וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר מינתה את אסנת רונן כיו"ר הדירקטוריון במקום אדם צ'זנוף

גד פרץ

21.11.2019 / 12:43

רונן היא דירקטורית בלתי תלויה בפרטנר כבר מספר שנים

אסנת רונן. צילום: איל יצהר, גלובס, גלובס
אסנת רונן/גלובס, צילום: איל יצהר, גלובס

דירקטוריון פרטנר מינה את אסנת רונן לתפקיד יו"ר הדירקטוריון. רונן תחליף את אדם צ'זנוף שפרש מהתפקיד בשבוע שעבר ביחד עם שורת דירקטורים מקבוצת סבן. רונן היא דירקטורית בלתי תלויה בפרטנר כבר מספר שנים ומכירה את החברה היטב. שמה עלה כמועמדת על רקע ניסיונה ועל רקע העובדה שאין הרבה מועמדים מקרב הדירקטוריון שיכולים למלא את התפקיד בשלב הזה. רונן משמשת כדירקטורית בפוקס ובמזרחי טפחות.

דירקטורים בפרטנר התארגנו לאחרונה על רקע העזיבה הצפויה של קבוצת סבן, ותקופת אי הוודאות עד לאישור כניסת האצ'יסון כבעלת השליטה הבאה בחברה. הדירקטורים שאינם מקרב קבוצת סבן חששו שהדירקטוריון לא יוכל לתפקד ולכן מינו 2 דירקטורים חיצוניים (יוסי שחק וריצ'ארד הנטר) כדי לאפשר תפקוד רציף של עבודת הדירקטוריון, עד שתתברר תמונת המצב מבחינת השליטה.

בדירקטוריון פרטנר מסבירים כי המטרה במהלכים אינה לעומתית כלפי האצ'יסון בשום אופן ופנים וכי המטרה של הדירקטורים הנותרים היא דאגה נטו לחברה. לפיכך הערכות לפיהם קיימת התנגדות למינויים של אנשים מהאצ'יסון נדחית על הסף היות וחוקית הם לא יכולים להתמנות כל עוד האצ'יסון לא מקבלת היתר שליטה.

בפני דירקטוריון פרטנר צפויה עבודה רבה בכל הקשור להיערכות החברה לשנה הבאה, בכל הקשור למשימות דחופות הקשורות למכרז הדור החמישי בסלולר, והאתגר החשוב מכל הוא להמשיך לשמור על יציבות החברה עד לכניסת האצ'יסון שאיש אינו יכול להעריך מתי ואם תקרה. כפי שפורסם ב"גלובס", פרטנר ביקשה דחייה בהגשת בקשה במסגרת השלבים הראשונים של תהליך המכרז וזאת על רקע אי הוודאות והעובדה שאין מי שיאשר להנהלת החברה להתחיל בתהליך. דירקטוריון החברה יידרש בימים הקרובים לנושא המכרז כדי שהחברה תוכל להשתתף בו.

על רקע אי הוודאות סביב היתר השליטה של האצ'יסון, שרק החלה את התהליך, ייתכן ורונן תשמש בתפקיד לא מעט חודשים. תהליך כזה יכול וייקח 4-5 חודשים ואף יותר. במידה והאצ'יסון לא תקבל היתר שליטה, רונן עשויה לכהן בתפקיד זמן ארוך עד שיימצא בעל שליטה אחר. סבן החזיר את מניות השליטה שלו בפרטנר להאצ'יסון לאחר שהגיע למסקנה שהוא מופסד על ההשקעה שלו בחברה ואינו מוכן לשלם 300 מיליון דולר נוספים שניתנו לו כהלוואה בעת שרכש את פרטנר. מועד החזרת ההלוואה פוקע בתחילת השנה ולכן הודיע להאצ'יסון שבכוונתו להחזיר לה את המניות.

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully