וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרווח הנקי של פרטנר נשחק ב-73% והסתכם ב-7 מיליון שקל

גד פרץ

26.11.2019 / 9:25

פרטנר דיווחה על קיפאון בהכנסות הרבעון השלישי בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד וגידול לעומת הרבעון הקודם בגלל העונתיות

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר. צילום: תמר מצפי, גלובס
איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר/גלובס, צילום: תמר מצפי

הכנסות פרטנר ברבעון השלישי של השנה עמדו על 825 מיליון שקל. מדובר בעלייה לעומת הכנסות של 781 מיליון שקל ברבעון הקודם, אך קיפאון לעומת 822 מיליון שקל ברבעון המקביל.

התוצאות של החברה הושפעו מעונתיות חזקה ברבעון שנחשב בדרך כלל לרבעון חזק בשוק הסלולרי בגלל תקופת החגים שחלה בו ולכן מגדיל את ההכנסות משירותי נדידה.

הרווח הנקי של החברה הסתכם ברבעון ב-7 מיליון שקל, צניחה של 73% לעומת הרבעון המקביל, אז עמד הרווח על 26 מיליון שקל. עם זאת, הרווח יותר מהכפיל את עצמו לעומת הרבעון הקודם, אז הרווח הנקי עמד על 3 מיליון שקל.

בסעיפים המעניינים הנוגעים לפעילות הסלולר רואים שפרטנר המשיכה להישחק. ההכנסות משירותים במגזר הסלולרי ברבעון השלישי הסתכמו ב-466 מיליון שקל, ירידה של 2% מ-476 מיליון שקל ברבעון השלישי ב-2018. הירידה נובעת בעיקרה מהמשך שחיקת מחירים של שירותי סלולר כתוצאה מהתחרות המתמשכת בשוק הסלולר. ברבעון השני של השנה החברה רשמה הכנסות של 453 מיליון שקל, מדובר בעלייה של 13 מיליון שקל ברבעון השלישי, שמגיעים כתוצאה מעונתיות.

הפעילות הקווית של פרטנר, למרות הגידול במספר מנויי הטלוויזיה, תורמת יחסית מעט בשורת ההכנסות. הפעילות הקווית של פרטנר גדלה ב-3 מיליון שקל בלבד בהשוואה לרבעון הקודם ו-13 מיליון שקל לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הדבר מלמד על התחרות העזה ששוחקת את המחירים בתחום הטלוויזיה והרווחיות הנמוכה בתחום.

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully