוי,
אייל גור, עידו רוזנבלום, אסי שמלצר/עזרא לוי

אסי שמלצר, יו"ר קבוצת שלמה ואייל גור, מנכ"ל החברה, קפצו לבקר את עידו רוזנבלום, הפרזנטור של קבוצת שלמה, שהצטלם לקמפיין רחב היקף בתחום הליסינג הפרטי תפעולי, ועתיד לעלות בשלטי חוצות, טלוויזיה, דיגיטל, עיתונות ורדיו.

seperator

מכוניות ותחזיות

דנה רביד ויעקב פרי. מקור רוני וולף,
דנה רביד ויעקב פרי/מקור רוני וולף

דנה רביד-מנחם, מנהלת שיווק כלמוביל מרצדס, ארחה לקוחות לערב במסגרת אירועיmercedes inspire המוזמנים נהנו מארוחת-ערב והרצאה של יעקב פרי על המצב הפוליטי ביטחוני באזור.

seperator

חתימה ספורטיבית

שמעון מזרחי מורן דאי. מקור רוני וולף,
שמעון מזרחי מורן דאי/מקור רוני וולף

שמעון מזרחי, יו"ר מכבי תל-אביב בכדורסל, ומורן דאי, סמנכ"לית שיווק ניופאן, לחצו ידיים לאחר שניופאן-יבואנית מותגי חשמל וקבוצת הכדורסל מכבי תל-אביב, חתמו על הסכם שיתוף פעולה שנתי בהיקף של כמיליון שקל, במסגרתו תקבל ניופאן חשיפה תקשורתית ופרסום בכל פלטפורמות הפרסום של הקבוצה הקיימות על המגרש ובמדיות השונות, בנוסף לאירועים חברתיים משותפים בהם ישתתפו שחקני הקבוצה. שיתוף הפעולה יכלול גם חסות של ניופאן על בחירת השחקן המצטיין במשחקי היורוליג ועל בחירת השחקן המצטיין העונתי. ההצבעה על בחירת השחקן המצטיין נעשית על- ידי הצופים.

seperator

גורמה במלון

דובי רקיע טלי קידר רונן ניסבאום גולן ישראלי ומושיק רוט. סיון פרג',
דובי רקיע טלי קידר רונן ניסבאום גולן ישראלי ומושיק רוט/סיון פרג'

רונן ניסנבאום, מנכ"ל רשת מלונות דן, אירח במלון דן אכדיה הרצליה את חברי מועדון e-Dan, שנהנו מאירוע קולינרי עם השפים מושיק רוט וגולן ישראלי. ניסנבאום אישר לאורחים לדחות את הדיאטה ולהתענג על המטעמים, הניחוחות והיופי של הארוחות, ששני השפים הכינו.

seperator

חוגגים ארבעים

רוני שאטן, קובי (סאבלימנל) אינס שמעוני. רפי דלויה
רוני שאטן, קובי/רפי דלויה

אינס שמעוני, אשתו של קובי שמעוני - סאבלימינל, חגגה לו מסיבת הפתעה מושקעת ליום הולדתו ה-40 ב"יד חרוצים 11" בתל-אביב. לבקשתה, המוזמנים, כ-250 בני משפחה וחברים, הגיעו בזמן כדי לא לקלקל את גורם ההפתעה, ועד שהגיע חתן השמחה, נהנו מארוחת ערב ועמדת צילום בה קיבלו במתנה מ"הקנבס בלוקי עץ", בלוק עץ עם צילום אישי. קובי מאור הנחה את האירוע שכלל את הקונצרט של סאבלימינל, קליפ שהכינו אינס והילדים כולל שיר שכתבו, הופעה של האולטראס אותם הוא מנהל כעשור.

בחוגגים: איש העסקים רוני שאטן; עו"ד עמיחי עורקבי; מורן מזור שסיפרה כי לשמעוני יש חלק משמעותי בקריירה שלה, קלוד דדייה, חנן בן-ארי, עומרי בר-נתן; קרן שמש שהפיקה; ועופר מנחם הדובר.

seperator

האחיות הנוצצות

אנה רוזן ומילה גוזמן. דימה שבצ'נקו,
אנה רוזן ומילה גוזמן/דימה שבצ'נקו

האחיות יאנה רוזן ומילה גוזמן, בעלות חברת לידר תכשיטים הפועלת בארץ למעלה מ-20 שנים, פתחו את ג'יי אר תכשיטים חנות חדשה בכיכר המדינה בתל-אביב. השתיים סיפרו כי החליטו לפתוח את החנות בעקבות רצונן להפסיק להפיץ את התכשיטים דרך משווקים.

החברה מייבאת תכשיטי יוקרה בעיקר מאיטליה וממדינות נוספות. השתיים בנו קונספט של מגוון עשיר של תכשיטי זהב, כסף ויהלומים במחיר שפוי, בצד תכשיטי אופנה, עשויים מעץ, מתכות בציפוי כסף וזהב, משובצים באבני חן.

seperator

העיקר הבריאות

אילן בן חקון ורוג'ר הודסון. שי אור,
אילן בן חקון ורוג'ר הודסון/שי אור

אילן בן-חקון, מנכ"ל מלון הרודס תל-אביב מרשת פתאל, אירח את רוג'ר הודסון, סולנה האגדי של להקת supertrump, שנחת להופעה בישראל. הודסון התמקם בסוויטה הנשיאותית וזכה לקבלת פנים חגיגית, ולבקשתו המתינו לו בסוויטה פינוקים בריאים, פינת תה עם חליטות של ג'ינג'ר טרי, ליים, נענע, מי קוקוס ופירות אורגנים בדגש על תפוזים ופפאיה.

seperator

יוקרה אטלקית

גולן נהרדעא, ירין הורטוב ויקיר עציוני. מקור גולן נהרדע,
גולן נהרדעא, ירין הורטוב ויקיר ציוני/מקור גולן נהרדע

ירין הורטוב מבעלי מותג התיקים פרנצ'סקה בגוטי; יקיר ציוני, מבעלי בוטיק דניאל דיזנגוף סנטר; וגולן נהרדעא יו"ר גולן נהרדעא תקשורת, השיקו בדניאל-בגס בוטיק" המתמחה כבר 30 שנה בתיקים, ארנקים, תיקי נסיעות, מזוודות, תיקי גב, תיקי מסמכים ועוד את קולקציית חורף 2019-20, בדגש על המותג האיטלקי היוקרתי Francesca Bigutti .

ציוני אמר כי השנים הרבות בתחום וצבירת הניסיון והידע, הביאו אותם לרמת מיומנות מקצועית גבוהה והם מציעים תמהיל איכותי ויוקרתי של תיקים וארנקים.

בקטנה

+ חברת צוות 3-ארזי אימצה את קבוצת הכדורסל הפועל באר-שבע. לפני כ-4 חודשים התאחדה חברת מוקד ארזי עם קבוצת צוות 3 ונקראת כעת "מוקד ארזי-צוות 3" והיא חברת המוקד והאבטחה הגדולה והמשמעותית בדרום הארץ. שירותי המוקד כוללים פתרונות אבטחה ואחזקה מגוונים וחדשניים למגזר הפרטי, העסקי והציבורי.

+ בכנס התאגדות מהנדסי החשמל, האלקטרוניקה והאנרגיה באילת, התקיים לראשונה "פורום קידום נשים בתחום האנרגיה" ביוזמת הדס מרזל, מנהלת ומייסדת אנג'יס, בו דנו בחשיבות שילובן של נשים בתחום החשמל, מדוע זה קריטי במיוחד עכשיו, מה נדרש לעשות על מנת להגדיל את מספר הנשים בתחום, איזה משרדי ממשלה צריכים להתגייס לטובת העניין.

במשתתפים: אורית פרקש-הכהן, יו"ר רשות החשמל לשעבר; נורית גל, סגנית יו"ר רשות החשמל; שמעון אלול, סמנכ"ל שיעור קבוצת אינטראלקטריק ולביא מסד מהנדס חשמל ראשי ברפאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully