וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פסגות - גם מיטב דש בדרך לפיטורים משמעותיים

18.11.2019 / 10:58

המנכ"ל אילן רביב: "החברה נדרשת לתהליך רוחבי של התאמת ההוצאות למבנה ההכנסות והפעילות הנוכחית. המשמעות היא צמצום כמות העובדים המועסקים בחברה"

אילן רביב, מנכ"ל מיטב דש. צילום: איל יצהר, גלובס
אילן רביב, מנכ"ל מיטב דש/גלובס, צילום: איל יצהר

"לאחר בחינה ארוכה וחשיבה מעמיקה, התקבלה החלטה כי החברה נדרשת לתהליך רוחבי של התאמת ההוצאות למבנה ההכנסות והפעילות הנוכחית. המשמעות היא צמצום כמות העובדים המועסקים בחברה, ואנו נעשה זאת תוך הידברות עם ועד העובדים והסתדרות העובדים הלאומית" - כך הודיע היום (ב') מנכ"ל מיטב דש, אילן רביב, עם פרסום דוחות הרבעון של בית ההשקעות. ההודעה באה לאחר שבחודש שעבר הודיע גם בית ההשקעות פסגות על קיצוץ במצבת כוח-האדם.

לדברי רביב, "תשעת החודשים הראשונים של 2019 מסתיימים באופן חיובי במונחי הרווחיות. הרבעון השלישי מסכם מגמה של יציבות ברוב מגזרי ניהול הנכסים, לרבות החיסכון ארוך-הטווח, קרנות הסל וקרנות הנאמנות, זאת לצד צמיחה המגיעה מפנינסולה".

עוד מוסיף רביב כי "במהלך הרבעון הנוכחי, כמו גם במהלך תקופת הדוח, על אף השחיקה בדמי הניהול, נרשמת יציבות במגזר החיסכון ארוך-הטווח, לאור המשך גידול בהכנסות מקרן הפנסיה הנבחרת. ברבעון הנוכחי עשינו צעד נוסף בבניית התשתיות להעמקת הפעילות בתחום האלטרנטיבי, שבו אנו רואים נדבך חשוב בפעילות החברה בעתיד, ואנו צופים שתחום זה יצמח בעתיד".

בית ההשקעות מציג בתשעת החודשים הראשונים השנה רווח נקי של 82 מיליון שקל, לעומת 63 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ה-EBITDA המנוטרלת בתשעת החודשים הראשונים של 2019 הסתכמה בכ-226 מיליון שקל, בהשוואה לכ-183 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

הכנסות החברה ברבעון השלישי הסתכמו בכ-227 מיליון שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • מיטב דש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully