וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבורגר עד הבית: מקדונלד'ס נכנסת לראשונה למשלוחים של וולט

שני מוזס

25.11.2019 / 20:23

רשת המזון המהיר חוברת לאפליקציית משלוחי האוכל הפינית וולט כדי שזו תספק עבורה משלוחים בארץ. ככל הידוע השירות נפתח רק בת"א, ולפי שעה הוא כולל את את סניף שרונה מרקט בלבד

שליח של וולט WOLT. ShutterStock
שליח וולט/ShutterStock

וולט ומקדונלד'ס מאחדות כוחות: רשת המזון המהיר הגדולה בעולם חוברת לאפליקציית משלוחי האוכל הפינית וולט כדי שזו תספק עבורה משלוחים בישראל - כך נודע ל"גלובס".

ככל הידוע, השירות נפתח רק בתל-אביב, ולפי שעה הוא כולל את את סניף שרונה מרקט בלבד. בדומה לשירות שמבצעת Wolt בעיר, מדובר בשירות משלוחים מהיר וקצר בהרבה מהנהוג ברשתות המזון, אשר עומד על 20-30 דקות, כשעלות המשלוח עומדת על כ-12 שקל.

וולט היא אפליקציית משלוחי אוכל המאפשרת הזמנה ממסעדות ומעסקי מזון (גם כאלה שאינם מבצעים בעצמם שירות משלוחים) וכן מעקב אחרי סטטוס ההזמנה ומיקום השליח. וולט מציעה זמני משלוח קצרים יחסית עם זמן ממוצע של 35 דקות (30-20 דקות בתל-אביב). החברה מאפשרת למשתמשים לבצע הזמנה של משלוח, איסוף עצמי או ישיבה בשולחן במקום, וזמינה כאתר אינטרנט וכאפליקציה לנייד.

וולט החלה לפעול בישראל לפני כשנה בלבד, וכיום היא כבר עובדת עם מאות מסעדות ברחבי תל-אביב-יפו, גבעתיים, רמת גן והרצליה, מהן מתבצעות עשרות אלפי הזמנות מדי חודש, והמגוון נמצא במגמת הרחבה.

  • עוד באותו נושא:
  • מקדונלד'ס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully