וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות התחרות אישרה לויקטורי לרכוש את סניפי קבוצת יינות ביתן

שני מוזס

13.11.2019 / 13:50

רשת המזון של אייל רביד ביקשה לאשר רכישה של חמישה סניפים מידי קבוצת יינות ביתן תמורת 63 מיליון שקל

אייל רביד. מגד גוזני
אייל רביד/מגד גוזני

תוכנית ההתרחבות מתקדמת: רשות התחרות אישרה לרשת ויקטורי את הרכישה של סניפי קבוצת יינות ביתן - כך מעדכנת היום (ד') רשת המזון שבשליטת אייל רביד.

רשת המזון ויקטורי ביקשה לאשר רכישה של חמישה סניפים מידי קבוצת יינות ביתן בתמורה לסכום של 63 מיליון שקל. ואולם ככל הידוע העסקה עדיין לא הגיעה לישורת האחרונה, כיוון שטרם הושגו הסכמות כתובות מכל בעלי הנכסים של הסניפים הנרכשים.

מדובר בארבעה סניפים של רשת יינות ביתן בערים רחובות, נתיבות, טירת הכרמל ויבנה; ובסניף אחד של מגה בעיר במבשרת ציון שהוסב לפני כשנתיים גם הוא לסניף של יינות ביתן. בסך-הכול מדובר בשטח מסחר של כ-8,500 מ"ר נטו.

מבחינת ויקטורי, שכבר תקופה ארוכה מעוניינת להתרחב באמצעות רכישות, מדובר בהזדמנות להגדיל את הפריסה שלה, והעסקה הזו מאפשרת לה להגדיל בין-לילה את מספר סניפיה ב-10%, עם סניפים שהיקף מכירותיהם עומד על כ-200 מיליון שקל בשנה.

רכישת סניפים אלה תהווה דריסת רגל חדשה לחמש ערים חדשות בהן לא הייתה קיימת נוכחות לחברה עד היום. להערכת ויקטורי, "היקף המכירות בסניפים החדשים צפוי להגדיל ב-15%-20% את היקף הפעילות הכללי של החברה ובהתאם לכך את רווחיותה".

  • עוד באותו נושא:
  • ויקטורי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully