וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהלומה לאובר: איבדה את הרישיון שלה לפעול בלונדון

25.11.2019 / 12:13

זוהי הפעם השנייה בתוך שנתיים שענקית הנסיעות השיתופיות מאבדת את רישיונה לפעול בבירה הבריטית הרשות הרגולטורית המקומית ציינה "דפוס של כשלים" שמעמיד את הנוסעים בסכנה

מונית אובר. ShutterStock.. ShutterStock, ShutterStock
אובר/ShutterStock, ShutterStock

ענקית הנסיעות השיתופיות אובר ספגה מהלומה קשה, לאחר שנשלל ממנה הרישיון לפעול בלונדון. זוהי הפעם השנייה בתוך שנתיים שענקית הנסיעות השיתופיות מאבדת את רישיונה לפעול בבירה הבריטית. כעת הצפי הוא כי החברה תורחק מהעיר.

החברה נתקלה בסירוב לחדש את רישיונה מצד (Transport for London (TfL, הגוף הרגולטורי המקומי האחראי על אסדרת התחבורה בעיר ובסביבותיה.

לאובר יש שהות לערער על ההחלטה, כך שפעילותה בבירה לא תופסק באופן מיידי.

הרשות הרגולטורית אמרה כי החזקת רישיון כזה "אינה הולמת ואינה ראויה". טנספורט פור לונדון הודיעה כי לא תחדש את רישיון ההפעלה של ענקית התחבורה מסן פרנסיסקו, בשל "דפוס של כשלים" ש"מציב בסכנה את הבטיחות של הנוסעים".

"אובר ערכה כמה שינויים חיוביים ושיפורים בתרבות הארגונית ובמערכות שלה בתקופה מאז שהרשות העניקה לה את הרישיון שלה ביוני 2018", הודיעה ה-TfL. "זה כולל התנהלות שקופה ויעילה מול ה-TfL", הוסיפה.

"עם זאת, הרשות גילתה שורה של כשלים מצד החברה לרבות הפרות שמסכנות את הנוסעים", ממשיכה הרשות רגולטורית. "למרות טיפול בכמה מהבעיות הללו, לרשות אין ביטחון שבעיות דומות לא יחזרו ויופיעו בעתיד, ולכן הגיעה למסקנה כי החברה אינה ערוכה ומוכנה בשלב זה".

  • עוד באותו נושא:
  • אובר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully