וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשכחו מתל אביב: גלו אם זה הזמן שלכם לרילוקיישן בישראל

בשיתוף קק"ל, בשיתוף קק"ל

26.11.2019 / 7:37

עד כמה אתם באמת מרוצים מהמקום שבו אתם גרים ועד כמה הוא מתאים לכם? ענו על השאלון וגלו האם הגיע הזמן שלכם לעשות רילוקיישן. לא, לא לחו"ל, אלא ההפך - למקומות שהכי מתפתחים בישראל, אשר יספקו בעתיד הקרוב אפשרויות תעסוקה, רמת חינוך גבוהה, קהילתיות ואיכות חיים

מעבר דירה, בכל גיל, הוא תהליך שכולל בתוכו שינויים רבים. בין אם מדובר בצעירים אחרי צבא, משפחות צעירות או הורים לילדים בוגרים, מעבר הדירה מצביע על התחדשות, אפשרויות חדשות וחידוש בחיים. לכל אחד מאיתנו העדפות מגורים שונות - יש המעדיפים לגור קרוב לעבודה, יש שמערכת חינוך איכותית לילדים היא הדבר החשוב ביותר, ישנם אשר אפשרויות בילוי או קרבה לים גורמים להם לגור ביישוב מסוים ויש המחפשים את הקרבה לטבע.

לא פעם קורה שאנחנו גרים במקום מסוים ועם השנים המציאות משתנה ואותו מקום כבר אינו מתאים לנו. בין אם מדובר בדירה קטנה מדי לאחר שהמשפחה התרחבה, שינוי מקום עבודה, או רצון לחיים יותר קהילתיים שהיישוב אינו מספק. עד כמה אתם באמת מרוצים מהמקום שבו אתם גרים ועד כמה הוא מתאים לכם? ענו על השאלון וגלו האם הגיע הזמן שלכם לעשות רילוקיישן. לא, לא לחו"ל, אלא ההפך - למקומות שהכי מתפתחים בישראל ויספקו בעתיד הקרוב אפשרויות תעסוקה, רמת חינוך גבוהה, קהילתיות ואיכות חיים.

בשיתוף קק"ל, בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully