וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מ-29 שקל לכרטיס: לבלות עם הילדים בחנוכה במחזמר משירי אריק איינשטיין

בשיתוף בנק הפועלים, בשיתוף בנק הפועלים

26.11.2019 / 14:33

ישראל קטורזה, עומר חזן, קים אור אזולאי, כיתריה פאוץ' חוברים למופע חנוכה מיוחד: במחזמר משולבים שיריו הגדולים של אריק איינשטיין ביניהם "עוף גוזל", "אמא שלי", "שבת בבוקר", "אני ואתה" ועוד. תאריכי ההופעות, המקומות וההטבה שמעניק בנק הפועלים מחכים לכם בפנים

"כמו גדולים" - מחזמר לילדים משירי אריק איינשטיין בכיכובם של ישראל קטורזה, עומר חזן, כתריה פאוץ', קים אור אזולאי. יח"צ,
ישראל קטורזה, עומר חזן, קים אור אזולאי, עמית מורשת וכתריה פאוץ' מחכים לכם/יח"צ

בסוף החודש יצוין יום השנה ה-6 למותו של אריק איינשטיין ולרגל יום הולדתו ה-80 יעלה בחנוכה הקרוב המחזמר "כמו גדולים" משיריו, המיועד לכל המשפחה.

ב-1991 אריק איינשטיין הוכיח בפעם המי יודע כמה ששיריו נוגעים בכולם - בגדולים ובקטנים. דור חדש של ילדים נחשף לקלטת "כמו גדולים" שבה היו משולבים מערכונים קצרים בכיכובם של מוני מושונוב וצבי שיסל ושירי ילדים ששר אריק איינשטיין. להיטים כמו "עוף גוזל", "שבת בבוקר" או "אמא שלי" הפכו מיד לנכסי צאן ברזל.

קרוב ל-30 שנים אחרי והילדים של פעם הפכו להורים, ועתה הם יכולים להעניק לילדים שלהם חוויה מרגשת: לצפות ולשיר במחזמר לכל המשפחה "כמו גדולים" בכיכובם של ישראל קטורזה, עומר חזן, קים אור אזולאי, עמית מורשת, כתריה פאוץ'/נעם קליינשטיין.

המחזמר "כמו גדולים" יעלה ברחבי הארץ במהלך חג החנוכה ואחריו בין התאריכים 21.12.2019 - 20.1.2020. מופע הפתיחה יתקיים ב-21 בדצמבר בבאר שבע ולאחר מכן יהיו הופעות בין ה-24-30 בדצמבר בהאנגר 11 תל אביב ובכל רחבי הארץ - אשקלון, קריית מוצקין, יגור וירושלים. בסך הכול צפויים לצפות במחזמר "כמו גדולים" כ-65 אלף צופים.

רוצים ליהנות מ"כמו גדולים" עם הילדים? למימוש ההטבה הקליקו כאן

ישראל קטורזה, הנחשב לאחד האומנים היותר מבוקשים בחג החנוכה מתרגש לקראת ההופעות: "אני לא רציתי לעשות שום דבר השנה בחנוכה. כשהציעו לי את המחזמר משיריו של אריק איינשטיין ישר אמרתי כן. אני בטוח שהורים ישבו עם ילדיהם וישירו איתם את השירים במהלך המחזמר, וזה מצוין שהדור הצעיר יכיר וייחשף לשיריו הנפלאים של אריק איינשטיין".

"כמו גדולים". כתבת: אופיר סגרסקי, צלם: עידו שחם. צילום מסך
מיטב הקלאסיקות על הבמה/צילום מסך

ההטבה שתעניק לכם כרטיס ב-29 שקלים בלבד

המחזמר יענג אתכם בקלאסיקות כמו שבת בבוקר, עוף גוזל, זה בראש שלך, אני ואתה, כשאת בוכה את לא יפה, אימא שלי ועוד, שמשולבים בעלילה עכשווית, הפונה לילדים ומבוגרים כאחד וחושפת דור צעיר לקסם שבשירים של אריק איינשטיין.

לקוחות בנק הפועלים יכולים לקבל הטבה מיוחדת למחזמר "כמו גדולים": כרטיס במחיר של 29 שקלים בלבד בשורות אחרונות, או 55 שקלים בלבד במקומות נבחרים באולם (במקום 109-154 שקלים), ברכישה במוקד ההזמנות או באתר איוונטים. מימוש ההטבה הוא באמצעות הורדת קוד באתר הבנקאי וכל קוד מאפשר רכישה של עד 5 כרטיסים בהנחה.

הטבה זו מעניקה כרטיסים במחיר שהוא בין הנמוכים המוצעים במסגרת מופעי חנוכה השנה ואפשרות לבילוי משפחתי מיוחד ומרגש - להורים ולילדים כאחד.

רוצים ליהנות מ"כמו גדולים" עם הילדים? למימוש ההטבה הקליקו כאן

*ההטבה בתוקף עד 31.12.19 או עד גמר מלאי הקצאת הכרטיסים, לפי המוקדם מביניהם | עד 15,000 כרטיסים בהנחה | עד 5 כרטיסי הנחה לכל קוד | תוקף המבצע בתאריכי ההופעות המפורסמים באתר איוונטים | הנפקת קוד קופון אינה מבטיחה את קבלת ההטבה גם אם טרם פג תוקף הקופון | אין כפל מבצעים והנחות ואין כפל קופונים על אותו כרטיס | ההטבה למשלמים בכרטיס אשראי בנקאי של בנק הפועלים ומצורפים לערוץ השירות פועלים באינטרנט או אינטרנט לעסקים | הבנק רשאי להפסיק את המבצע בכל עת | ט.ל.ח | בכפוף לתקנון המבצע | מדיניות הפרטיות. הצהרת נגישות.

בשיתוף בנק הפועלים, בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully